רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

מבזקים


שרת המשפטים איילת שקד: "טראמפ בדורו ככורש בדורו. אני מודה לנשיא טראמפ על עמידתו האיתנה בלחצים בינלאומיים כבדים ועל ההכרה בירושלים כבירתה של מדינת ישראל. אני מקווה שבקרוב נראה את בית השגרירות החדש ניצב בבירה.

יו"ר ש"ס השר דרעי מגיב לתחקיר ב'ידיעות' - "בושה! בבוקר שהגויים מכירים ביהודים, היהודים מתכחשים לעצמם. כואב לשמוע שדווקא בב"ב, שם הציבור הספרדי זוכה לפריחה ושגשוג - החליטו להדיר את רגלי הציבור הספרדי".

עוד מתגובת השר דרעי לתחקיר - "זו לא דרכה של תורה. אכנס הבוקר ישיבה עם גורמי מקצוע, לדאוג שלפרוייקט זה ודומיו לא תהיה דריסת רגל במדינת ישראל. אמשיך להילחם מלחמת חורמה באפליה בכל הכוח. אני ספרדי גאה".

סגן השר פרוש: ״הצהרת טראמפ על הכרת ירושלים כבירת ישראל תעלה לנו ביוקר ובתכנית המדינית שיציג הוא יפגע בנו. עדיף בניה בחלקי יו"ש וירושלים שם משוועים לדיור, מאשר הכרזה שאין בה כל ממשות״.

השר דרעי תוקף בטוויטר את הרפורמים: ‏״בפעם הבאה שנשיא הקהילות הרפורמיות בארה״ב, ריק ג׳ייקובס, יטיף לנו מוסר כי אכפת לו מאד מהכותל בי-ם תזכרו שאת הקואליציה נגד הכרזת י-ם כבירת ישראל, מובילים ג׳ייקובס ונשיא טורקיה ארדואן״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.