רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

פרק ב' במייל האדום

 מה הם סודות הקבלה שלימד לוי הבלין את משפחת וילשנסקי? סוד "התקציבים הכפולים" המוסד הוא גם "ישיבת לוי יצחק צפת" וגם "תיכון לוי יצחק צפת". המנהל של "תיכון לוי יצחק צפת" הוא זאב פרידמן. המנהל של ישיבת לוי יצחק צפת הוא: מאיר טרעגער/יוסף יצחק וילשנסקי. ומה זה 'תיכון בית דוד'? שמעתם על זה?

אנו בפרק השני של מעללי משפחות הפשע של חב"ד הבלין-וילשנסקי שרוצים בשביל כבוד ובשביל כסף ובשביל תאוות שליטה להשמיד את האופי הרוחני של תלמידי חב"ד ובכך לגרום לתנועת חב"ד בארץ תוך עשור שנים להפוך לתנועה המונית שיטחית ודתייה לייט. להרוס עד היסוד את מוסד השליחות של הרבי ואת כל הדרת הפנים הרוחנית של הציבור הצעיר לקעקע עד היסוד.

נהיה מאד קשה בעשר השנים האחרונות להחזיק ישיבה גדולה בארץ. התקציבים הצטמצמו למינימום הרבה ביקורות פתע, ביורקרטיה כבדה מאד ופנקסאות כאשר על כל בעיה קלה מיד נשלח מייל נשלח נציג והתבקשו להחזיר תקציבים בחזרה של עשרות אלפי שקלים.

משפחת וילשנסקי היתה עובדת עצות.

ואז כמו מלאך רע משמים נחת להם הסיפור הזה של משפחת הבלין. ההיכרות ביניהם היתה פשוטה: המשפחות הללו בנויות אותו דבר יש להם מוסדות משפחתיים. כלומר המוסדות הם בעצם כולם שייכים למשפחות ועובדים בהם המשפחות ועוד דבר משותף בהם. שתי המשפחות האלו אינם מהמיינסטרים של חב"ד. תמיד הם היו בצד תמיד לא הצליחו להשתחל לשלטון כל אחד מהסיבות שלו. מעולם לא היו עסקנים מעולם לא קיבלו גושפנקא חוקית. ועוד צד שווה שניהם לא אידאליסטים שנים טיפוסים של כאן ועכשייו לשחות על הגב לפי הזרם. לפי מה שמתאים. ועוד צד שווה - שניהם אנשים נחמדים ודי מעורים בחברה.

ואז הגיע הקאטש הגדול לוי הבלין גילה את ליבם כי במקום לקרוא לישיבה הגדולה בשם ישיבה, הרי עד גיל מסויים אפשר לקרוא לזה תיכון. ולכן בחורים עד גיל מסויים יילמדו בתיכון חבד ומגיל מסויים הם בישיבת חבד. ובעצם מוסיפים לנו לכאורה כי יש כאן סוד נוסף לכאורה אפשר בשיטות שידועות למקובלים בלבד שלומדים מעשה מרכבה וקבלה מעשית לעשות צירופי שמות למיניהם כידוע לעומדים בסוד ה' ואיש לא ראתה עין זולתך הבלין-וילשנסקי [השורה האחרונה על שיטות צירופי השמות אסור לגלות לרבים והיא נכתבה רק 'לכאורה' על פי מה שהבלין נהג להתרברב בין חבריו ועל פי מה שטיפשון לוי גרונר נוהג לשלוח כבר בשנים הודעות רברבניות מזיקות לבוס על זה 'שהבלין הוא אלוף התקציבים והוא יודע לעבוד על כולם'. אנו לא כותבים זאת בוודאות רק לכאורה על פי מה שמדברים ברחוב. ואתם עורכי הדין של הבלין-וילשנסקי ראו הודעה זו לתשומת ליבכם. כל זאת נכתב 'לכאורה לכאורה לכאורה לכאורה על פי מה שהשמועה ברחוב אומרת' ומשפחת הבלין וילשנסקי מוזמנת כאן להגיב וכל הזמן היא מוזמנת להגיב].

אולם כאן התגלעה בעיה רצינית והיא בעיה ערכית - מה לעשות בשביל להיות תיכון כללי [ראו במסמכים המצורפים]. עליך ללמוד הרבה לימודים, עליך לעמוד בתקנים אחרים ובמיוחד עליך להראות שהבוגרים שלך מצליחים בבגרויות, מצליחים בצבא ועוד פרוטוקלים ארוכים עד מאד.

כאן היתה בעיה קשה.

חמש שנים עוד העלימו זאת. כלומר על קיר הבנין בישיבת קרית גת נכתב 'תיכון בית דוד' [שימו לב כותב לנו מייל אחד: הרבי הרב"ש נ"ע מסר נפשו וקרא לתמימים 'חיילי בית דוד' וכאן אותו מופקר קורה לישיבה הקדושה לא פחות מאשר 'תיכון בית דוד' במקום חיילי בית דוד שהם נלחמים באלו שחרפו עקבות משיחך! שומו שמים] בתוך הישיבה קיימת ספריה ענקית לספרי חול! אך מה עושים עם הצבא. מה עושים למשל עם תופעה מעניינת שיש להפגיש את הבחורים בתיכון עם ערבים. עם בנות ועוד כל מיני פעילויות!

הבלין בלי להתבלבל עשה זאת! גם וילשנסקי שימו לב איך עבדה השיטה: יש בישיבות חב"ד הרבה בחורים חוצניקים. הבחורים האלה הסטייל שלהם שונה מהסטייל הישראלי. מה עשו למשל בצפת? מידי שנה כאילו בתמימות ארגנו להם 'טיול לכנסת בירושלים' 'טיול למוזיאון' הבחורים לא ידעו בכלל שזה מגיע מההנהלה ישירות חשבו שבחורים מארגנים זאת בינם לבין עצמם, הם לא שמו לב כי על כל בחור שנוסע לטיול שמו נרשם כחלק מפעילות חברתית המאורגנת בישיבה להכרת המדינה ומסודותיה.

שיטת הבגרויות תכתב בפוסט נוסף איך היא נעשית

עד שהגיע הרגע של האמת - הצבא.

מה עושים עם הצבא! עד אז חלק חשוב מהבחורים עשו ללא רצונם פטורים כאלה ואחרים או היו באמצע קבוצה קופצים לארץ לסגור את הפינות האלו.

אך מה עושים?

שימו לב אנו עוברים לצפת:

כאן במשך כמה שנים עבדה שיטת זאב פרידמן המרושע שעליה נקדיש את הפרק השלישי והיא פשוט מאד להכשיל בחורים בצבא! כלומר לא לתת להם בזמן דיחויים ולא לעזור להם בבעיות ביורקרטיה לשחק ראש קטן להבטיח שמחר אני מטפל בזה אבל בסוף לא הצליח. בצורה הידועה הכי טוב לצפתים בזה הם אלופים בהעמדת פנים לחייך ולנשק ואחר כך לבעוט ולהשמיד ברכילות ובגניבת כסף וכד'.

אבל השיטה הזו לא הצליחה להחזיק הרבה זמן כמה זמן אפשר לטייח.

עד שהגו את הרעיון הכפול: הבלין לבית הדין רבני חב"ד והבלין יסגור דיל עם הצבא. כך תיכון בית דוד ותיכון לוי יצחק [כתב לנו מייל: לוקחים את שמו של אבא של הרבי מה"מ ועושים זאת תיכון!!!] יצליחו להפוך לעבודה קיימת עם תקציבים ענק רישמיים ברישמיים לא עוד תקציבים כפולים זהו! רק תיכון לוי יצחק רק תיכון בית דוד וזהו סופית!!!! הכל חוקי הכל רישמי הכל גלוי הכל ידוע לשלטונות חוץ כמובן מלציבור המשיחיסטי התמים. להם אומרים 'זה המוסד הקדוש שנמצא בקריסה כספית' הרבי מלך המשיח קרא לז חסידי חבד צפת! כל מילה מדוייקת! איזה מקסים. לוקחים את המשיח והופכים אותו לבלוף וכסף.

מה קרה בהמשך? בפרק הבא

אנו שוב פונים לקוראים תודה על החומר הרב שאתם שולחים תמשיכו לשלוח עוד ועוד חומר כדי שנעשה קץ לפרשה הזו.

תיכון ישיבת בית דוד קרית גת: סוג חינוך: רגיל


תיכון בית לוי יצחק. סוג חינוך: רגיל


פטור מארנונה לישיבה תיכונית בית לוי יצחק

הנכס נשוא הדיון, הינו אחד מהנכסים המוחזקים בצפת על ידי העותרת, שהיא עמותה המפעילה בית ספר – ישיבה תיכונית.
כיתות הלימוד של בית הספר מצויות רובן בנכס העיקרי של העותרת, לגביו הוענק לה פטור מלא על פי הוראות הפקודה. מרבית שטחו של הנכס נשוא הדיון משמש למגורי תלמידי בית הספר במסגרת פנימייה, אולם מצויים בו גם כיתות לימוד, משרדים וחדר אוכל, המשמש את התלמידים.
כפי העולה מטיעוני הצדדים, המחלוקת העיקרית ביניהם נוגעת לפרשנותן ויישומן של הוראות פקודת הפיטורין על הנכס נשוא הדיון, כשבעניין זה צומצמה המחלוקת ונותר לדון רק בגורלם של השטחים המשמשים למגורי התלמידים ושירותיים נלווים לכך, כמו חדר האוכל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.