רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 ביולי 2016

העיתונות החרדית משתיקה את חטיפת ילדי תימן והבלקן כי הם אחראים לפשע שנעשה

מאת היסטוריון

לכבוד הרב חיים שאולזון

תופעת פלא שעדיין לא ראיתי מעודי ואולי רק כאן אצלך נוכל לכתוב על התופעה המוזרה הזאת שיש לה הסבר.

פרשת ילדי תימן מטוייחת במשך שנים על ידי המדינה אבל יש מי שהיה אמור לא לתת לסיפור לרדת מסדר היום וזה המפלגות החרדיות. אבל ראה זה פלא, הם אלו שדואגים כל הזמן לקבור את הפרשה הזאת עמוק עמוק באדמה.

גם כשהשמאלנים מבינים שצריך לסיים אחרי 70 שנה את הפרשה ולחשוף מה באמת קרה, הנציגים החרדים דואגים שוב לקבור את הפרשה.

גניבת הילדים שהיה חלק מחילון העם על ידי שלטון מפא"י אז למה לעזעאל יש כאן שיתוף פעולה סמוי לקבור את הפרשה פעם אחר פעם?

אז בוא אסביר לכם  את הסוד האפל שכולם מסתירים. וגם הרב מנחם פרוש ז"ל לפני פטירתו שרצה כבר לחשוף את הסוד האפל הוא נרתע ברגע האחרון ולא בכדי.
הסוד הוא פשוט. הנציגות החרדית שהייתה בסוד הקמת המדינה ונציגה הרב לוין היה שר הסעד, הלכו יד ביד עם השלטון לפחות עד שנת 51. הסיכום היה שיתנו למפא"י לחלן את העם תמורת 5 אחוזים מהילדים לחרדים השאר לחילונים. אגודת ישראל הסכימה ושיתפה פעולה. וכך נשלחו בהסכמת החרדים רבבות ילדים לשמד רוחני  וניתוק וחטיפת ילדים. ולא מעט שומרי מצוות וחרדים התעשרו מכך.

כן, קשה להודות, אבל אם תבינו את ההיסטוריה מי שהביא לחילוניות של עם ישראל היו החרדים. בשבילם זה היה פתרון פנטסטי בלי ספרדים ובלי תימנים רק גזע אשכנזי טהור ושכל העם ילך לכפירה ולשמד.
מידיעה ברורה הנציגים החרדים ידעו גם ידעו ממה שנעשה. עד שנת 51 היה שיתוף פעולה גלוי למען האינטרסים של המדינה הקריבו למולך את רבבות עדות המזרח למולך, וכמובן אחרי זה קשה לצעוק איך התבצע פשע נוראי שכזה.

הרב שאולזון
מי שאחראי לחילון העם היהודי אלו הנציגים החרדים לבושי השחורים שבשבילם זה היה פתרון טוב לכל השטויות שיש להם בראש. להתפטר מהספרדים ולמנוע נטל לטפל בעלייה.

הגיע העת להתעשת ולדעת שקשה מאד למצוא את הילדים אם בכלל. 70 שנה אחרי אותם ילדים יש להם כבר נכדים ונינים. אבל האמת צריכה להתפרסם. מדינת ישראל חייבת למחוק את החרפה להודות בפשע ובקשת סליחה ממלכתית כולל פיצויי ענק למשפחות שבניהם נחטפו!!

ואילו החרדים טוב יעשו שיפשפשו במעשיהם ואולי התיקון שלהם שיתחילו לנהוג כמו חב"ד ושאר תנועות התשובה להשיב את עם ישראל למקור מחצבתו וזה יהיה תיקון לפני בוא הגואל על העוול הפשע של ניתוק מאות אלפים ממורשת היהדות!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.