רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 ביולי 2016

דוד אייזנשטיין הורשע וגזר הדין ינתן רק לאחר שישלם את ה-250 אלף שקל ועד אז לא בוער הוא אמור לשבת שבע שנים ממילא - אם לא ישלם יישב עשרים שנה


מאת ירושלמי

מחודש אדר לא השתנה כלום בפרשת אייזינשטיין וגם ע"פ כל האדמו"רים ללא יוצא מן הכלל וע"פ הרבנים כולם ללא יוצא מן הכלל (ואחרים שבשמם משקרים ושהם בכלל לא בעסק), וע"פ המדינה, דוברות בית המשפט, דוברות המשטרה, דוברות הפרקליטות, העו"ד של דוד אייזנשטיין יהודה פריד, העו"ד של המדינה יובל קדר, העו"ד  של  שרה "אבירם" שום דבר לא השתנה, לא חזרה בה משום דבר ממה שבכתבי האישום, חוץ מכך שיש בקשות כל הזמן מצד הנאשם אייזנשטיין לדחיות חוזרות ונשנות של תאריכים לטיעון לעונש דהיינו גזר דין סופי וזה נדחה כי אי אפשר להתחיל בדיונים לגודל העונש כל זמן שעדיין לא קיים את כל חלקו, דהיינו כל התשלום של 250,000 ש"ח.

זה נעשה כך בהסכם הטיעון בכדי שלא יטען לאחר גזר הדין שאין לו כסף, כך יש איום עליו שבאם לא יגמור לשלם את כל הכסף בפועל, המדינה יכולה לבקש אפילו עד עשרים שנה על פי הודאתו באשמות, ובגלל שיש כבר הכרעת דין (פס"ד) דהיינו שנמצא אשם (דבר שאינו ניתן להיפוך), ועפ"י הודאתו הפך מחשוד לנאשם, אמנם עדיין לא נקבע סופית (גז"ד) כמה יענש ואת השבע השנים שהסכים  מקסימום.

ובוודאי שאף אחד לא העלה בדעתו על שחרור לבינתיים, ואף לא הוגשה ולא תוגש בקשה שכזאת וימשיך לשבת ודאי עד תום ההליכים, ועובדה זאת המציאות למרות שעברו הרבה הרבה מאז הפרסומים השקריים, ולאחר מכן יתחיל לרצות תחילת שבע שנות המאסר [בערך], או מה שיגזר.

וההוכחה לזה שלא חזרה מכלום כי גם בבכתב האישום המתוקן ירד רק מה שלא רלוונטי בגלל ההתישנות, וזה השינוי היחידי. וביותר ששרה לא  משנה  מכל מה שסיפרה לפני שנה ביזמתה ועובדה שהמפרסמים השקריים לא הצליחו לגרום שהיא תאשר למישהו את שקריהם שכביכול חזרה בה ממשהו, כל שקריהם מבוססים על העובדה שלאחרונה ליוותה את כל ילדיה בביקורים בבית הסוהר ע"פ דרישתם, ושלא שייך שיבקרו לבדם, עם זאת היא עצמה אף פעם לא ביקרה אותו לבדה.

אמנם היה שינוי מצידה שהיתה מוכנה לבקש מקצין המבחן/העובד הסוציאלי, חוות דעת אחרות לרחמנות, אולם לנוכח הפרסומים השקריים בשמה שמי שחושב שעושה לטובתו שוקלת את המשך דרכה ולהפסיק לעזור לו ולא לעזור לו במאומה.

וכמובן כל מה שהתפרסם נגד משפחתה מקרוביה ויועציה לנוכח הזמן שחלף מהפרסומים והעובדה שהכל ממשיך כסדרו כשהיה לפני כשנה, הוכיח שהכל שקרים בשמה ובשם אחרים, ובמיוחד לנוכח שמם הטוב זה עשרות בשנים של משפחתה ויועציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.