רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 במאי 2016

הרס היהדות החרדית ועולם הישיבות בגלל יועצי הרב שך שלא שמעו לאזהרתו של מרן הגר"ד לנדו

מאת תלמיד סלבודקה

כמי שמכיר את מרן הגאון ר' דב לנדו קרוב לארבעים שנה כשראיתי את המכתב שכתב לר' שמואל דויטש ידעתי שכל פסיק ותג במכתב המזעזע שכתב להני בריוני לאן הם מדרדרים את הישיבות יתקיים. כי מי שיודע מה זה מילה כתובה של ר' דב ובפרט בענייני פוליטיקה מהם בורח כמו מאש הבין את הסכנה הגדולה.
ר' דב לא רצה שהמכתב ידלוף. הייתה לו מטרה אחת לשמור על הישיבות. דעתו על הרב שך ידועה אבל ר' דב כמי שאין לו בעולמו אלא תורה זה לא עניין אותו. רק כשראה מה המשמעות של המחלוקת שיצר הרב שך הוא זעק במכתב סודי ופנימי את כאב התורה ותו לא.
אבל הרשעים הללו החלו להתקיפו כולל בכיכר הישיבה הרב שך התקיפו וזלזל בו. - לזכותו של הרב שך ייאמר כי אין לדיין אלא מה שעיניו רואות ואותם בריונים הטעו אותו
אבל משמיים דאגו שהמכתב הנוקב עד תהומות של ר' דב יתפרסם למען יידעו דור אחרון את גודל צדקותו של היהודי הזה מול חבורת הפושעים שסובבה את הרב שך.
משמיים נתנו לנו את האפשרות לתקן ולו במעט את הנזק ההיסטורי שגרם הרב שך לישיבות ליהדות החרדית.
מלחמתו של הרב שך בחסידים גרמה לרב שך נזק יותר מתועלת. הוא לא הרויח כלום יותר ממה שהיה לו ורק גרם לחורבן לתלמידי הישיבות ועל כך בדיוק זעק במכתבו הנוקב ר' דב לנדו שלא ירויחו דבר ורק יהרסו את העדינות של הבני תורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.