רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

מסירים את הכפפות נגד כת הנוצרים משערי חסד - החפץ חיים היה אומר עליהם ימח שמם שם רשעים ירקב

מאת בן תורה

מסע הביזוי של כת הנוצרים משערי חסד שהגיעה לשיאו במעמד הקריעה הידועה לשימצה היה קו פרשת המים של גדולי ישראל והציבור החרדי לכת בראשות נתי גרוסמן והזקן ממרא.
 
ראשי ישיבות ורבנים יוצאים בימים האחרונים בהתבטאויות חריפות בעקבות עצרת הגיוס של 'הפלג הירושלמי' בשיתוף עם 'העדה החרדית', עצרת שכונתה ''מעמד הקריעה'' שם נאמרו דברים חמורים נגד גדולי ישראל. ראש ישיבת 'נצח התורה': ''משתתפי ההפגנה לא מגיעים לדרגתו של הכלב של החזו''א, עורכי 'הפלס שם רשעים ירקב''.
 
ראשי ישיבות ורבנים יוצאים בימים האחרונים בהתבטאויות חריפות בעקבות עצרת הגיוס של 'הפלג הירושלמי' בשיתוף עם 'העדה החרדית', עצרת שכונתה ''מעמד הקריעה'' שם נאמרו דברים חמורים נגד גדולי ישראל.
 
ראש ישיבת 'נצח התורה' בעיר מודיעין עילית, הגאון רבי טוביה יעקובזון נשא שיחה בפני תלמידיו בישיבה שם גינה בחריפות את משתתפי ההפגנה ואף התבטא על עורכי עיתון 'הפלס' של 'הפלג הירושלמי': ''שם רשעים ירקב''.
 
הרב יעקובזון פתח את דבריו: ''הדור הזה כולם חושבים שהם בעלי מחלוקת – אני יכול לנסות לחלוק, צריך לדעת שגדולי הדור הם מבינים יותר מה שכתוב, היום זה דור – כמו בית משוגעים שקוראים לזה ירושלים ושם כולם חושבים שהם יודעים מה הם עושים כל מי שהתייצב בהפגנה הזו לא מגיע לדרגתו של הכלב של החזון איש''.
 
''החמור של החזון איש מבין יותר מכל האנשים שדיברו את הכל השטויות שדיברו שם, תדעו כי כל המודעות, הפשקווילים, ה''דעת תורה'' שמופצים ברחובות זה אנשים קטנים! יש אנשים גדולים שהם יודעים מה הם עושים ומה שהם אומרים זה קודש קדשים כל השאר זה חולי חולין''.
 
''יש אדם אחד בדור הזה שכל מעשיו לשם שמיים האחד הזה גר בחזו''א 5 יש אחד ברשב''ם שאומר שזה המתגורר בחזו''א 5 מקיים את זה''.
 
''הם כותבים מודעות: 'הבן שלך בסכנת גיוס לצבא', והבן שלך? כבר חילוני! הבן שלי בסכנה שייקחו אותו לצבא הבנים שלהם איבדו את האידשקייט, יהודי שלא נכנע לגדולי הדור, יהודי שמחליט מי הגדול שלו היום ומי הגדול שלו מחר זה לא נקרא יהודי זה החורבן של המבצר החרדי''.
 
את דבריו סיים בחריפות: התנועה שנקראת 'עץ' וכל העורכים של 'הפלס': 'שם רשעים ירקב'. החפץ חיים היה אומר עליהם 'יימח שמם'. אבל רשעים שמם יירקב בקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.