רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

העצה שקיבל דודי לאו מהשויגער

מאת איש הרבנות הראשית

במשפחות רלב"ג-לאו קוראים לזה "העצה" ב"ה" הידיעה כך מספר ידידיה לאו לחברים. וכך היה המעשה:

בחודש הבא יעבור משכנה של הרבנות הראשית לישראל לבנין אקא נדל"ן הבנין שמאחורי הרבנות. על מנת שלא יתלכלך הפראק של כב' בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דודי לאו בעת שלשכתו תעבור הם יפנו לפיני מלך הקומבינות נאמנו של הראשון לציון הגר"ש עמאר שליט"א שידיו רב לו בכל העולם והוא יארגן מסע בקהילות יהודיות וכך יגיע בעל היתר המכירה דודי לאו ללשכה שהיא כבר מוכנה, את העברת הלשכה הוא ישאיר לטיפולו המסור של נושא כליו הרב רפי פרנק וצוות המזכירות המסור של הלשכה.

דבר נוסף שיעצה הרבנית רלב"ג היא להודיע לחברי מועצת הרבנות הראשית לישראל לבוא חגיגים לישיבת הפתיחה בבנין החדש וצלם יעשה להם תמונה על מנת לתלות אותה בבנין וכך לא יצטרכו לשים תמונה של הרב הראשי הקודם מצגר. שכן דובר הרבנות הראשית לישראל יודיע ששמים תמונה במסדרון רק של חברי מועצת הרבנות הראשית שמכהנים כחברי מועצה כך יוכל דודי לאו לא לפתוח חזית נוספת עם אביו הרב ישראל לאו רבה של תל אביב-יפו ולשעבר הרב הראשי לישראל ועם חמיו הגר"י רלב"ג שכן הם יושבים במועצת הרבנות הראשית לישראל וכך יוצא שתמונתם תנוסס בבנין בעוד תמונתו של הרב הראשי הקודם מצגר לא תהיה בבנין.
מענין כיצד יגיבו בלשכתו של הפרטנר הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף שיוודע להם שאבא של דודי לאו וחמיו יהיו על הקיר והראשון לציון והרב הראשי לישראל הגר"ע יוסף זצ"ל אבא של הראשל"צ יצחק יוסף ואבא של רב העיר חולון הגר"א יוסף לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.