רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

12 ב'מרכז החדשות':

גאוני הדור נחרדים ויוצאים מגדרם להגנה על כבוד התורה!
מרן הגר"ד לנדו במכתב היסטורי בעקבות הפגיעה החמורה בזקני הדור ע"י אנשים שנלחמו כל חייהם במרן הרב שך זצ"ל וכעת מכריזים: "הסתיימה דרכו של החזון איש, הסאטמר רוב צדק". הגר"ד לנדו במכתבו:  "עתה שזכינו שמרן הגראי"ל שטיינמן לקח על שכמו לשאת את משא הדור ונושא במסירות נפש אחריות ויראת שמים בדרכו של מרן החזון איש. ייסכר פי הדוברים דברי בלע על גדולי הדור הממשיכים בדרכם של גדולי הדורות עברו וכל המדבר כן עוקר את הכל מהיסוד ועד השורש".
תוכן המכתב היה למראה עיניהם של גדולי תלמידי החזו"א: הגרי איברהמס, הגר"מ גריינמן והגר"י בויאר. אך בהוראת מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן המכתב נגנז.
איש 'נצח' צבי כהן ממשיך בפעולותיו נגד ראשי ישיבות ורבנים. במהלך השבת התפרץ לעברו של הגרב"ד דיסקין ר"י 'ארוחות תורה' בצעקות וגידופים בעת שהותו בברכפלד. האברכים סילקו את כהן מהזירה. הרב יעקב בלוי מאברכי הקהילה בראיון.
הגר"ט יעקובזון ר"י 'נצח התורה' במודיעין עילית במתקפה חריפה: "חמורו של החזו"א מבין טוב יותר מכל האנשים מגבבי השטויות בהפגנת 'עץ', הבן שלי בסכנה כי ייקחו אותו לצבא? הבן שלהם כבר חילוני לגמרי איבד את כל האידשקייט. יהודי שמחליף גדולים כל יום זה החורבן של המבצר החרדי". ההקלטה המלאה.
מרן הגרי"ג אדלשטיין בהתבטאות חריפה השבוע בעקבות דברי הרב קלמנוביץ: "יש אנשים שמדברים ועד היום חשבנו שהם מתכוונים לשם שמים אבל איך אפשר להתכוון לשם שמים ולומר כאלו דברים".
מכשרים:0799537498

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.