רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

מבזקים - מפה ומשם


'הקול החרדי': דרמה בפוניבז': השופטת קבעה כי להוציא 2 נושאים משניים הסתיים תפקידו של הבורר הרב צימבליסט, וביטלה את החלטתו האחרונה
--------------------
 יאיר לפיד ל'ערוץ הכנסת': "הבחירות יהיו בשנה הבאה וזה ברור לכל, אני מתמודד על ראשות הממשלה".
--------------------
נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן הורה לנציג ש"ס באור יהודה לפרוש מהמירוץ לראשות העיר ולתמוך בליאת שוחט.
--------------------
'ערוץ 2': היועמ"ש וינשטיין הודיע: "המידע נגד גל הירש הגיע אלי מהרשות לאיסור הלבנת הון ולא מהמשטרה"
--------------------
נשיא ארצות הברית אובמה ראה"מ קנדה קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל נשיא רוסיה פוטין רה"מ נתניהו, הנשיא ריבלין, ראשי הסיעות וח"כים התקשרו לברך את שר הבריאות המיועד ליצמן לרגל הכרעת המועצת.
--------------------
תקדים מסוכן בחור ישיבה ניסה ליתאבד מלחצי משגיח , המקרה היה בישיבת בית שמואל שהגיע משגיח חדש בשנה האחרונה נחום בויאר שהיה משגיח  בישיבות אור יהודה בני ראם וסגר את הישיבה ואת הבחורים ואיים על אחד מהבחורים שיעיפו מהישיבה הבחור השאיר מכתב לחבירו ובה כתב תחפש את הגופה שלי החבר יתקשר למשטרה ניידת הגיע למקום ותיחקרה את ראש הישיבה הבחור נמצא בבית אחיו בירושלים רבנים ויועצי חינוך התבטאו בעקבות המקרה שמשגיחם בישיבות יתנהגו עם בחורים כמו בבני אדם ולא ההיפך בשורות טובות אריה לוי חדשות 7
--------------------
פשלה ענקית בעיתון משפחה: של המבקר, וועדת הרבנים ה"רוחנית": בעמוד פרסום מכירת חדרים למלון חדש שייבנה בכנרת, בין שאר יתר מעלות המלון הופיע גם "מקווה נשים"?!
המבקר המגיה כנראה היה במקווה כשהמודעה הגיעה! 
מה עונים לבן ששואל: אבא, מה זה מקווה "נשים"???
בני: הכוונה מקווה "כלים" בטעות כתבו נשים.
או מקווה אנשים (ולא כלים) בטעות האות "א" נמחקה
--------------------
 אתר 'קול חי': הורי גני הילדים החרדיים בשכ' גבעת מרדכי בירושלים הפגינו מול לשכת ניר ברקת בטענה ל"זלזול ואפליה" לאחר שגני הילדים אינם תקניים. בכוונת ההורים אף להשבית את הלימודים.
 --------------------
ברוך דיין האמת: הרה"ח ישראל קופלוביץ ז"ל נהגו של האדמו"ר מגור לפני 15 שנה, חזר בליל שבת מהטיש וקיבל דום לב. היום נפטר.
 --------------------
ישראל תיק, מנהל אגף החינוך בביתר ל'קול חי': "ביום ו' ישבנו חמש שעות על שיבוצי הבנות. אם המוסדות לא יעשו בעיות, כפי שזה נראה עכשיו, כולן יסודרו עוד היום".
 --------------------
ישראל כהן חושף ב'כיכר' הקלטה של ח"כ משה גפני תוקף את סלונים על ביה"ס בביתר: "למה? אי אפשר להתחנך יחד? אנחנו מתגאים שהילדות שלנו לומדות עם ספרדיות".
--------------------
 סגן השר ח"כ מאיר פרוש ב'קול חי': "עד יום ג' כל הבנות יסודרו, גם ביסודי וגם בסמינרים. מחסום עדתי לא יהיה קיים. אסור לי להתערב באלעד, אבל גם שם הכל יסתדר. בביתר אין 40 בנות לא משובצות. כולן יסודרו".
 --------------------
'קול ברמה': הבוקר מומש צו ההריסה שהוצא לבית הכנסת והישיבה בציון קברו של דן בן יעקב סמוך לבית שמש. נהרס כליל.
 --------------------
'בחדרי': פרשת הסמינרים - תמונת מצב בריכוזים החרדיים: ירושלים - 21 בנות בבית. ביתר - 40 בנות בבית. מודיעין עילית - 10 בנות בבית. אלעד - 18 בנות בבית. ב"ב - כל הבנות מצאו פיתרון
--------------------
ישי כהן ב'כיכר': מו"ל 'קו עיתונות' אריאל קוניק במו"מ מתקדם עם אנשי ש"ס להקמת עיתון ספרדי חדש. מקורבו של דרעי חיים כהן, מיועד לתפקיד המנכ"ל
--------------------
ברכת מזל טוב לאברהם בצלאל רל"ש סגר"ע ירושלים צביקה כהן להולדת הבן.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------------
אתר 2525: נער כבן 14 שהסיע את אחיו בן 5 על אופניים חשמליים נחבל בראשו מפגיעת אוטובוס ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' העניקו לו ולאחיו טיפול רפואי ראשוני ולמרבה הנס מצבם מוגדר קל.
--------------------
 אתר 2525: צעיר כבן 21 טבע בחוף סירונית בנתניה ונמשה מהמים כשהוא ללא הכרה. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'שרון' ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר שחזר דופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים לניאדו בעיר כשמצבו מוגדר קשה וכשהוא מורדם ומונשם.
 --------------------
למהירי החלטה: נותרו מקומות אחרונים לנסיעה מיוחדת מיום ראשון כ"ב אלול לקברי הצדיקים בליטא ובלארוס (מגיעים לחפץ חיים בראדין ביום ההילולא) כאשר סיום המסע ביום רביעי עם אפשרות המשך לציון רבי נחמן מברסלב באומן לראש השנה או חזרה לארץ ביום ד' בלילה. המחיר כולל טיסות סדירות ויזה לבלרוס לינות ונסיעות פנים ברכב מפואר
--------------------
אמיר בוחבוט הפרשן הצבאי של 'וואלה חדשות' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "‏הלוחמה הפסיכולוגית והספינים של החמאס ביממה האחרונה בפרט ובחודש האחרון בכלל מעידים על המצוקה הגדולה מאוד בה הוא נתון. חמאס מנסה לקדם הישגים בין היתר שחרור אסירים שכלואים בישראל. לכן הוא מנהל מערכה תקשורתית שכוללת פרסום סרטונים, המנסים לנכס לעצמם הישגים ממבצע צוק איתן".
--------------------
בביה"ח איכילוב נערכה היום חופה בהשתתפות אב החתן החולה במצב קשה שביקש להשתתף בחופה. מסדר קידושין: הרב צבי לאו.
 --------------------
'ידיעות': אריה דרעי ואלי ישי שוחחו בניחום אבלים, לחיצות ידיים וחיבוקים לא היו שם בשל מנהגי האבלות. 'ישראל היום': יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע מלווה בהרב אברהם יוסף. לא הגיעו עוד חכ"ים מש"ס לנחם.
 --------------------
מרחק וחינוכי: המחנך הרב יוסל'ה אייזנבך באמרות, בדיחות, וסיפורים על פרשת השבוע וחודש אלול. תושבי רחובות מוזמנים להשתתף בכנס בהשתתפותו ביום ג' הקרוב ברחובות.
--------------------
 ישראל כהן ב'כיכר': מועצת גדולי התורה של אגו"י הצטרפו למרן הגראי"ל שטיינמן, מרן הגר"ח קניבסקי ומרן הגר"ג אדלשטיין נגד סמינרים אזוריים ברחבי הארץ.
 --------------------
'הארץ': היועץ וינשטיין בודק מידע על מעשים לא כשרים בשתי עסקאות ביטחוניות בהן היה מעורב גל הירש. 'רדיו 103': הערכה - מינוי הירש לא ייצא לפועל בעקבות הלחץ הציבורי.
 --------------------
לקראת שבת קודש: הראשל"צ הגאון הגדול רבי אליהו בקשי דורון בשיחה מיוחדת בקו הקולי של סוכנות הידיעות חדשות 24 על פרשת השבוע. להאזנה חייגו 1900502424 שלוחה 1
--------------------
משעות הבוקר הגיעו לניחום אבלים אצל אלי ישי: חבר המועצת הגר"ש בעדני. הגאון הגדול רבי שלום ארוש. הגאון רבי משה צדקה. שר הביטחון יעלון. ח"כ לשעבר יעקב אשר. השר ישראל כץ. הרב חנניה צ'ולק. ועוד אישי ציבור וקהל אוהדים.
 --------------------
נס בבני ברק: פיצוץ נשמע בדירה ברחוב עמק יזרעאל. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' וכוחות כיבוי שהגיעו לזירה דיווחו כי למרבה הנס האירוע ללא נפגעים. בקיר המטבח אף נפער חור כתוצאה מעוצמת הפיצוץ.
--------------------
 שלזינגר ב'בחדרי': צעיר בן 19 מביתר עילית טבע למוות בשבת בבוקר כשטבל במעיין סמוך ליישוב אחיה שבבנימין.
 --------------------
סערת מינוי גל הירש למפכ"ל: היועמ"ש אישר באופן רשמי כי הוא בודק מידע שהתקבל נגד הירש. 'ערוץ 2' - המשטרה בארה"ב חוקרת חשד למעשי שוחד בחברה של הירש. 'ערוץ 10' - מדינת גאורגיה ביקשה לערוך להירש חיקור דין.
 --------------------
'הקול החרדי': הגרב"מ אזרחי שעבר השבוע אירוע מוחי קל שוחרר לשבת לביתו בבית וגן. ככה"נ הערב ישוב להמשך אשפוזו בבית החולים הדסה עין כרם.
 --------------------
אתר 2525: ילד כבן 11 נפגע מרכב בבוקר יום השבת ברחוב חטיבת הראל בירושלים בדרכו לתפילת שחרית ונחבל בראשו. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני.
 --------------------
'ערוץ 2': גלעד ארדן חייג לגל הירש והודיע לו: "למרות הפרסומים וההתקפות, אני עומד מאחוריך, אתה המועמד".
 --------------------
'הסקופים': נכדו של המקובל רבי בניהו שמואלי נפצע הבוקר בתאונה בצומת בר אילן בירושלים. נהגת ערבייה אבדה שליטה ופגעה בו.
--------------------
 השביתה שתוכננה למחר ע"י חברת 'אגד תעבורה' גם בריכוזים החרדיים - בוטלה.
 --------------------
חיים אילוז בטוויטר: אחרי 'המועצת' החסידית - ההנהלה הארצית של 'דגל' צפויה להתכנס מחר בערב במשרדי המפלגה בב"ב. על הפרק: חילולי השבת בירושלים ובערים נוספות.
 --------------------
בהמשך לתאונה בשבת בבוקר - יחיאל שטרן מתנדב איחוד הצלה בראיון לקול החרדי: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילד שהיה עם אביו בדרכו לתפילת שחרית ונפגע מרכב. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני".
 --------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': 
בצל שערוריית הסמינרים ובתי הספר - מחר פתיחת שנת הלימודים.
מני גירא: ״40 בנות לא התקבלו לכיתה א' בביתר, חשש מעיכוב בפתיחת הלימודים. בסלונים הודפים את האשמות נגדם; אם לא היינו פותחים מוסד לקהילתנו, כל הבנות כן היו מתקבלות?
פרסום ראשון; מכתב חיזוק מהאדמו"ר שוגר ביום שישי "הנעלבים ואינם עולבים שומעים חרפתם.. ואוהביו כצאת השמש בגבורתו".
סגר״ע ירושלים צביקה כהן בראיון: ״הסירוב של הסמינר הישן לקבל את הבנות לא הגיוני ולא מכובד. אנחנו ומשרד החינוך עושים כל מה שניתן על פי חוק, גם בשעות אלו, כדי לסדר אותם. לא נסכים שייכנסו לסמינר שלא ברמה הלימודית שלהם״.
חילולי שבת בכל הארץ - השבת זה הגיע לראשל"צ! יוזם התחבורה בשבת, חבר המועצה עידן מזרחי בראיון: "100 איש נסעו השבת לאזורי הבילוי ולחוף הים, אם התושבים ידרשו נגדיל ונרחיב את הקו לעוד שכונות. זה לא עניין פוליטי, הציבור דורש את זה".
סגר"ע אריה כהן בראיון: "אחרי שני מאבקים שניצחנו, הם הצליחו להפעיל 2 טנדרים פרטיים. הם עוברים על החוק, אסור להם להפעיל קו כזה בלי רישיון. נתפוס אותם ונשבית להם את הקו. אני מודיע בצורה ברורה - לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת בראשל״צ".
המתיחות בין דרעי לנתניהו - זאב קם בראיון: "פניו של דרעי לא למלחמה, אלא להימנע מביקורת ציבורית בנושא הגז, אבל נתניהו כועס ואנשיו מבטיחים נקמה. בסוף יגיעו לפיתרון, אף אחד לא רוצה לפרק את החבילה, בטח לא נתניהו".
בחב"ד עוברים למכשירים כשרים - דובר חב"ד מנחם ברוד בראיון: "אצלינו לא יחרימו בביכנ"ס או יפסלו ילדים בת"ת למי שלא יחזיק סמארטפון מוגן. הלחץ החברתי יעשה את שלו. מהשבוע ישווקו את המיזם בשני מסלולים: סינון גבוה לבחורי ישיבות ובנות סמינרים, וסינון קטן לאנשי עסקים ואנשי עבודה".
--------------------
מהדורת חצות בסקופים: פתיחת שנת הלימודים ללא פתרון לבנות רבות בירושלים ובאלעד.
• מחזיק תיק החינוך וסגר”ע ירושלים צביקה כהן בראיון: עדיף שמנהל הסמינר הישן לא יספר סיפורים על צפיפות כי בשנה שעברה היו יותר בנות בסמינר, נמצא פתרון לצפיפות אבל לא על הראש של הבנות הללו.
• העיתונאי זאב קם בראיון: קצר בין השר דרעי לראש הממשלה בעקבות דבריו של דרעי בנושא מתווה הגז. מקורבי דרעי אומרים כי השר לא מחוייב למתווה הגז.
• הסערה סביב הקנס לשומר שבת בת”א, העיתונאי שלמה קוק בראיון: במפלגת יהדות התורה והשבת בחרו לשתוק לנוכח חלולי השבת בעבר היו פורשים מהקואליציה.
ד”ר דרוד אידר בראיון: החרדים עושים בחכמה שלא להפוך את השבת לעסק שלהם בלבד.
• תוכנת סינון האינטרנט בחב”ד, שימי סגל עורך אתר 'שטורעם' בראיון: לא יצטרכו לרכוש מכשירים חדשים אלא מדובר בתוכנת סינון שתתוקן על המכשירים. ווטסאפ למבוגרים בלבד.
• מפכ”ל המשטרה לשעבר אסף חפץ בראיון על מאבקו נגד מינוי גל הירש.
• יניב בר אילן דובר 'כוח לעובדים' בראיון: השביתה באגד תעבורה בוטלה, העובדים קרובים לחתימת הסכם סופי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.