רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 ביוני 2015

התיעוד המלא: העימות המילולי בין חיילי צה"ל לפלסטיני


התיעוד המלא: העימות המילולי בין חיילי צה"ל לפלסטיני שנגמר
אתר פלסטיני מפרסם סרטון שמציג את כל התקרית בה התעמתו חיילים עם פלסטינים בג'ילזון והכו אחד מהם. זה התחיל בקללות הדדיות, עבר לדחיפות והגיע להכאה בקת של רובה ולבעיטות
התיעוד המלא של התקרית שחוללה סערה: בסוף השבוע האחרון פרסמו כלי תקשורת פלסטינים סרטון שתיעד חלק מהפרות הסדר בסמוך לכפר ג'ילזון. בתיעוד נראים החיילים כשהם מכים ומקללים תושב פלסטיני, לכאורה ללא סיבה נראית לעין. היום (רביעי) מתפרסם התיעוד המלא של התקרית ששופך אור על הנסיבות שהובילו לאירוע.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בסרטון שפורסם באתר ISM, נחשפים הרגעים שלפני התקרית האלימה: בתחילה נשמעות בו קללות לעבר הכוח שניצב לצד הדרך - ובהמשך החלו עימותים מילוליים עם התקדמות הכוחות. אחד החיילים התרגז על הצלמים באזור: "אתה רוצה לצלם אותי. יש לך ביצים לצלם אותי?". בזמן שעוברי אורח ניסו להרגיע את הרוחות, הצלם פלסטיני השיב: "אני אשבור את הפנים שלך". החייל המשך להתרגז וניסה לגרשו מהמקום: "מה תעשה לי? לך!"

לפלסטיני נוסף אמרו החיילים: "מה אתה חושב שאתה עושה פה? שתוק, מה כולכם תעשו?". בשלב זה הכה אחד הפלסטינים את אחד החיילים באגרוף ליד, וחבריו צעקו לו "אל תרים את היד, חלאס". הצלם הפלסטיני המשיך להתווכח עם אחד החיילים ואיים עליו: "לך לפני שאעקם לך את הפרצוף".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.