רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


למרות המתיחות, ח"כי אגו"י: ליצמן, פרוש, מוזס ואייכלר הגיעו לברך את גפני ולהשתתף בטקס.
-----------------
מגיפת אלימות: חרדים תקפו לוחמי אש באבנים
-----------------
צוות כיבוי אש שהגיע לכבות שריפה בנווה יעקב הותקף באבנים על ידי צעירים חרדים • לוחמת נפצעהלאחר תפילת מנחה בבית הכנסת המרכזי בשכונת מעלות דפנה, במעמד מאות מבני השכונה מחאה חריפה על ידי רבני ועסקני השכונה  על פגיעה בכבודו של המרא דאתרא הגאון רבי נחום אייזנשטין תלמידו המובהק של מרן הגרי"ש אלישיב וראש ועדת הרבנים לענייני גיור על ידי העיתונאי ב. רבינוביץ.
-----------------
כנסת ישראל/מדע: אושר מינויו של ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) ליו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה  בכנסת ה- 20.
בישיבה נכחו יו"ר הכנסת, שרים וחברי כנסת, שבירכו את מקלב ואיחלו לו הצלחה בתפקיד.
מקלב הודה למברכים "זהו תפקיד מחייב מאד ואשתדל לעמוד בו".
גפני: ראוי שכל נושא הגז יידון בועדת המדע. מאמין ומשוכנע שהועדה תהפוך לאחת הועדות החשובות בכנסת.
-----------------
סקר בארה"ב: אובמה מפסיד בקרב מול דאעש
64 אחוזים, משתי המפלגות, סבורים כי הנשיא אינו מנהל היטב את המלחמה בארגון הטרור. האמריקאים חושבים כי מדיניות הפנים חשובה ממדיניות החוץ, אך מביעים את חוסר שביעות רצונם מהתנהלותו של הנשיא בשני התחומים
-----------------
נדב פרי הודיע על פרישתו מ'ערוץ 10'.
-----------------
מוטקה בלוי ב'קול ברמה': "כל בחור ישיבה שהיה אתמול בהופעה של שוואקי בארנה, הישיבה צריכה לזרוק אותו".
-----------------
יו"ר ועדת הכספים הנכנס ח"כ משה גפני בועידת שוק ההון של גלובס: "מה שעשינו ליאיר לפיד עוד יילמד בפקולטות למדעי המדינה - אנחנו בפרשת דרכים כלכלית. אך חשוב לזכור שיש לנו משק מאוד חזק. המשק יציב, מתנהל היטב ובאחריות, הצלחנו לא להיפגע מהמשבר הכלכלי בארה"ב ובאירופה כי הקב"ה עושה לנו טוב".
-----------------
 נשיא ארה"ב ברק אובמה מתייחס לנאום נתניהו בקונגרס בראיון ל'עובדה' ב'ערוץ 2' - הראיון ישודר הערב.
-----------------
רשת ב': חייל נתפס אוכל בשר חזיר בתוך שטח האימון ונשפט ל-11 ימי מחבוש.
-----------------
יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי': "יאיר לפיד ישב אתמול בכנסת עם פנים נפולות בלי החיוך היהיר שלו. אכן, הפסקנו לקבל ממנו הוראות. אבל שום דבר לא אישי בכנסת"
-----------------
 תרגיל העורף: שתי אזעקות יישמעו היום; האזעקה הראשונה תישמע בשעה 11:05, והאזעקה השנייה הערב בשעה 19:05. הציבור מתבקש לתרגל ירידה למקלטים/כניסה למרחב מוגן בזמן האזעקה.
-----------------
אתר 2525: נהג רכב נפצע קשה בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית שאירעה בכביש 7 בסמוך לצומת כנות, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן ברחובות, עקב אופי התאונה נוצרו עומסי תנועה כבדים עד גבעת וושינגטון.
-----------------
ועדת הכספים: שר האוצר כחלון ושר הכלכלה אריה דרעי הגיעו כעת להשתתף בטקס כניסתו של גפני. ראש הממשלה יגיע בדק' הקרובות.
-----------------
בשעה הקרובה - ח"כ יעקב מרגי ייכנס לתפקידו כיו"ר ועדת החינוך, ואורי מקלב לתפקידו כיו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



-----------------
 שתי חיילות שמשרתות בבסיס הקריה בתל אביב נכנסו אחר הצהריים (יום ב') עם רכבן בשוגג לעיר הפלסטינית טול כרם. מנגנוני הביטחון הפלסטיניים, שזיהו את החיילות לבושות במדי צה"ל, חילצו אותן בשלום והחזירו אותן בשלום חזרה לישראל. "הן היו מאוד לחוצות", סיפר גורם ביטחוני.
בדיקה ראשונית העלתה כי החיילות טענו שנכנסו לשטחי הרשות הפלסטינית מכיוון שהתבלבלו בניווט. השתיים סיפרו בתחקיר שנערך להן כי הסתייעו בתוכנת הניווט ווייז לצורך פגישה בבסיס בית ליד, אולם מסיבה שאינה ברורה מצאו את עצמן בלב העיר הפלסטינית טול כרם.
שתי החיילות הסתובבו ברכב האזרחי בעיר הפלסטינית ועוררו תשומת לב מצד התושבים המקומיים מכיוון שהרכב נושא לוחיות זיהוי צהובות. אל המקום הגיעו שוטרים פלסטינים, שהעבירו את החיילות לידי מנגנוני הביטחון ואלה עדכנו מיד את המנהל האזרחי.
מנגנוני הביטחון הפלסטיניים ערכו תחקיר לחיילות, שבמהלכו התאפשר להן לשוחח עם נציגי המנהל האזרחי בגזרת אפרים. הנציגים ביקשו מהחיילות להתלוות לנציגי הביטחון הפלסטיניים בדרך חזרה לתחומי ישראל. לאחר יותר משעה בתחומי העיר הפלסטינית, הועברו החיילות לידי נציגי המנהל האזרחי והמשטרה בגזרת אפרים.
-----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': 
פרשת האסיר סאמט - העסקן האמריקאי בן ברבר בראיון: "דאגנו כעת למימון עו"ד מיוחד שיסייע לו להשתחרר לחתונה. הוא חיתן 8 ילדים ונולדו לו 25 נכדים מאז שנכנס לכלא. יש חוק שאם יש אזרחות ישראלית, הוא יוכל לרצות את שליש העונש בישראל. לנשיא ריבלין יש כוח לבקש מהרשויות שיהודי חרדי יישב בישראל. חלק מהתנאים בכלא שיושב יותר גרוע מסיביר". 
היזם אברהם להב מקדם פרויקט 'חריש' בראיון: "נכשלנו היום, הציבור החרדי שוב פיספס והפסיד בגדול. יכלנו לבנות למעלה מ-4000 דירות לציבור שלנו. ראש הרשות עשה הכל כדי שזה יקרה, אבל הציבור בחר לא להגיע. למרות ההפסד, ננסה בהמשך לרכוש מהקבלנים את הדירות".
מגיש המהדורה המרכזית ב'קול ברמה' משה גלסנר בראיון: "חברי הכנסת החרדיים לבשו היום חג - נכנסו לנהל את הוועדות. גפני יהיה יו"ר חזק, זה לא הקרקס של סלומיאנסקי. המעמד שלו דומה לשר. לאחר הסערה שחולל, אייכלר יקבל את ראשות הוועדה לפניות הציבור. המתיחות בין 'אגודה' ל'דגל' נמשכת. צרות של עשירים".
אודי גל דובר כבאות י-ם בראיון: "נתקלים בתופעה חדשה ומוזרה - כבאים מגיעים לכבות שריפות בשכונות נווה יעקב ובית וגן וחוטפים אבנים מילדים. תמיד ידענו שרק במאה שערים יש קיצונים וזה יכול לקרות. מקווים שמישהו יטפל בזה לפני שזה ייגמר באסון".
-----------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים יקי אדמקר, ישי כהן, איתי גדסי, ישראל כהן: כיצד יצליח גפני לתמרן בועדת הכספים לאור הרוב הקואליציוני הדחוק? מה באמת הביא את בית הנשיא להוציא הודעת התנערות מיצחק רביץ? ומדוע תקף בני רבינוביץ את הרב אייזנשטיין?
• מחר בבוקר הבחירות לראשות העיר ערד, והחרדים במוקד ההסתה - עקיבא נוביק ׳ידיעות׳: אחד המועמדים הפיץ חוברת בה מוצגות תמונות שחורות שבאות להמחיש מה יקרה אם יזכה מועמד הליכוד שבו החרדים תומכים.
• חילופי המשמרות ברשת מעיין החינוך התורני וזעקת השבת בפ״ת! מ״מ ר״ע פ״ת אורי בוסו בראיון: אחי לכתחילה הגיע לנהל את הרשת באופן זמני ועשה זאת מצויין בתקופת משבר תקציבי. על השבת: במידה ושר התחבורה לא ייענה לדרישותינו אדע כיצד לפעול באמצעים המוניציפליים העומדים לרשותינו.
• ההונאת הכשרות במאפייה בדרום. רכז אזור הדרום ביחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה ברבנות הראשית חיים מלכה בראיון: לא הפעם הראשונה שאנו מבצעים תפיסות שכאלה, אך זה היה גדול בהיקפו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.