רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בנובמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


בן כספית בכותרת ראשית ב'מעריב': "בידיים של הרב שטיינמן". הרב בן ה-100 מחזיק עכשיו את המפתחות. יאמר "רוצה אני" וישראל תילך לבחירות על כלום. יסרב? נתניהו יצטרך להתפשר עם לפיד ולסבול אותו עוד שנה.
 ------------------
ברכת מזל טוב למשה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה לרגל הולדת בתו, הקידושא רבה תיערך השבת בבית הכנסת ברכת אליהו שברחוב נחל משמר בבית שמש.
 ------------------
מוטי גילת בתחקיר ב'ישראל היום' נגד הדיין הגר"נ בן שמעון אב בית דין הרבני בת"א, שאסר על אשה להתלונן במשטרה. הסיפור הגיע ללבני שפנתה לוינשטיין והוא החליט לא להדיחו.
 ------------------
היום, בסמוך לשעה 8 בבוקר הגיעה פליסטינאית כבת 17 לעמדת הבידוק במערת המכפלה. היא סירבה להיבדק לאחר ששוטרי יחידת מערת המכפלה ולוחמי משמר גבול ביקשו ממנה לעשות זאת. השוטרים הזהירו את הצעירה והודיעו לה שוב כי חייבת להיבדק. בשלב מסויים הוציאה החשודה מכליה סכין וזרקה אותה על הרצפה. השוטרים השתלטו על החשודה ועצרו אותה. היא מועברת לחקירה.בתחקור הראשוני מסרה כי התכוונה לדקור איש של כוחות הביטחון.
------------------
יעקב ליצמן ברשת ב': "כל הדיווחים והספינים כאילו חלק מהחרדים סגרו עם ביבי לאחר הבחירות שקר. ההחלטה תתקבל יחד אגו"י, דגה"ת וש"ס ואנו מתואמים לגמרי".
 ------------------
משה כחלון בכינוס בחירות אמש למאות פעילים בנתניה: "אני מתחיל להרכיב את רשימתי ומצרף אליה אנשים טובים בעיקר נקיי כפיים".
 ------------------
בכירים בליכוד ל'ישראל היום': "תוך ימים יוחלט אם הולכים לבחירות או שממשיכים בכל זאת לשרוד בקואליציה הזאת לעוד כמה חודשים. נכון לאמש קיים נתק כמעט מוחלט בין ראשי המפלגות המרכיבות את הקואליציה".
 ------------------
ברגר ב'המבשר': "הכדור אצל בנימין נתניהו. החרדים ממתינים להתחייבות סביב תקציבי הישיבות, הפלילים בחוק גיוס, קצבאות ילדים וגיור. ובניגוד לבעבר, בתמורה לתמיכה מוקדמת הם לא יסתפקו בלחיצת יד".
 ------------------
זאב קם ב'מקור ראשון': ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט: בחירות במרץ או ביוני. הליכוד, הבית היהודי, מרצ וככל הנראה גם המפלגות החרדיות, יאפשרו לו להעביר חוק לפיזור הכנסת למרות התנגדות חלק ממפלגות האופוזיציה
------------------
מרן הגר"ח קנייבסקי ישתתף במוצ"ש בעצרת בביהכנ"ס לדרמן בב"ב לזכר הנרצחים בטבח בהר נוף. ישאו דברים: הגרי"ג אדלשטיין, הגר"ש בעדני, הגר"י זילברשטיין והרב רובין.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
נתניהו והרצוג בדואט שיחמם לכם את מושב החורף: אחרי הדיון הסוער שהתנהל אתמול בכנסת, פרסם היוצר נוי אלוש את הרמיקס "לא פינית לא עשית". זאת לאחר שבמהלך נאום התשובה של נתניהו לח"כים מהאופוזיציה, הוא הטיח את המשפט "לא פינית לא עשית", לא פחות מ-17 פעמים.
 ------------------
ברכת מזל טוב ליצחק וייס מעורכי עיתון 'דער איד' ודובר חסידות סאטמר, לרגל הולדת בתו.
 ------------------
אטילה שומפלבי בטוויטר: מקורב מאוד לנתניהו; "למרות מה שהיה כאן השבוע, האמת היא שממה שהבנתי ממנו - הוא לא רוצה בחירות מוקדמות".
 ------------------
הסקופים: המשטרה זימנה לחקירה את הנערים שחולצו הלילה מנחל אוג, בחשד שמסרו פרטים לא נכונים לכוחות החילוץ על גילם משפחתם ועל הישיבה בה הם לומדים.
 ------------------
ח"כ יעקב ליצמן ב'ערוץ 1': "אנו לא מאמינים לכל ההתחייבויות הפוליטיות. אנו פועלים להפלת הממשלה הרעה הזאת. יהדוה"ת וש"ס יכולה ללכת עם בוז'י בדיוק כמו עם ביבי. הכל פתוח".
 ------------------
"אנחנו נסחפים עם המים": האזינו לשיחה הדרמטית של אחד מתלמידי הישיבה שהתקשר ליחידת החילוץ מגילות, לאחר שנקלע עם חבירו לשיטפון בנחל אוג שע"י מצפה יריחו. לאחר דרמה של שעות רבות ומתוחות, מסוק צבאי חילץ את השניים ופינה אותם לבית החולים קפלן ברחובות. במשטרה זימנו את הנערים והוריהם לבירור הנסיבות שהובילו לאירוע.
 ------------------
והלילה נחשף בקווי הנייעס והחדשות המובילים - מקבץ מהדורות חצות
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
משה הלר ׳ידיעות י-ם׳ חושף: ״שלומי אטיאס מנכ״ל החברה לפיתוח הרובע היהודי פורש מתפקידו וחוזר לפוליטיקה. האם יצורף לרשימת ש״ס בכנסת הבאה?״.
זאב קם ׳מקור ראשון׳ בראיון: ״כל שבוע פיצוץ חדש בקואליציה, אבל הפיצוץ הסופי אוטוטו מגיע״.
ח״כ רונן הופמן ׳יש עתיד׳ בראיון: ״אף אחד לא רוצה בחירות כרגע, אולי רק נתניהו שסובל ממורדים בליכוד. אנחנו לא חוששים מבחירות״.
מני גירא משרטט תמונת מצב עדכנית ליחס החרדים לנתניהו: באגו"י וש״ס יש התחייבות "לא להחרים" את נתניהו אם יוכיח אפשרות להקים ממשלה ויעמוד בתנאים המבוקשים. ב׳דגל׳ חוששים לשחק לידי לפיד ושנתניהו שוב משתמש בחרדים לצרכיו, ולכן לא מתחייבים.
יהודה שלזינגר ׳ישראל היום׳ בראיון: "בחור ישיבה מישיבה של אחד המקובלים המוכרים בירושלים נפטר ועוד 20 נפגעו כתוצאה מהרעלה. בשב"כ בדקו אפשרות לפיגוע מכוון, ח"כ חרדי פנה למשטרה לבדוק על מוות הבחור והרעלה של הבחורים, שם שללו את האופציה לפיגוע. כנראה היה חיידק בדג שהוגש באירוע״.
הסוקר רפי סמית בראיון: ״בסקר שערכתי היום ש״ס שוב במגמת עלייה. זה סקר טלפוני שיכול לשקף יותר את הציבור החרדי״.
  ------------------
מהדורת חצות בסקופים:
הסוקר רפי סמית בראיון: לנתניהו לא טוב כרגע בחירות, הליכוד בירידה דרמטית בכל חודש מאבדים מנדט. כחלון מקבל 9 מנדטים ולוקח גם מהחרדים.
העיר חדרה שוב בכותרות: איתי גדסי; עיתון מקומי חושף ח"כ גפני מינה את בועז ביטון לנציג דגל בעיר, גפני מכחיש, מקורבי חבר המועצה בן ציון נורדמן בתגובה 'הוא יו"ר דגל התורה בחדרה כל עוד לא פוטר'.
העיתונאי יעקב אמסלם-כל הזמן בסיקור מיוחד על הערכות ש”ס לבחירות בבת ים.
והאם בתי המחבלים יהרסו? עו”ד יורם שפטל בראיון: ההחלטה של בג"ץ היום פורמאלית והבתים כן יהרסו בסוף התהליך.
------------------
ערוץ 2': עקב איומים על חייו. תוגברה האבטחה על ר"ע אשקלון איתמר שמעוני. סגר"ע ירושלים צביקה כהן שמונה לחבר דירקטוריון מפעל הפיס, השתתף היום לראשונה בישיבת הנהלת מפעל הפיס בת"א.
 ------------------
סקר 'גלובס': הליכוד 23, הבית היהודי 16, העבודה 15, ישראל ביתנו 11, יש עתיד 10, ש"ס 10, כחלון 9, מרצ 8, יהדוה"ת 7, ערבים 11. התנועה וקדימה לא עוברות את אחוז החסימה.
 ------------------
עוד מסקר גלובס: מי הכי מתאים להיות ראש הממשלה: נתניהו 33%. הרצוג 15%. בנט 12%. ליברמן 8%. לפיד 6%. אף אחד מהם 26%.
 ------------------
עמית סגל בקול ברמה: "כשיעקב אשר אומר שנתניהו לא מחכה לתשובה מהחרדים, הוא לא דובר אמת".
 ------------------
אטילה שומפלבי בטוויטר: בכירים בליכוד; "רה"מ בנימין נתניהו לא מעוניין בבחירות אך אי אפשר להמשיך במצב שבו חברי קואליציה מתנהגים כמו חברי אופוזיציה: משתלחים ומציבים אולטימטומים", לא ברור עדיין אם מדובר באולטימטום או שהפור נפל.
 ------------------
בג”צ הוציא צו המונע את הריסת בתי המחבלים שביצעו את הטבח בהר נוף, צו דומה הוציא בג”צ נגד הריסת בית המחבל שירה ביהודה גליק.
 ------------------
וואלה: עו"ד יואב ללום הגיש עתירה לביהמ"ש נגד משרד החינוך וסמינר זלזניק בטענה שנמשכת אפליית המזרחיות במוסד, והיא מקבלת גיבוי מרשויות החוק.
 ------------------
אתר 2525: במהלך פעילות יזומה של צה"ל בסמוך ליישוב היהודי בחברון נתפס רכב בעל לוחית זיהוי פלסטינית על-ידי כוח צנחנים. ברכב נמצא נשק מסוג "קרל גוסטב" ובו מחסנית.
 ------------------
 מוקד זק״א: בנתב״ג אמור לנחות מטוס עם 7 נוסעים נחיתת חירום.
 ------------------
הראשל"צ יצחק יוסף השתתף בש"ב בגור בהשתתפות מרן האד'
 ------------------
בוז'י הרצוג ב'קול ברמה': "חברי הכנסת החרדים יעשו טעות קשה ומרה אם יכנעו לחיזורים שמשמעותם הבטחות על הקרח. אחרי כל מה ששמענו מהם אינני מאמין שהם יתחייבו במשהו לנתניהו ויפגעו בציבור הבוחרים שלהם".
 ------------------
משרד הבריאות ועיריית ירושלים הוציאו צו סגירה באמצעות בימ"ש, למשחטת 'גלאט עוף-דלישס' בעטרות, בשל ליקויי תברואה קשים.
 ------------------
דוברות רשות שדות התעופה: סיכום אירוע בנתב"ג, המטוס נחת בשלום - טיסת אלרום מעין יהב עם שבעה נוסעים הייתה בדרכה לשדה דב, טייס דיווח על תקלת גלגלים והופנה לנתב"ג. כאמור המטוס נחת בשלום על מסלול 21.
 ------------------
אריה דרעי בקול ברמה: צריך ללכת לבחירות. אנחנו לא פוסלים אף אחד ולא תומכים באף אחד. הכל - מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך. לא באים לעשות פנקסנות של נקמה או חשבונאות.
 ------------------
 עמית סגל בטוויטר: נתניהו לא מוכן לתת ליאיר לפיד את ההישג של מע"מ 0, אבל עומד לתת לו הישג גדול פי כמה: מערכת בחירות שתעסוק שוב בשאלה החרדית.
 ------------------
'בחדרי': תחת מעטה חשאיות - הועלו ארונות הנגיד הויז'ניצאי המיתולוגי יצחק קאסירר ורעייתו, לבית החיים בב"ב.
 ------------------
ריבלין ובלום חושפים ב"פילפוליטיקה" ב'קול ברמה': אגו"י הסכימה סופית להתחייב לתמוך בנתניהו אחרי הבחירות, על פי תנאים שסוכמו בין הצדדים. ממתינים לשמוע את הכרעת מרן הגראי"ל שטיינמן בנושא, לגבי עמדת 'דגל התורה'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.