רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 באוקטובר 2014

מבזקים - מפה ומשם


מוצ"ש הקרוב ברדיו החרדי קול ברמה הרב המקדים מרן ראש ישיבת כסא רחמים ר' מאיר מאזוז שליט"א ולאחר מכן שיעורו השבועי של מרן רבנו הגדול זצוק" ל שנמסרו בשנים האחרונות זאות במקום מה שהיה עד עכשיו,
----------------
קצין משטרה גרר אברך בפאותיו – ויפצה אותו ב- 23,000 שקלים
----------------
שי רובינשטיין, אברך הלומד בכולל יצהר, היה עד לאלימות שוטרים בהפגנת ימין. כשהוא מחה על כך, ניגש אליו קצין משטרה וגרר אותו בפאותיו. השבוע הטיל ביהמ"ש קנס גדול על הקצין
----------------
וואלה: אחותו של יהודה גליק: "חלה הרעה במצבו הוא מעובר לבדיקות ונשקפת סכנה לחייו".
----------------
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בראיון לישי כהן בכיכר על יהודה גליק: "התנקשות טרוריסטית שפלה בגלל דעותיו" ומאשים את ההסתה ואת 'הארץ'. מתנגד לחוק הגיור ולחוק ישראל היום ועוקץ את הח"כים החרדים: "לא צריכים גימיקים".
----------------
הסקופים: הגר”ש קמינצקי ר”י פילדלפיה הגיע כעת להתייעצות בבית הגראי”ל, אמש ביקר במעונו ר”י לייקווד הגר”י אולשין שביקש מראש הישיבה להגיע לביקור בלייקווד.
----------------
אחדות בש"ס!
בניגוד לכל הפרסומים כל חברי הכנסת של ש"ס התייצבו הערב בפאנל מיוחד במלון כנען בצפת שם השהו גם בשבת.
----------------
ללא יוצא מן הכלל 11 חכי שס יושבים על במה אחת.
ח"כ יעקב מרגי דיבר בשבח האחדות ושכל החכים צריך להתייצב לימין יו"ר התנועה הרב אריה דרעי.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



----------------
זאת תגובה של הדיכוי במזרח ירושלים", כך מגיבה הבוקר (חמישי) ח"כ חנין זועבי בראיון ל-ynet לניסיון ההתנקשות בפעיל הימין יהודה גליק, בו נפצע באורח קשה מאוד.
"אנחנו נגד הרג אזרחים", אומרת זועבי, "אבל זאת תגובה של הדיכוי במזרח ירושלים. האלימות הזאת קשורה בפעילות של הימין שרוצה לשרטט מחדש את ההגדרה של הריבונות על הר הבית".
לדברי זועבי: "בשטח הכבוש במזרח ירושלים יש כמעט משטר צבאי. המשטרה מדכאת את האזרחים יום-יום. זה לא מצדיק ירי, אבל אני נגד כיבוש".
"מה שקורה כיום במזרח ירושלים זו הפרה של הסטטוס-קוו מאז 67'. זה דבר מגונה. אני נגד זה. עכשיו אתה רוצה לשנות?", אומרת זועבי, "אבל אתה לא יכול רק לצאת נגד הפעולה האינדיווידואלית הזו. אתה צריך לצאת נגד מה שקורה, לצאת נגד לב הבעיה - שהיא הכיבוש".
"חייבים להיאבק נגד הכיבוש. לא רק הפלסטינים, גם היהודים. המאבק למען דמוקרטיה ולמען צדק הוא גם מאבק של יהודים", טוענת זועבי.
----------------
אתמול דחתה הכנסת ברוב של 68 חברי-כנסת את הערעור שהגישה זועבי על החלטת ועדת האתיקה להרחיק אותה למשך חצי שנה.
----------------
שרוליק לייזר עוזרו של ר"ע ב"ב זייברט הותקף כעת בחמי געש. משטרה במקום.
----------------
ב'מרכז החדשות': סערת ההתייצבות - חשיפה! מסתמנת עמדה אחידה בעד ההתייצבות. ההבנות המתגבשות בין בכירים בצה"ל למועצה החסידית.
----------------
גרורות העיתון של נתי גרוסמן ממשיכים להטריד את חברות הפרסום הגדולות. על המוקד: משרד הפרסום 'אפיקים'. ההקלטה המלאה.
----------------
ח"כ גפני תוקף את קבוצת 'שערי חסד' שפרשה מהציבור החרדי: "יש מפלגה אחת ועיתון אחד אותו הקים מרן הרב שך, ישנם אנשים חרדים שבוגדים באינטרסים ההלכתיים בשביל לקבל טובות הנאה"
----------------
השטח בש"ס מבעבע: דרעי "גיבש" את ח"כי ש"ס במלון בצפת. פעיל השטח רוני שבתאי בראיון: "דרעי קובר את מורשתו של מרן, זו צביעות להתיימר לייצג את השכבות החלשות ולהתנהל בראוותנות".
----------------
חצות במקור החדשות
יממה לאחר נסיון ההתנקשות ביהודה גליק-
ח"כ וניצב בדימוס דוד צור בראיון: "אני נגד עריפת ראשים זה לא סוד שמתחנו ביקורת קשה על התנהלות המשטרה" ומסתייג מההחלטה לפתוח את הר הבית לתפילות יום השישי: "אני לא הייתי ממהר לעשות זאת הייתי מחכה עוד יום יומיים"
----------------
העיתונאי כרמי יוגב שסייר בשכונות הערביות בראיון: "הערבים אמרו לי הבעיה היא שלא היו שוטרים בשכונות כאן במשך 14 שנה" ומעריך: "פיגוע הדריסה הוביל לשינוי התגובה"
----------------
ח"כ לשעבר ד"ר מכאל בן ארי תוקף בראיון: "אני מתפלל שאסיסי נשיא מצריים יחליף את נתניהו" על עו"ד הלברטל הוא אומר: "שכח לשתות את הכדורים" ותוקף את בני רבינוביץ עורך 'יתד נאמן'
----------------
והרב אשר עידן יהודי חרדי מנאמני הר הבית: "אנחנו חושדים שמדובר בניסיון התנקשות על רקע פוליטי"
----------------
וראיון שהתקיים ברדיו 'גלי ישראל' בהנחיית יוסי בן עטר עם יהוגה גליק ראיון שנערך שבוע לפני הירי בבחינת 'ניבא ולא ידע מה ניבא'
----------------
הבזבזנות בש"ס, הח"כים שלא ישתתפו בשבת הגיבוש והירידה בסקרים ראיון עם יחיאל גלאי (קוקר)
----------------
ויחסי ישראל ארה"ב- פרופ' איתן גלבוע מומחה לארה"ב וראש ביה"ס לתקשורת באוני' בר אילן בראיון: "השאלה כרגע האם היחסים כבר בשפל או עלולים להתדרדר יותר" ומעריך: "ייתכן וארה"ב בהצבעה הבאה באו"ם נגד ישראל תמנע ולא תטיל וטו"
----------------
החזאי נחום מליק ממרכז החיזוי מטאוטק בראיון: "הגשם צפוי להמשך עד יום שני אך בשבת בצהריים יתחיל להיחלש וייתכנו הצפות מחר ובשבת"
----------------
ותכנית פלפוליטיקה ששודרה ברדיו 'קול ברמה' ובין הייתר תקף ח"כ גפני את ח"כ דרעי ואמר כי "בש"ס צריך לסגור עסקאות ולהתייעץ עם אלי ישי"
----------------
 חצות בנייעס החרדי:
הפרלמנט של הנייעס החרדי סוגר שבוע בהגשת שמעון ליברטי ובהשתתפות: מענדי גרוזמן, ארי גלהר, משה פלדמן ויוסי פאר.
----------------
והערב: ניסיון ההתנקשות - מדוע לא שמענו גינוי מהח"כים החרדים? האם זה קשור למחלוקת האידיאולוגית?
----------------
מועצת אגו"י - מדוע לא נתקבלה החלטה בעניין הגיוס? האם החסידים תלויים למעשה בליטאים? יפתחו ספרי יוחסין? ומה כוללת הצעת המחליטים?
----------------
דרעי וסקרי ערוץ הכנסת - למה תקף אותם? האם זה הועיל? ומה הסיבה האמיתית לירידה בסקרים?
----------------
מיוחד! ח"כ ישראל חסון לשעבר מבכירי השב"כ בראיון:הפיגוע אמש הוא דפוס פעולה שהיה בו שימוש בעבר.איך ניתן לסכל אותו?מי זוכה לאבטחת השב"כ ולאיזה איומים מתייחסים?איך פועלים במערכת הבטחון מול האירועים בירושלים, ואיזה ביטוי מרגיז אותו?
----------------
העיתונאי חיים לוינסון הארץ בראיון:אני מכיר את יהודה גליק מדובר באיש מיוחד. הפיגוע אמש היה מתוכנן היטב, האם מדובר בדפוס פעולה חדש של סיכול ממוקד? האם המשטרה לא טיפלה כראוי באיומים על גליק? וגם מה הסבירות שיש אמת שגורם אחר קשור בארוע?
----------------
העיתונאי ארנון סגל ממקור ראשון בראיון: "אני מכיר היטב את יהודה גליק, כעת מצבו קשה אך השתפר מעט. יהודה היה בעבר דובר משרד התיירות והוא עובד המדינה היחיד שהתפטר מתפקידו במחאה על ההתנתקות. שנים משמיצים אותנו וטוענים שאנחנו גורמים למלחמות". מי אלו החרדים הלוחמים למען בית המקדש והר הבית? ומה המטרה שלהם?
----------------
הרב נחום איזינשטיין מומחה לספרי יוחסין וגיור בראיון: "בישראל יש הרבה יותר מ 300 אלף גויים. בעבר היו ספרי יוחסין ויש מקומות בעולם שעד היום יש ספרים כאלו. אם חוק הגיור יעבור יהיה קרע בעם!". תוך כמה זמן אפשר להקים מערך של ספר יחוסין, וכיצד זה עובד?
----------------
הסקופים: סקר ערוץ הכנסת - ש״ס ודרעי מתרסקים ל-7 מנדטים בלבד. ח״כ בש״ס על טענות דרעי ״מי שלא יודע לרקוד טוען שהרצפה עקומה״.
----------------
ערוץ 2: הגיאהד האיסלאמי לקח אחריות על ההתנקשות
----------------
חצות בסקופים:ישראל כהן חושף את נוסח הקול קורא ההיסטורי של מועצג”ת של אגו”י ובו ההחלטה הדרמטית על ספר יחוסין, ומתי תתקבל ההחלטה בנושא ההתייצבות? כל הפרטים.
----------------
הצבא מתעקש לגייס תלמיד ישיבת 'לב אליהו' למרות שהתייצב כחוק בגלל טענה על תוקף בדיקה רפואית אחת, אחיו איתן פז'רקר בראיון:אחי התייצב בהוראת ראשי הישיבה שלו ובצבא לא מסכימים להעניק לו דיחוי וכופים עליו גיוס, לוועד הישיבות ולחברי הכנסת אין איך לסייע.
----------------
פרסום ראשון! תיק השוחד נגד ר”ע נצרת עילית לשעבר שמעון גפסו נסגר, גפסו בראיון:הפרקליטות הודיע לי שתיק הדגל כנגדי נסגר, בזכות העזרה לציבור החרדי יש לי סיוע משמים.
----------------
מרגש! ספר תורה הוכנס הערב לע”נ ילדי משפ' גרוס, מארגן האירוע הרב ברוך ברנדוין בראיון:אלפים רקדו עם הילדים שזכו לתחיית המתים, בין הרוקדים הכבאים הרופאים ואנשי החסד שטיפלו במשפחה בשעות הקשות.
----------------
מארגון חוננו:
המשטרה תשאיר את פעילי הר הבית במעצר
"המעצר נועד בשביל להרגיע את הפורעים הערבים", אומר עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו בתגובה להחלטת המשטרה להשאיר את פעילי הר הבית במעצר. עו"ד פילץ מגיש כעת ערר דחוף לביהמ"ש בדרישה לשחררם
המשטרה החליטה להשאיר במעצר את חמשת פעילי הר הבית שנעצרו הבוקר בעימותים שפרצו לאחר שעשרות יהודים ביקשו לעלות להר הבית ולהתפלל לרפואת יהודה גליק, שנורה בידי מתנקש ערבי ונפצע באורח קשה מאוד.
חוקרי משטרת מרחב דוד מסרו לעו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו, אשר הגיע לתחנת המשטרה, כי החמישה חשודים בעבירה של 'הפרעה לסדר הציבורי', אולם למרות זאת הודיעו כי ישאירו אותם למשך הלילה במעצר.
בתגובה מגיש כעת עו"ד פילץ ערר דחוף לבית משפט השלום בדרישה לשחרר את העצורים באופן מיידי.
"המעצר של פעילי הר הבית נועד בשביל מטרה אחת והיא להרגיע את הפורעים הערבים", אומר בתגובה עו"ד פילץ מארגון חוננו. "אין כל סיבה להשאירם למשך הלילה בבית מעצר. אנחנו מציעים למשטרה להפעיל נחישות אל מול הטרור הערבי המשתולל ולא מול יהודים המבקשים להתפלל בהר הבית".
----------------
בזכות השבת: סער - אזרח כבוד במודיעין עילית
גוטרמן: "אנחנו מחזירים לך כגדול מקדשי השבת בימינו. אתה קדשת שם שמים בהחלטה נועזת להגיד שהשבת זה דבר חשוב בארץ ישראל" • צפו בוידיאו
----------------
בקטטה המונית בין כמה חסידי גור לספרדים בחמי געש נפגעו כמה קל ולפחות אחד מהם נזקק לטיפול רפואי.👍
----------------
בעקבות 'מחאת המילקי' והזעם הצרכני סביב יוקר המחייה בישראל אשר הוצת בחודש האחרון על ידי נאור נרקיס, יוזם עמוד הפייסבוק 'עולים לברלין' (אשר נסגר לבינתיים), עמוד פייסבוק חדש בשם 'שופינג בבני ברק' אשר עלה לאחרונה לרשת החברתית תחת הסלוגן "ברלין זה רחוק", מקווה למשוך אותנו למסע קניות בבני ברק, תוך הצגת השוואות מחירים של מוצרים שונים כפי שנמכרים בבני ברק ובתל אביב. למזבלה נודע כי מאחורי העמוד עומדת קבוצה בשם 'הרשת החרדית'.
----------------
עו"ד נחום לנגנטל, גיסו של יהודה גליק, בקול חי: אפשר להיות אופטימי. מצבו התייצב. למרות שאני ממוקם שמאלה מדעות אנשי הימין, אני חושב שצריך לשמור על חופש פולחן בהר הבית
----------------
מועצת גדולי התורה של תנועת 'אגודת ישראל' פרסמה את נוסח ה'קול קורא' בנוגע לסוגיית ההתייצבות, חוק הגיור וחילולי השבת בתל אביב: "על השלטונות לבטל לאלתר את חוק הגיוס. הננו מורים שלא לשתף פעולה עם כל תוכניות הצבא למיניהן, לא להשתלב בשח"ר, שרות אזרחי ושאר התוכניות" (חדשות,חסידים)
----------------
כנס האחדות בצפת הפך מתקפה נגד הגר"ש עמאר: עשרות חברי המועצות המקומיות של תנועת ש"ס ברחבי הארץ ובראשם חברי הכנסת והיו"ר אריה דרעי הגיעו הצהריים (חמישי) בזה אחר זה אל המלון היוקרתי "כנען" בצפת, לשבת של פינוקים בניסיון לאחד את חברי המפלגה.
בניסיון להסתיר את המתרחש במלון ובכדי למנוע הדלפות מדברי הרבנים וחברי הכנסת, קיבלו רבים מהמשתתפים הודעה לפיה אסור לצלם ולהעביר מידע על המתרחש במלון - החוצה.
אך שלמרות הניסיון למנוע זאת, דלפו פרטים מתוך המתרחש במלון. מידע שהגיע ל"כיכר השבת" מצביע על כך שהערב הראשון בסוף השבוע שהיה אמור לאחד את הנציגים החרדים, כלל בתוכו מתקפה של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף כנגד הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר.
----------------
הגר"ד יוסף, תקף את הגר"ש עמאר ללא הזכרת שמו
הגר"ד יוסף לא הזכיר את שמו של הגר"ש עמאר במפורש, אולם לעשרות נציגי ש"ס היה ברור היטב במי מדובר. הרב יוסף אמר כי תנועת ש"ס היא לא תנועה שסוגרת דילים עם הציונות הדתית או נפגשת עם רבנים רפורמים, כאשר למעשה הוא רמז לפגישת הגר"ש עמאר עם הרב הקונסרבטיבי אהוד בנדל והדיל שעשה עם הציונות הדתית בבחירות בירושלים וברבנות הראשית לישראל.
בנוסף, קרא הרב דוד יוסף לנוכחים שלא לפנות אל כלי התקשורת בנוגע לבעיות עם היו"ר אריה דרעי, זאת ככל הנראה בעקבות פרסומים שונים בעיתונות החרדית בתקופה האחרונה כנגד דרעי שהגיעו ממקורות בתוך ש"ס. "אריה דרעי הוא המנהיג, מי שיש לו בעיות יפנה למועצת החכמים, לא לתקשורת" אמר.
----------------
משתתפים בחופשה מסרו עוד כי בין אריה דרעי ואלי ישי נרשם במהלך האירוע הערב נתק משמעותי אותו ניסה להפיג חבר הכנסת אמנון כהן, שקם ממקומו וברך את השניים ב'ברכת כהנים'. כהן חיבק את שניהם לעיני הנוכחים: "זה היה מצחיק אבל הרבה יותר מביך. לא היה נעים, על זה נאמר 'כפאו שד', בדיוק על זה" סיפר אחד הנוכחים.
לאחר הסעודה והנאומים שנשאו חברי מועצת חכמי התורה של התנועה, התיישבו דרעי ומקורביו והאזינו להופעה של הזמר משה דוואק. על השולחן הוצבו בקבוקי יין, וויסקי, וודקה ומשקאות אנרגיה.
לדבריו, בין הנושאים המרכזיים שעל בשיחות בחדר האוכל במלון, הייתה המלחמה שקידש אריה דרעי בתחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה' - זמן קצר לאחר השלום הרשמי שהשיג עם הרב עמאר בבחירות לרבנות.
נוכח באירוע מצביע על רגע נוסף שגרם לו אי נוחות: "ה'בר' של האוכל בערב היה מעורב, גברים ונשים יחד. זה לא דבר שמתאים לציבור החרדי ובוודאי לא למפלגה חרדית שמארגנת ערב כזה, זה היה ממש מביך".
עם זאת, ישגם מי שרואה בסוף השבוע כדבר מאחד: "מעולם לא היה מי שדאג לנו לכזה סוף שבוע. אין-סוף תענוגים, אוכל, יין, שתייה חריפה, ספא, הכל פשוט כיד המלך". לדבריו: "מרגישים פה בעולם אחר, באמת שאפו לדרעי". כיכר השבת
----------------
 חצות במקור החדשות
יממה לאחר נסיון ההתנקשות ביהודה גליק-
ח"כ וניצב בדימוס דוד צור בראיון: "אני נגד עריפת ראשים זה לא סוד שמתחנו ביקורת קשה על התנהלות המשטרה" ומסתייג מההחלטה לפתוח את הר הבית לתפילות יום השישי: "אני לא הייתי ממהר לעשות זאת הייתי מחכה עוד יום יומיים"
העיתונאי כרמי יוגב שסייר בשכונות הערביות בראיון: "הערבים אמרו לי הבעיה היא שלא היו שוטרים בשכונות כאן במשך 14 שנה" ומעריך: "פיגוע הדריסה הוביל לשינוי התגובה"
ח"כ לשעבר ד"ר מכאל בן ארי תוקף בראיון: "אני מתפלל שאסיסי נשיא מצריים יחליף את נתניהו" על עו"ד הלברטל הוא אומר: "שכח לשתות את הכדורים" ותוקף את בני רבינוביץ עורך 'יתד נאמן'
והרב אשר עידן יהודי חרדי מנאמני הר הבית: "אנחנו חושדים שמדובר בניסיון התנקשות על רקע פוליטי"
וראיון שהתקיים ברדיו 'גלי ישראל' בהנחיית יוסי בן עטר עם יהוגה גליק ראיון שנערך שבוע לפני הירי בבחינת 'ניבא ולא ידע מה ניבא'
הבזבזנות בש"ס, הח"כים שלא ישתתפו בשבת הגיבוש והירידה בסקרים ראיון עם יחיאל גלאי (קוקר)
ויחסי ישראל ארה"ב- פרופ' איתן גלבוע מומחה לארה"ב וראש ביה"ס לתקשורת באוני' בר אילן בראיון: "השאלה כרגע האם היחסים כבר בשפל או עלולים להתדרדר יותר" ומעריך: "ייתכן וארה"ב בהצבעה הבאה באו"ם נגד ישראל תמנע ולא תטיל וטו"
החזאי נחום מליק ממרכז החיזוי מטאוטק בראיון: "הגשם צפוי להמשך עד יום שני אך בשבת בצהריים יתחיל להיחלש וייתכנו הצפות מחר ובשבת"
ותכנית פלפוליטיקה ששודרה ברדיו 'קול ברמה' ובין הייתר תקף ח"כ גפני את ח"כ דרעי ואמר כי "בש"ס צריך לסגור עסקאות ולהתייעץ עם אלי ישי"
----------------
חצות בנייעס החרדי:
הפרלמנט של הנייעס החרדי סוגר שבוע בהגשת שמעון ליברטי ובהשתתפות: מענדי גרוזמן, ארי גלהר, משה פלדמן ויוסי פאר.
והערב: ניסיון ההתנקשות - מדוע לא שמענו גינוי מהח"כים החרדים? האם זה קשור למחלוקת האידאולוגית?
מועצת אגו"י - מדוע לא נתקבלה החלטה בעניין הגיוס? האם החסידים תלויים למעשה בליטאים? יפתחו ספרי יוחסין? ומה כוללת הצעת המחליטים?
דרעי וסקרי ערוץ הכנסת - למה תקף אותם? האם זה הועיל? ומה הסיבה האמיתית לירידה בסקרים?
מיוחד!ח"כ ישראל חסון לשעבר מבכירי השב"כ בראיון:הפיגוע אמש הוא דפוס פעולה שהיה בו שימוש בעבר.איך ניתן לסכל אותו?מי זוכה לאבטחת השב"כ ולאיזה איומים מתייחסים?איך פועלים במערכת הבטחון מול האירועים בירושלים,ואיזה ביטוי מרגיז אותו?
העיתונאי חיים לוינסון הארץ בראיון:אני מכיר את יהודה גליק מדובר באיש מיוחד.הפיגוע אמש היה מתוכנן היטב,האם מדובר בדפוס פעולה חדש של סיכול ממוקד?האם המשטרה לא טיפלה כראוי באיומים על גליק?וגם מה הסבירות שיש אמת שגורם אחר קשור בארוע?
העיתונאי ארנון סגל ממקור ראשון בראיון: "אני מכיר היטב את יהודה גליק, כעת מצבו קשה אך השתפר מעט. יהודה היה בעבר דובר משרד התיירות והוא עובד המדינה היחיד שהתפטר מתפקידו במחאה על ההתנתקות. שנים משמיצים אותנו וטוענים שאנחנו גורמים למלחמות". מי אלו החרדים הלוחמים למען בית המקדש והר הבית? ומה המטרה שלהם?
הרב נחום איזינשטיין מומחה לספרי יוחסין וגיור בראיון: "בישראל יש הרבה יותר מ 300 אלף גויים. בעבר היו ספרי יוחסין ויש מקומות בעולם שעד היום יש ספרים כאלו. אם חוק הגיור יעבור יהיה קרע בעם!". תוך כמה זמן אפשר להקים מערך של ספר יחוסין, וכיצד זה עובד?
ופינת ההקלטות כמידי יום
 
נ.ב.  התוכנית המרתקת פילפוליטיקה עלתה בשעה 9 הראיון המיוחד עם גפני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.