רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 במאי 2014

ר' שלמה מזוויהעל תובע מראש החברא קדישא שיעלה עם מנין לקבר הרבנית מזוויהעל ויבקש ממנה מחילה על שאיפשר לר' משה גדלי' לשבת במכונית החברא קדישא בעת ההלויה

מאת זוויהעלער

היום בעת בואי לנחם ניגש אלי אחד מראשי ההנהלה והגבאים וסיפר לי שהאדמו"ר הר"ד התקשר אחרי ההלויה בסביבות 2 בלילה לראש הדגל הרב ש. פריזנט, ומחה בפניו על ביזוי כבוד המת שגרמו חברא קדישא בזה שהכניסו את הגר"מ למטנדר בניגוד לרצונו, בעודו מוחה כל הנסיעה שיורודיהו באמצע הדרך, וביקש מהח"ק שיעלו על הקבר במנין ויבקשו מאימו מחילה

והכל בגלל שהגר"מ מכהן בנשיאות החברא קדישא בירושלים

דבר זה גורם לי כזה גיחוך שאני חייב לכתוב אליך כמה ירדה רמתו של הר"ש עד שהוא ביזמתו עושה את הדברים האלה בעצמו והוא מנהל את המחלוקת לבדו

באמת ריחמתי רחמים גדולים על הגבאי שאפי' לא הבין כמה מגוחך הסיפור שהוא סיפר לי

בעוד שאני סבור שכבודו של אמא שכל בניה ישתתפו בהלויה ולא כמו שהר"ש רצה.

2 תגובות:

  1. מעניין איפה גדליה משה היה ב15 שנה האחרונים אמא שלו לא ראתה אותה כבר 15 שנה

    השבמחק
    תשובות
    1. לא נתנו לו לבוא אליה.. לפני שאתה סתם כותב דברים שאמרו לך תבדוק את עצמך..

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.