רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 באוקטובר 2013

הרב ברלנד כתב לתלמידיו: הצביעו בירושלים לליאון ולג'

מאת ברסלבר

שעות לפני הבחירות והגר"א ברלנד יוצא במכתב תמיכה במועמד של כל גדולי ישראל בירושלים "משה ליאון", כידוע המעוז העיקרי של חסידי ותומכי הרב ברלנד נמצא בירושלים שם יש לו בערך כ3000 קולות ותמיכתו של הרב ברלנד מחזקת את מועמדו של משה ליאון

17 תגובות:

  1. באיזה אבר חתם רבנו לליאון?

    השבמחק
    תשובות
    1. בלשון שלך שנחתכה.

      מחק
    2. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד21 באוקטובר 2013 בשעה 9:14

      מי התחיל את כתבות הדיבה על הרב ברלנד?

      יואב איתיאל, והדס שטייף מגלי צה"ל.

      מי זה יואב איתיאל, והאם הוא סתם עיתונאי אובייקטיבי ונטרלי,
      או שיש לו קשר אישי לפרשה?

      ומי זאת הדס שטייף, ומה הצד שלה בפרסום הכתבות השקריות על הרב אליעזר ברלנד?

      הכל התחיל בעצם מהסיפור של איתי נחמן שלום. על רמת האמינות שלו והחלק שלו בפרשייה, כבר שמענו - איך לאחר שירה באקדח על בית, השתחרר מהכלא בעסקת עד מדינה נגד הרב ברלנד. אבל בעקבות הסיפור שלו, עוד כמה שיש להם אינטרס לנקום בשובו בנים בגלל סיכסוכים אישיים, או במטרה לסחוט כסף מהרב ברלנד וקהילתו, הצטרפו לעניין והמציאו גם כן סיפורי עלילות.

      הלל איתיאל הוא אדם ממורמר שירד מנכסיו והמשפחה שלו מפורקת. כיום הוא מעורער בנפשו ולוקח סמים. לאחר שהסתבך בעיסקאות כושלות, והפסיד את כספו, ניסה מספר פעמים לסחוט את שובו בנים.

      כעת תשמעו איך עובדת קנוניה משפחתית.
      הרב ברלנד השתדל רבות לעזור למשפחתו של איתיאל, וביקש מהאחיינית שלו לאה ברלנד לאמץ את בנותיו. הרב חיתן את אחת הבנות של איתיאל, והאחות שלה פייגא (חוזרת בשאלה) קינאה בה ורצתה את אותו בחור. היא התחילה למרר לאחותה את החיים, וניסתה להרוס לה את החתונה. בתוך החתונה של אחותה, בכתה וצעקה והשתוללה והכתה את האמא של החתן, עד שהביאו לה משטרה שהוציאה אותה בכח. (רבים ראו את זה). מאז היא התחילה לשנוא את הרב ברלנד שחיתן את אחותה.

      פייגא איתיאל, המעלילה על הרב ברלנד.

      הלל איתיאל מצא הזדמנות לסחוט כסף, והסית את בתו להמציא סיפורי עלילות על הרב ברלנד ולהתלונן עליו במשטרה, ודרש משובו בנים 300000$ כדי למשוך את התלונה של בתו. כמו כן ברוב נבלותו העליל במשטרה גם על בתו הנשואה, כאילו היה גם איתה סיפור עם הרב... ואותה בת העידה במשטרה שזה שקר גמור, ושגם התלונה של אחותה פייגא היא שקר עלילה וסחיטה!
      כאשר רואים אדם שמעליל על הבת שלו ומנסה לסחוט כסף, האם משטרת ישראל אמורה להאמין לכאלה עדויות, או לשלוח את המתלוננים ישירות למאסר על עדות שקר וסחיטה?!

      אבל את המשטרה לא מעניינות העובדות, הם מחפשים לתפור תיק לרב ברלנד.
      כאמור שיטה זאת של סחיטת הרב ברלנד ותלמידיו על ידי סיפורי עלילות, נכנסה לתוקף, לאחר שהמשטרה קיבלה את הסיפור השקרי של נחמן שלום, זה נתן תאבון לכל מי שרוצה לסחוט כסף או אפילו סתם להתנקם ברב ברלנד, להמציא עליו עלילות ושקרים, שהמשטרה תקבל אותם בשקיקה..!

      להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל שהוא כתב בעיתון "מגזין המושבות". הלל הביא את סיפור העלילה של בתו לאחיו הכתב, והוא עשה את הכתבות הראשונות נגד הרב ברלנד. אל התחקיר שלו הצטרפה הכתבת "הדס שטייף", הידועה כפמיניסטית העוסקת בתפירת תיקים בנושאי הטרדה ואונס, בעיקר לאישי ציבור בכירים.
      חודש לפני שעשתה את הכתבה על הרב ברלנד, היא פירסמה סיפור שקרי על "אונס של ילדה בבית כנסת במודיעין עילית", ובמשך תקופה דיברו בכל כלי התקשורת על "התחקיר" שלה, ואמרו ש"החרדים אנסים".
      אבל לאחר זמן אותה אשה שהעידה על סיפור האונס, הודתה שבדתה את הסיפור!! כדי להרתיע את החרדים למנוע דברים כאלה בעתיד...!
      כעת כולם תקפו את הדס שטייף, איך היא פירסמה כזאת כתבה, כאשר היא יודעת שאין אונס ואין נאנסת כי הסיפור מהתחלה היה בדוי!!!

      והרבה תקפו אותה וקיללו אותה בדף הפייסבוק שלה. היא ענתה להם בתגובות כמו "חכו חכו"... אני עוד יוכיח לכם שהחרדים אנסים ומחפים על אנסים.
      ...ואז עשתה את הכתבה על הרב ברלנד שהביא לה הכתב יואב איתיאל, ששיתף פעולה עם אחיו ואחייניתו בתפירת העלילה על הרב.
      "המתלוננת פ' " שהשמיעו בגלי צה"ל בערפול קול, זאת פייגא איתיאל אחיינית של הכתב יואב איתיאל.

      מחק
    3. אם נחזור אחורה וניזכר איך כל הסיפור התחיל, לאור אלו נסיבות איתי נחמן שלום הגיע למשטרה? הוא לא הגיע כמתלונן, אלא כמואשם בנסיון לרצח!
      איתי נחמן שלום ואחיו רמי שלום הגיעו לבית משפחת ריכטר במאה שערים, ודפקו בדלת עד שיבואו לפתוח ויהיו בטוח אנשים מעבר לדלת שיוכלו להפגע, ואז הוא ירה עם האקדח שלשה יריות על הדלת, שעברו דרכה ופספסו בכמה שניות את אחד מבני הבית שהיה מעבר לדלת!
      בחקירתו של נחמן שלום אמר לחוקרים שהוא ירה בתור התגוננות, מאחר ואחד מבני הבית הכה אותו לו על כך שהוא היה מתגרה בו ומלכלך על רבו הרב ברלנד.
      { האם התגוננות זה לירות עם אקדח על בית, כשיכול לפגוע בילדים ובני משפחה שלא קשורים לעניין? אי אפשר לקרוא לזה התגוננות, וגם לא נקמה, אלא מעשה טירוף מוחלט!!! }
      החוקרים שאלו את נחמן שלום מה הוא דיבר על הרב ברלנד שבגלל זה הרביצו לו, והוא סיפר להם את סיפורו ההזוי והדמיוני. ואז הציעו לו עיסקה: להעיד נגד הרב ברלנד שממילא הם מחפשים לתפור לו תיק, ואילו לו עצמו יתנו חסינות של עד מדינה וכך יוכל להתחמק מהעונש המגיע לו על פי חוק, על נסיון הרצח!
      הוא הסכים לעיסקה, ותוך כמה ימים הפך מעבריין נאשם - לעד מדינה וכוכב תקשורת! נתנו לו ראיונות בטלוויזיה, והתייחסו אל הסיפורים שלו כאמת ברורה שלא צריכה שום בדיקה!
      הוא סיפר ש"טיפס והציץ מהחלון וראה את הרב עם אשה", מה שלא טרחו אפילו לבדוק זה, שבבית של הרב ברלנד בביתר, אין שום חלון שאפשר להראות מתוכו לתוך הבית!!!!!
      יתרה מזאת, הוא סיפר את סיפורו על אשה מסויימת, שאותה אשה נלקחה לחקירה ביאחב"ל, והכחישה את הדברים וטענה שנחמן שלום הוא משוגע ומוציא עליה שם רע ... !!! היאחב"ל איימו עליה ואמרו לה שאם היא לא תודה, יאשימו אותה ב"שיבוש הליכי חקירה" ויכניסו אותה לכלא. אך היא לא נשברה ולא הסכימה לשתף פעולה...!
      כעת הם נכנסו לבעיה, כאשר אין להם שיתוף פעולה בעדות נגד הרב ברלנד, וגן נחמן שלום נהיה בבעיה, כאשר אין בסיס לעדות שלו, ולא יוכל להפוך לעד מדינה ולהתחמק מהעונש. אך הוא עלה על פיתרון! הוא הביא את אשתו בתור מתלוננת, כאשר עד אז לא טענה כלל שהיה איתה כלום, אך כדי להציל את בעלה שלא יכנס לכלא, היא המציאה סיפור והעידה עדות שקר!!! את הגירסה לסיפור הכתיב לה בעלה נחמן שלום. (" תגידי שהוא אמר לך "אני מעלה אותך לעולם האצילות" כדי שזה ישמע אמיתי, כמו רב שמנצל נשים ואומר להן שזה "תיקונים". ").
      בערוץ 2 הביאו את "המתלוננת המרכזית" שהיא לא אחרת מאשתו של נחמן שלום. את העובדה הזאת ניסו כמובן להסתיר, וטישטשו אותה ועירפלו את קולה.
      אבל קרתה להם פאדיחה רצינית והיסטורית ... בזמן שמישהו אחר דיבר שם בשידור והיא עמדה מהצד, פניה נחשפו לשתי שניות, והנה לכם "אודל שלום" - היא המתלוננת המרכזית על הרב ברלנד! (העלנו את התמונה לקבוצה, והיא מסומנת בחץ).
      אגב עוד דבר שתדעו. היאחב"ל טענו שיש להם תלונה חמורה ופלילית ביותר שבגללה הוציאו נגד רב ברלנד "צו הסגרה בין לאומי". מדובר על תלונה של קטינה.. נכון מזעזע??..
      אבל אתם יודעים מי ה"קטינה" שעליה מדובר?
      מדובר באשתו של נחמן שלום שהייתה קטינה באותו זמן! והוא היה נשוי לקטינה - שדבר זה בפני עצמו הינו עבירה פלילית...!
      היאחב"ל יצא למסע של "גיוס מתלוננות" נגד הרב ברלנד. הם זימנו לחקירה כל אשה ששמעו שאי פעם היה לה איזה קשר לרב ברלנד. מדובר על 300 נשים (!!!) שנחקרו ביאחב"ל, ומתוך כולם לא הצליחו למצוא מי שתשתף איתם פעולה, מלבד בודדות, שהייתה להם כבר מזמן שנאה כלפי הרב ברלנד ורצון להתנקם בו, או שניסו לסחוט כסף מתלמידי הרב באמצעות העלילה. (הכל מתועד ומוקלט והגיע לידי המשטרה!).
      הן אלה שדיברו ב"גלי צה"ל" אצל התחקירנית "הדס שטייף", { שזה תפקידה בפועל והעיסוק העיקרי שלה, - לגייס מתלוננות על הטרדות מיניות נגד אישי ציבור. וכל מי שרוצה "לסגור חשבון" נגד מישהו, פונה אליה. והיא חוקרת, שופטת, חורצת דין, ומבצעת את גזר הדין... אפילו אם יתברר שזה שקר - אותו אדם לא יוכל לעולם לחזור למעמד שלו! והתנצלות? - מעולם לא שמענו מהדס שטייף! }.

      עכשיו יש עוד מישהו ששואל, למה הרב ברלנד לא מגיע לחקירה ביאחב"ל ומוכיח את צידקתו אצל אלה שהם עצמם תפרו עליו את העלילה???!!!

      כנסו לבלוג "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד"
      http://chasifathaemet.blogspot.co.il/

      מחק
    4. מה האינטרס והחשבון האישי של רודפי הרב ברלנד?

      1. הלל איתיאל - לאחר שזכה בירושה גדולה תרם הרבה כספים לשובו בנים. ועזר כספית לנחמן ברלנד במטרה שזה יקדם אותו ויתן לו תפקיד ניהולי בשובו בנים - דבר שלמעשה לא קרה. לאחר זמן הוא השקיע את כספו במניות של הפועל תל אביב, והפסיד את כל כספו. כתוצאה מכך מצבו הנפשי התדרדר ומשפחתו התפרקה.
      כשעלה לכותרות סיפור העלילה של נחמן שלום, היאחב"ל קפץ על ההזדמנות לתפור תיק לרב אליעזר ברלנד והחל לחקור נשים בנסיון לגייס מתלוננות נגדו. הלל איתיאל אמר אז לתלמידי הרב ברלנד: או שאתם מחזירים לי את כל הכסף שתרמתי אי פעם לשובו בנים, או שאני דואג שהבת שלי (פייגא איתיאל) תתלונן על הרב אליעזר ברלנד במשטרה. (ההקלטה של הסחיטה נמצאת במשטרה).

      2. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר, חברו הטוב של הלל איתיאל) - לאחר ההפיכה בשובו בנים מונתה וועדה זמנית, והוא היה לאחד מחברי ההנהלה שם. לאחר זמן קצר הוציאו אותו מהתפקיד והכניסו תחתיו אנשים צעירים ממנו, הדבר פגע בכבודו מאוד והוא אמר: "איך יכולים להוציא אותי מהתפקיד כאשר אני אחד מהאברכים הוותיקים בישיבה? הכי מוכשר... הכי מלומד... הכי מנוסה... הכי חכם... והכי והכי... ומכניסים במקומי צעירים חסרי ניסיון???"... וכבר בשעתו כשסולק מתפקידו, התפרץ כנגד הרב ברלנד באחד השיעורים והתחצף נגדו.

      3. נחמן שלום - הגבאים העיפו אותו מבית הרב אליעזר ברלנד, משום שהיה עושה שם מעשים מכוערים וכל מיני מעשי שיגעון ומתנהג בבית הרב כבשלו. הוא היה גם מנצל את טוב ליבו של הרב ולוקח ממנו המון כספים, ומאז שהגבאים העיפו אותו הוא הפסיק לקבל סכומי כסף גדולים שהיה רגיל לקבל וגם הפסיק לקבל את כל תשומת הלב שהייתה מופנת אליו עד אז.

      4. רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר, חברו הטוב ביותר של נחמן איתי שלום ושותף מלא איתו בפעילות ההסתה) - הוא רצה להיכנס לחבורה של ליל שישי (מדובר בקבוצה של בחורים משובו בנים שהתאספו יחד פעם בשבוע להתחזק בדברי תורה ושירים). הוא היה בעל תשובה טרי, ולא קיבלו אותו בגלל שחששו שהוא יקלקל שם את הבחורים ויפגע ברמתם הרוחנית.

      מחק
    5. מדוע העליל הלל איתיאל עלילה שפילה ונבזית על הרב ברלנד?

      להלל איתיאל היה דוד זקן באמריקה שהיה נשוי לגויה, ולא היה למשפחה שלו קשר איתו שנים רבות.
      בהזדמנות אחת פנה הרב ברלנד להלל איתיאל ואמר לו: יש לך דוד באמריקה, תיסע לבקר אותו!
      הלל איתיאל לא התייחס לכך ברצינות. לאחר כמה זמן שוב הרב ברלנד פנה אליו וביקש ממנו שיסע לבקר את הדוד שלו.
      הוא שוב לא התייחס. עד שפעם אחת הרב ברלנד אמר לו, "אם אתה לא נוסע אליו, אני נוסע אליו"...
      הוא הבין שיש דברים בגו ונסע אליו.
      אותו דוד שמח מאד שמישהו מהמשפחה שלו נזכר בו, וכתב את הירושה שלו להלל איתיאל. כעבור כמה ימים אותו דוד נפטר, והוא זכה בירושה.
      הלל איתיאל תרם בשעתו הרבה כספים למוסדות שובו בנים, ועזר רבות כספית לנחמן ברלנד בנו של הרב, ורצה לקבל ממנו בתמורה מעמד ניהולי במשרדי הישיבה, אך זה לא ניתן לו.
      לאחר זמן, הלל איתיאל לקח את הכסף והשקיע אותו אצל רפי עגיב, שסחר במניות של הפועל תל אביב.
      הרב ברלנד אמר אז להלל איתיאל שיוציא את הכסף משם שלא יפסיד אותו, אך הוא לא שמע בקולו. ובאמת כך היה, והוא ועוד רבים שהשקיעו אצלו, איבדו את כספם.
      דבר זה הביא אותו למשבר נפשי קשה. בהמשך הדברים ובעקבות כך המשפחה שלו התפרקה.
      הלל איתיאל שפך את כל המירמור והתסכול שלו על הרב ברלנד, (ושכח שמתחילה את כל הכסף שהוא הרוויח, הוא הרוויח בזכותו ובעצתו!).
      הוא דרש שיחזירו לו את כל הכספים שהוא תרם אי פעם למוסדות שובו בנים.
      כשעלה לכותרות סיפור העלילה של איתי נחמן שלום, עוד כמה שרצו להתנקם ברב אליעזר ברלנד או לסחוט ממנו כספים, הצטרפו גם הם אל העלילות, וגייסו מתלוננות להעליל על הרב ברלנד.
      להלל איתיאל יש בת חוזרת בשאלה, פייגא, שהייתה לה שנאה כלפי הרב ברלנד מאז שחיתן את אחותה הצעירה עם בחור שהיא רצתה אותו לעצמה... היא ניסתה להרוס לאחותה את החתונה, והשתוללה והכתה את האמא של החתן באמצע החתונה, עד שהביאו לה משטרה שפינתה אותה מהאולם.
      הלל איתיאל ניצל את ההזדמנות והסית את בתו פייגא להעליל על הרב, על מנת לסחוט 300000$ אותם דרש מתלמידי הרב אליעזר ברלנד.
      כמו כן הלל איתיאל ניסה להעליל גם על אחותה השניה (הנשואה) כאילו גם איתה הייתה תקרית, אך היא לעומתו טענה בחקירה במשטרה - שהסיפור כולו הוא שקר ועלילה!.
      להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל, כתב בעיתון "מגזין המושבות" וברדיו חיפה. הוא התחיל את הכתבות המשמיצות בתקשורת כנגד הרב ברלנד, בשיתוף עם הדס שטייף מגלי צה"ל. ובניגוד לכל כללי האתיקה העיתונאית הוא עשה יחצנות לעלילת השקר של אחיו. כמו כן ניצל את קשריו עם הדס שטייף, והעלה לשידור בערפול קול את פייגא איתיאל, למסור את גרסתה הכוזבת.

      מחק
    6. יש רק ארבעה שמגיבים בכל האתרים נגד הרב אליעזר ברלנד, והם: נחמן איתי שלום. הלל איתיאל. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר). רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר). כל תגובה שהיא שייכת רק לאחד מארבעתם.

      מחק
    7. ואוהביו כצאת השמש בגבורתו21 באוקטובר 2013 בשעה 9:53

      מעשה ברבי חיים חזקיהו מדיני, רבה של חברון ובעל ה"שדי חמד", שבהיותו אברך צעיר למד בכולל בבוכרה. הוא היה שקדן עצום, מגיע בבוקר מוקדם לפני כולם וחוזר בלילה מאוחר אחרי כולם. לכן העשיר שהחזיק את הכולל בתוך ביתו, קירב אותו במיוחד. תלמיד אחר קינא בו ובחכמתו וארגן לו עלילת אשת פוטיפר. הוא שילם כסף לאשה המנקה שהיתה באה מוקדם כאשר רק ה"שדי חמד" למד בבית המדרש, כדי שתפליל אותו. ואכן היא התפרצה החוצה בצעקות שאותו אברך נטפל אליה. איש המזימות חיכה שם, חימם את הגזרה והחל אף הוא לצעוק שחייבים לזרוק מבית המדרש אברך מושחת כזה. קמה מהומה רבתי, הגיע העשיר, כולם התנפלו עליו בדרישה לסלק אותו אברך.
      העשיר, בקיא בהוויות העולם הזה ופיקח מאוד, השתיק את כולם, וביקש מהם להיכנס לבית המדרש. שם המשיכה ההמולה, אך ה"שדי חמד" לא הוציא הגה מפיו, אלא שתק והמשיך בלימודו.
      חצי שעה הגביר התבונן ב"שדי חמד", ואז דפק על שולחן והכריז: "אדם זה קדוש הוא! מי שיפתח פיו עליו ויאמר מילה אחת נגדו, מסולק מן הכולל". על אתר הוא פיטר את המנקה.
      כולם שתקו, כי אותו גביר היה גם צדיק וגם פיקח, ובכל זאת ספק המשיך לקנן בלבם של אנשים רבים, בחושבם שסוף סוף אין שום הוכחה לטובת ה"שדי חמד" ואין עשן בלי אש.
      אלא שלאחר זמן מה באה המנקה אל ה"שדי חמד" בבכי, וסיפרה לו שהכסף שקיבלה כבר נגמר ועתה נותרה בלי פרנסה, לכן ברצונה להתוודות ברבים ולספר את הכל. השדי חמד שמח מאד שסוף סוף תצא האמת לאור. אך מהר מאוד חשב: "מי ירוויח מזה? אני ארוויח וריבונו של עולם יפסיד. כבודי יוחזר על כנו אך חילול השם נורא ייגרם. אמנם אברך שנטפל למנקה הוא דבר חמור, אך לומד תורה שמעליל יש מאין עלילת אשת פוטיפר הוא חילול השם לאין ערוך יותר גדול. לא יצא מזה כבוד שמים".
      לכן אמר למנקה לשתוק והוא יטפל בעניין. הוא ניגש לעשיר ושכנע אותו לקבל את המשרתת בחזרה – שכמובן שמחה מאוד על הבשורה. ובאשר לאיש המעליל, הוא נפטר אחרי כמה ימים ונקבר עם סודו. אלא שכאשר ה"שדי חמד" יצא מבית העשיר, הוא פתאום הרגיש שראשו נפתח ושהוא מקבל את כל התורה במתנה.

      מחק
  2. בחלומות שלו יש לו 3000 קולות

    השבמחק
  3. איתי נחמן שלום שהתראיין נגד הרב אליעזר ברלנד, ירה לפני כן עם אקדח לתוך בית במאה שערים בנסיון לרצוח, והמשטרה עצרה אותו, ושחררה אותו בעיסקת עד מדינה להעליל עלילות על הרב ברלנד.
    ה"מתלוננת" שהשמיעו בטלוויזיה בערוץ 2, היא אשתו של נחמן שלום שהצטרפה להשלים את עדות השקר ההזויה שלו. (כמו שנראה בהמשך).
    הסיפור הראשון שהוא סיפר ש"טיפס מהחלון וראה", (וכבר בדקו וראו שאין שם בכלל חלון שאפשר לראות מתוכו לתוך הבית...) זה היה בכלל על אשה אחרת, שהיא מכחישה את זה ואומרת שנחמן שלום הוא מעורער בנפשו ומוציא עליה שם רע!.. כיוון שהייתה חסרה לו אשה לסיפור העלילה, אז הוא הביא את אשתו...!!! האם יש צורך בהוכחה ברורה יותר שמדובר בעלילה ותפירת תיק?!! .

    (קישור):
    צפו בווידאו:
    "עד המדינה נחמן שלום מעורער בנפשו":
    http://www.youtube.com/watch?v=iSxc4JixpZM

    כמה ימים לפני שאשתו של איתי נחמן שלום התראיינה לכתבה בערוץ 2, הוא נתפס ונעצר עם עוד כמה עבריינים שלוחמים נגד הרב ברלנד, על סחיטה באיומים ואיום ברצח. וכן מספר נשים הודו בחקירות ששילמו להן כסף להתלונן על הרב ברלנד, - ועל זה התקשורת לא דיברה מילה! כל הזמן הפיצו שמועות שיש להם הרבה עדויות, בסוף כשראו שאין שום עדות מבוססת, אז איתי נחמן שלום היה צריך "לנדב" את אשתו ולהביא אותה לספר סיפור שלא היה ולהוציא שם רע על הרב ברלנד, כדי שהוא יוכל להשתחרר מהכלא על הנסיון לרצח.

    (* "עד מדינה" זה המושג הכי מושחת שקיים במדינת ישראל, עושים את זה בדרך כלל לאישי ציבור שרוצים לתפור להם תיק).


    עד כחודש לפני שאיתי נחמן שלום בדה את הסיפור, הוא היה מנסה כל לילה לחדור לבית של הרב ברלנד בביתר, בכל מיני תחבולות. אם לא דרך הדלת, אז דרך החלון. והרב היה נותן לו מעטפות של סכומי כסף גדולים שמהם התפרנס. (כי הוא לא עבד ולא למד בכולל, ולא היה לו שום מקור הכנסה).
    כחודש לפני הסיפור הוא קיבל הרחקה מביתר, והגבאים של הרב ברלנד עמדו על זה בתוקף שלא לתת לו להיכנס לרב, לאחר שגילו שהוא מנצל את טוב ליבו של הרב (הידוע בנדיבותו וטוב ליבו היוצא מגדר הרגיל, ושמפזר צדקות לכל יהודי פשוט שמבקש ממנו), וסוחט ממנו סכומי כסף גדולים. לאחר שנסגר הברז, אז הוא חשב על דרך אחרת לנסות לסחוט את אנשי הרב באמצעות עלילות מכוערות.

    וכמו שנודע בהמשך, שכל הקשורים לפרשת התלונות השקריות על הרב ברלנד, גם כן ניסו לסחוט כספים מאנשי הרב.


    לסיפור של נחמן שלום בפני עצמו לא היה תוקף משפטי, וגם באותו סיפור עצמו הוא שינה אין-ספור גרסאות כידוע. ואפשר לראות בכתבה הראשונה שהתפרסמה יותר מחצי שנה לפני כן בעיתון "ישראל היום", הוא סיפר שם בכלל סיפור אחר לגמרי!. לכן כדי להשלים את הסיפור ההזוי שלו ולהפוך אותו לעדות, שכרו את המתלוננות. שגם הן רובן חזרו בהן והודו ששילמו להן כסף להעיד עדות שקר. כאשר לא נשארו בידי משטרה עדויות מבוססות, נחמן שלום היה צריך לנדב את אשתו להמציא סיפור, כדי שישחררו אותו מהכלא על הירי בעיסקת עד מדינה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תראו איך המשטרה מגייסת עדי מדינה: היא משתמשת אפילו במסוממים רק כדי לסגור עוד תיק ולקבל קידום ולא בוחלת אף להשתמש בבעלי אינטרסים מובהקים לתת להם למסור הודאות פיקטיביות ע"מ לתפור עלילה לאדם חף מפשע. בתמורה להודאתם השקרית והמסולפת המשטרה מעניקה להם פרס להימלט מהעונש המגיע להם עפ"י חוק. גם בפרשת הרב אליעזר ברלנד, איתי נחמן שלום (המכונה "העד המרכזי") שירה באקדח בבית של משפחת ריכטר במאה שערים, הצליח לחמוק מהעונש הצפוי לו ע"י מסירת עדות שקר.

      (קישור):
      משטרה במערומיה - אשמים בפשע שלא בצעו :
      http://www.youtube.com/watch?v=X9-vq3jfreQ


      הנה תשובה לכל השואלים, למה הרב ברלנד כביכול - "ברח", למה הוא לא בא לחקירה ומוכיח את צדקתו? תשובה לדבר: אם המשטרה הייתה אובייקטיבית והייתה מחפשת לברר את האמת, היה מקום לבא ולהוכיח להם. מה שאין כן כאשר רואים בבירור שהמשטרה עצמה היא זאת שתפרה תיק לרב אליעזר ברלנד, וגייסה עדי מדינה שקרנים להעיד נגדו, שאין לו מה לבא ולהוכיח, ולבא ולהיחקר אצלם פירושו , ליפול לידי האויבים שלו.

      מחק
    2. מעשה נפלא מבעל השדי חמד21 באוקטובר 2013 בשעה 9:52

      מעשה ברבי חיים חזקיהו מדיני, רבה של חברון ובעל ה"שדי חמד", שבהיותו אברך צעיר למד בכולל בבוכרה. הוא היה שקדן עצום, מגיע בבוקר מוקדם לפני כולם וחוזר בלילה מאוחר אחרי כולם. לכן העשיר שהחזיק את הכולל בתוך ביתו, קירב אותו במיוחד. תלמיד אחר קינא בו ובחכמתו וארגן לו עלילת אשת פוטיפר. הוא שילם כסף לאשה המנקה שהיתה באה מוקדם כאשר רק ה"שדי חמד" למד בבית המדרש, כדי שתפליל אותו. ואכן היא התפרצה החוצה בצעקות שאותו אברך נטפל אליה. איש המזימות חיכה שם, חימם את הגזרה והחל אף הוא לצעוק שחייבים לזרוק מבית המדרש אברך מושחת כזה. קמה מהומה רבתי, הגיע העשיר, כולם התנפלו עליו בדרישה לסלק אותו אברך.
      העשיר, בקיא בהוויות העולם הזה ופיקח מאוד, השתיק את כולם, וביקש מהם להיכנס לבית המדרש. שם המשיכה ההמולה, אך ה"שדי חמד" לא הוציא הגה מפיו, אלא שתק והמשיך בלימודו.
      חצי שעה הגביר התבונן ב"שדי חמד", ואז דפק על שולחן והכריז: "אדם זה קדוש הוא! מי שיפתח פיו עליו ויאמר מילה אחת נגדו, מסולק מן הכולל". על אתר הוא פיטר את המנקה.
      כולם שתקו, כי אותו גביר היה גם צדיק וגם פיקח, ובכל זאת ספק המשיך לקנן בלבם של אנשים רבים, בחושבם שסוף סוף אין שום הוכחה לטובת ה"שדי חמד" ואין עשן בלי אש.
      אלא שלאחר זמן מה באה המנקה אל ה"שדי חמד" בבכי, וסיפרה לו שהכסף שקיבלה כבר נגמר ועתה נותרה בלי פרנסה, לכן ברצונה להתוודות ברבים ולספר את הכל. השדי חמד שמח מאד שסוף סוף תצא האמת לאור. אך מהר מאוד חשב: "מי ירוויח מזה? אני ארוויח וריבונו של עולם יפסיד. כבודי יוחזר על כנו אך חילול השם נורא ייגרם. אמנם אברך שנטפל למנקה הוא דבר חמור, אך לומד תורה שמעליל יש מאין עלילת אשת פוטיפר הוא חילול השם לאין ערוך יותר גדול. לא יצא מזה כבוד שמים".
      לכן אמר למנקה לשתוק והוא יטפל בעניין. הוא ניגש לעשיר ושכנע אותו לקבל את המשרתת בחזרה – שכמובן שמחה מאוד על הבשורה. ובאשר לאיש המעליל, הוא נפטר אחרי כמה ימים ונקבר עם סודו. אלא שכאשר ה"שדי חמד" יצא מבית העשיר, הוא פתאום הרגיש שראשו נפתח ושהוא מקבל את כל התורה במתנה.

      מחק
  4. איזה 3000 אפילו בימים הטובים לא היו לו 3000 חסידים עכשיו הוא שווה אולי 15 קולות ואני עוד נדיב.

    השבמחק
  5. מדוע הרב ברלנד לא מגיע לארץ ? ומעדיף את הגלות עד כדי כך הוא מפחד?
    לקבר יוסף הוא לא מפחד ולהגיע לירושלים עיר הקודש הוא מפחדדדדדדדדדד
    איפה הצדיק הנסתר עושה הניסים הידען העצום ?
    למה מסתתר במרוקו ?
    מפחד ממישהו ?
    הרב אליעזר ברלנד מה יש לו לפחד ולהסתיר לקח את העו"ד הכי יקר בישראל
    דוקטור וינרוט ועם זה ממשיך הרב לשקשק מי יודע מה יש לו להסתיר ?
    הרב טוען לחפות אדרבא שיגיע ויעמוד מול התלונות נגדו !
    כל יום שעובר מחזק את החשד בו !

    השבמחק
    תשובות
    1. יא רבנו ברלנד אין מה לעשות אתה ג ד ו ל ואין עליך חטיאר בעל תוקע ששקוע עד מעל לאזניים בצואה מבעבעת ועוד מתייעץ ביח''צנים ותוקע את הסאונדבייטים שלו שוב ושוב ושוב ושוב. אבל הבנאדם יושב ושואל את עצמו האם אכן יצליח הברנש להתרומם ולו אפילו מעט או שהאיש התזזיתי רק שורף את טיפות הדלק האחרונות בטרם ישקע לנצח במפעל חייו.
      וואללה הצגת העונה.

      מחק
    2. יש רק ארבעה שמגיבים בכל האתרים נגד הרב אליעזר ברלנד, והם: נחמן איתי שלום. הלל איתיאל. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר). רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר). כל תגובה שהיא שייכת רק לאחד מארבעתם.

      מחק
  6. אין מאחורי ברלנד אפילו 300 קולות בירושלים. אפילו אלה לא יקבלו מידע בזמן כי כל המנהיגות הנפשעת בכלא או במעצר בית. בשלב זה אנחנו דואגים שיהיו עצורים ובוזזים את המוסדות וחשבונות הבנקים. אנחנו נשאיר את הכנופיה ללא פרוטה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.