רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בספטמבר 2013

מסע טרור רצחני על ר' טוביה ווייס - 'אתרא קדישא' החליטו לפוצץ את ההסכם בגבעת ירושלים, ויורדים לחייו

מאת עדה'ניק

מהרגע בו נודע דבר ההסכם בענין עמותת גבעת ירושלים אשר עליו חתמו מרן הגאב"ד ומרן הראב"ד שליט"א, וכתבו שהם ממנים את הגאון אליהו פוזן שליט"א למפקח על השטח, החליטו ראשי ארגון 'אתרא קדישא' לבטל ההסכם המדובר בכל האמצעים העומדים לרשותם.

תיכף פתחו בשיטות טירור והפחדה הידועות רק להם, והחלו לרדת לחייו של הגאב"ד ר' טוביה ווייס על שהוא לא נכנע לכל תכתיביהם, ועל "שהעיז" להעמיד מישהו אחר על עניני הקברים, שכידוע היא נחלתם הבלעדית ואוי לו למי שיהין להתקרב לשטח זה.

אנו שומעים מעסקני 'העדה החרדית' שבימים האחרונים מפעילים אנשי 'אתרא קדישא' מסע טירור רצחני על ר' טוביה ווייס כדי שיחזור מחתימתו, ובחוצפה ועזות שאין כדוגמתה דורשים ממנו שיורה שרק ל'אתרא קדישא' הרשות להתעסק בקברים, ושום רב בעולם אין לו רשות לחוות דעה בענין, הבריונים של 'אתרא קדישא' מצהירים בכל פינה שאין להם ספק שבסוף ר' טוביה ווייס "יתקפל" לכל גחמותיהם, כך היה במשך כל התקופה האחרונה ואין סיבה שהדבר ישתנה.

8 תגובות:

  1. איני מבין מה זה, עוד אתמול עמד ר"ד שמידל על הבמה בביהמ"ד סאטמאר בראדני, וזעק ובכה "שב"ה נותר לנו איש אחד צדיק גדול הדור...", בלאַ בלאַ בלאַ "...הלא הוא הגאב"ד דירושלים שליט"א", ומה קרה עכשיו? הגאב"ד אבד גדלותו?

    השבמחק
  2. תגובה לאחד מהווז-ווזים פה, בשם ב. ניצן שכתב תגובה על הספרדים וניכר מדבריו שהוא חסר מודעות עצמית למצב של האשכנזים (כוזרים בלע"ז)

    -הספרדי מבין שרוב המחלוקות והמריבות וחילול השם נמצא רק בקהילות האשכנזים.(תבדקו את רוב הלכלוך והמעשים הנוראים שמפורסמים פה בבלוג, ותראו שלא מעורב שם ספרדי אחד)


    הספרדי מבין שהאשכנטוז שנראה ומתנהג כמו צדיק ואדמו"ר הוא לא יותר מאנס בורח. שהפרידמן מבלגיה מחריב את הקהילה שלו בגלל שהוא אשכנטוז. שרוב נבחרי בציבור של האשכנטוז הם עבריינים ואנסים עם ראיות, ואילו על הרב יצחק יוסף לא הביאו ראיה אחת לשמועות שהאשכנטוי-זאלך המציאו נגדו.

    -הספרדי ידע תמיד שלמרות שהמרן שלו כבר בן 93 , הוא לא מעיף כסאות וספסלים בישיבה כמנהג הווז-ווז-לאך בפונובי'ז.

    -הספרדי יודע שהאשכנטוז המצוי מצליח לבנות מוסדות כי הוא גס רוח ועז פנים. צבוע שמלקק כל היום לגבירים ספרדיים ומאחורי הגב, משקר ולא מקבל את התלמידים שלהם ,

    -הספרדי מברך כל יום, שלא עשני אשכטנוז.

    -הספרדי מתאים לתיאור חז"ל שלושה סימנים באומה זו : ביישנים (ראיתים פעם אשכנטוז ביישן ?) ואידך זיל גמור.

    השבמחק
  3. ברצינות? אתה באמת רוצה להכנס לנושא הזה??? אז בא נתחיל שאצל האשכנזים הבחורים הצעירים רבים על ישיבה, ומה קורה אצל הפרענקים? רבים מכות בלילות השבת ומכים כל העומד בדרכם... מטילים אימה על שכונות שלימות עם הביריונות שלהם.. רק תנסו להעיר להם תגיעו מיד לאישפוז.. הפרענקיאדה קיימת בכל עיר חרדית. אבל כמובן מכבסים את זה, קוראים לזה "נוער שוליים" לא פרענקים חלילה!!! וזה רק הנוער. שנדבר על מחלוקות? על מריבות? מספיק לבוא לשיעור אחד מפי "מרן" ולשמוע איך הוא מחרף ומגדף את כל מה שזז בשביל להבין אילו אנשים הם... ועל נבחרי ציבור פושעים עדיף לא לדבר בכלל כי ש"ס דואגת שחלילה בתי הכלא יהיו ריקים ושולחת בכל קדנציה לפחות נציג אחד לכלא... וכמובן הכל רק בשביל לקרב יהודים.. (ועל הדרך למלא כיסי מאפיית בית-יודית במצלצלים ומרשרשים)... והבדיחה הגדולה ביותר היא הפרענק הביישן.. חחח כבר שנים לא שמעתי בדיחה כל כך טובה! ספרדי ביישן?! הרי פרענק בן יומו כבר מכיר את הקללות בכל השפות...

    השבמחק
    תשובות
    1. חצי ממיר ומפונובי'ז הם נוער שוליים. אתה חי בסרט. אתה מאמין שה 4.000 בחורים של מיר לומדים? רובם מקשקשים בביצים. אני גר בירושליים ואני מכיר אותם טוב.

      מחלוקות ומריבות רובם אצל הווז-ווז-לאך. זה המציאות, אתרא קדישא זה לא של מכלוף ולא של ניסים, זה של שמידל. השונאים והמחבלים הם ווז-ווזלאך. הלפרין מלונדון הוא לא ספרדי וגם לא פרידמן מאנגליה המדריך חתנים הסוטה של גור לא ספרדי וגם לא "פסיכולוג הילדות" מוויליאמסבורג.

      -אתה מדבר על אלימות ומכות? אתה חי בירח ? מי היו אלה שבמשך שנים זרקו אבנים על מכוניות בשבת? הנטורי קרתא יוצאי הונגריה! זה ידוע לכל ילד ירושלמי! ושלא לדבר על האלימות של גור שפוצצו ומפוצצים במכות כל מה שזז, מימי פורוש בתשמ"ז ועד היום. האשכנזים המציאו את האלימות והביריונות. את ההפגנות ושריפת הפחים ושבירת הרמזורים בכל ירושליים (ע"ע פרשת האם המרעיבה) זה דבר כל כך ידוע וגלוי שהסיבה היחידה שאתה מכחיש את זה היא בגלל שאתה ווז-ווז מצוי עז פנים וגס רוח.

      מחק
    2. אתה באמת רוצה לדבר על פושעים??? שחכת את גואל רצון? אילאור חן? ושאר הפרענקים הסוטים ואת ראש המאפיה מכלוף דרעי שכחת כל כך מהר? הוא הבוס היום לא? לא לחינם ש"ס זה ר"ת "שרייך סוררים" אם האשכנזים שורפים פחים הם לפחות נלחמים נגד חילול שבת ומצעדי תועבה בעוד שהפרענקים רק מפוצצים במכות מי שרק מעיז לפתוח פה על "מרן המקלל" את הכנס של אמנון יצחק בבית שמש שכחת??? הפרענקים המציאו את המושגים אלימות וגסות רוח....

      מחק
    3. אתה מדבר איתי על יחידים. בכל קבוצה יש יחידים שעושים טעויות. אני מדבר אתך על דרך ועל שיטה. בגור אלימות היא דרך, כמו ששאולזון מראה פה השכם והערב.

      הן גואל רצון והן אליאור חן הם לא דמויות רבניות מפורסמות אלא אנשים הזויים מהשוליים (מה גם שרצון אינו דתי,

      קשה לראש הווז-ווזי שלך להבחין בין מנהיגי קהילות לבין אנשים מהשורה? הרי האשכנזים שנתפסו במעשי אונס, היו רבנים מפורסמים, מודל לחיקוי לאלפי ווז-ווז-לאך. לא פוליטיקאים ולא אנשים קשיי יום.

      בקשר לאריה דרעי-חוץ מזה שהוא פוליטיקאי ולא אדמו"ר בורח- הרי העיתונאי שהפליל אותו ששמו מרדכי גילת כותב במפורש בעיתון ישראל היום, שלא ברור איך זה שאהוד אולמרט , שגנב, שהונה וששיקר בסכומים פי כמה וכמה מאשר אריה דרעי , לא הואשם. הרי הוא עבריין מועד! והסיבה היא פשוטה: הוא לא ווז-ווז! זה כל כך שקוף שאין צורך להתאמץ להוכיח את זה. וחוץ מזה הרי המרן שלך , הרב שך, אמר שמה שאריה דרעי עשה בשנתיים, הווז-ווזים לא עשו במאה שנה!

      מחק
    4. בגור אלימות היא דרך ובש"ס אלימות היא לא דרך??? איזה שטויות איזה רבנים מפורסמים??? איזה אחד שלולא שאולזון בחיים לא היית שומע עליו??? ותכל'ס שום דבר לא הוכח ולא נפסק. ומי כל החברה של שובו בנים? נחש! פרענקלאך בעלי תשובה שאצלם אם המנהיג לא מקלל ולא גונב הוא לא רב... כולם שם פרענקים מכף רגל ועד ראש. רק תסתכל על התמונות מאומן... ותמשיכו לבכות.. דרעי לא גנב חלילה, בניזרי לא גנב חלילה, רבי יקותיאל הוא לא רב נכון? וזה רק חלק מהרשימה הארוכה... והעיקר אצלכם כולם "זכאים" סתם מפלילים אתכם...

      מחק
    5. איפה ראית שסניקי"ם שהתפרצו למטה של גפני והיכו אותו? הרי זה מה שעשו לפורוש ,וזה מה שהבריונים של הווז-ווזלאך עשו למהנל הבניה בבית שמש, לא ראינו ספרדים שעשו את זה.

      הלפרין מלונדון הוא רב מפורסם,הרב נחמיה המכונה הפסיכולוג מווליאמסבורג היה מדריך מפורסם למאות נערות. (רק אצל הווז-ווז לאך כל פישער נהפך ל "פסיכולוג") לא שמעתי שהרב ברלנד הוא ספרדי וגם לא שמעתי את זה על מוטי אלון.

      עכשיו תנסה למצוא לי רשימה דומה של רבנים ספרדים שעשו מעשים כאלה. אתה כותב לי פה על יקותיאל אבוחצירה. תביא לי פסק דין אחד , או ראיה אחת על דברים פלילייים שהוא עשה. אין שום הוכחות, שום ראיות ושום כלום. רק ווז-ווז כמוך עז פנים וחצוף שמדבר על אדם שאתה לא מגיע לקרסולי המעיל שלו.

      אתה מדבר על הספרדים בעלי התשובה של שובו בנים? האם הם שמו לרב שלהם אשה על הברכיים? האם הם אמורים לשמש לו דוגמא או שהוא אמור לשמש להם דוגמא? אם הוא הרב שלהם הוא צריך לקחת אחריות , לא? אם הוא ראה שהתלמידים שלו עבריינים למה הוא לא התפטר? לא מלמדים את זה אצלכם הווז-ווז-לאך? ולמ הוא בורח?

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.