מדובר בנושא מאוד עדין, מדוע רוצח יהודים יהנה מן הפריווילגיה הזו, ואילו יהודים היושבים בגלל רצח ערבים הם ימשיכו לשבת בכלא. ישנם יהודים רבים היושבים בכלא בגלל שפגעו בערבים, אבל עכשיו שמשחררים ערבים שפשעו באשמה הרבה יותר חמורה, מדוע שהם לא יהנו מאותה פריוולגיה
לכאורה הצדק עם הבאים בטענה, אבל השאלה היא האם מותר לעשות את הצעד הזה, או שמא עלינו להוכיח לעולם כולו כי אנו מענישים את מי שפוגע בערבים
שיהיה ברור, אסור לפגוע בערבים סתם ככה. מותר וחייבים להתגונן ואף למנוע חבלה, אבל סתם להכותם בגלל שהם ערבים זה מעשה אשר לא ייעשה ומי שעשה זאת רק למען התענוג שיישב בכלא. ובכל זאת השאלה הניצבת היא, האם בשעה שכזו של שחרור ערבים מותר לנו לשחרר יהודים או לפחות לקצר את עונשם
שאלה קשה ומסובכת, לכל צד כאן טענות חזקות
לכאורה הצדק עם הבאים בטענה, אבל השאלה היא האם מותר לעשות את הצעד הזה, או שמא עלינו להוכיח לעולם כולו כי אנו מענישים את מי שפוגע בערבים
שיהיה ברור, אסור לפגוע בערבים סתם ככה. מותר וחייבים להתגונן ואף למנוע חבלה, אבל סתם להכותם בגלל שהם ערבים זה מעשה אשר לא ייעשה ומי שעשה זאת רק למען התענוג שיישב בכלא. ובכל זאת השאלה הניצבת היא, האם בשעה שכזו של שחרור ערבים מותר לנו לשחרר יהודים או לפחות לקצר את עונשם
שאלה קשה ומסובכת, לכל צד כאן טענות חזקות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.