רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 במאי 2013

לשנה הבאה קבעום ועשאום לימים טובים

תלמיד פוניבז'
 
בעוד שלשה שבועות נחגוג כולנו את הניצחון הגדול של ראש גולת אריאל מרן פאר הדור הגראי"ל שטיינמן על נתי גרוסמן וכת דילה. עולם התורה עד י' סיון תשע"ב ועולם התורה אחרי אותו תאריך הוא משהו אחר לגמרי. יום בו ניצחו גדולי ישראל את "כת השבתאים" אותה כת מסוכנת שעשו מעשה זמרי וביקשו ולקחו לעצמם שכר כפנחס. ניפחו את כיסיהם עם משכורות עתק ולנו הם הטיפו מוסר לחיות בצמצום ובדלות.
 
חז"ל אומרים לגבי חנוכה לשנה הבאה קבעום ועשאום לימים טובים. והסיבה כי בשנה צריכים לבחון ולבדוק את התוצאות של המהפך. היום לכל בן תורה ברור שהמהלך הגדול שחולל הרב שטיינמן הביא לשינוי פניה של היהדות החרדית כולה. שנה שביטלו את כת משנאי ה' רודפי תלמידי חכמים שהרימו את ידם לפגוע בתורת משה.
 
כמה מחלוקות ותתי מחלוקות וגינויים חסכנו מאז נתי גרוסמן ספון באהלה של הפלס? כמה ביזוי תלמידי חכמים עיני העדה שנאלצנו לספוג שנים על שנים נעלמו כלא היו מאז נתי גרוסמן לא כותב את דברי ההבל שלו שהיה משגר לנו מביתו שבבית וגן ליתד נאמן. מתברר שיש חיים לאחר נתי גרוסמן ויעקב לבין. ומי שדמיין לעצמו שהוא הוא מעתיק השמועה שיורד לשרשם של דברים, גילה לפתע פתאום שבעל מועדון ביליארד לא ינהל את עולם התורה. גדולי הדור שמו סוף פסוק לליצן משערי חסד ובית וגן. ומקומם בכבודם מונח.
 
כל בן תורה יחגוג ביום י' סיון את יום הניצחון הגדול וטהרו את מקדשך והיכלך ואת משרדי יתד נאמן מאותם אנשים צבועים שידם דמים מלאו. שנה שהיהדות החרדית כולה חזרה לעצמה וחזר קרנם של גדולי ישראל שמאירים את הדור כולו באורה זו תורה.
 
ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר, כן תהיה לנו

תגובה 1:

  1. תלמיד ישיבה ? אוי לישיבה !

    "הליצן משערי חסד" ? כוונתך לרב אויירבך ?

    הלא קטנו עבה ממותניך ?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.