רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 בפברואר 2013

כשיענקל ליצמן היה מעביר חומר לחיים שאולזון - רשימה מדהימה שכתב ישראל שפיגל נגד גור האשים אותם כי יענקל ליצמן הוא האיש שמלכלך את הליטאים דרכי

מדובר במה שכתב ישראל שפיגל בשעתו למען הליטאים נגד גור, היתה זו בעיצומה של מלחמה קשה כאשר עדיין היו חלק מאגודת ישראל. שפיגל היה אז השופר של הליטאים בשרות הרב שך ושלמה לורנץ, והם הוציאו חוברת שלמה נגד גור שבו הם התקיפו קשות את גור וכך הם כותבים שם, כי יענקל ליצמן עומד בקשר הדוק עם חיים שאולזון ואם רוצים שאני אדע לא צריכים לפנות אלי, פונים לליצמן והוא כבר עושה בטוח שאני אדע מה קורה ומלכלך אותם בעיתון שלי אז 'צוהר', ואף האשים אותי כי אני זה שהדלפתי לעיתון אחר בשם 'כל העיר 'שיצא אז בירושלים

שפיגל הוא כבר שוכן עפר לכן אין טעם לבא עמו חשבון על הדברים. עמו עשיתי את החשבון אז כהפשטתי אותו ערום ועריה. הוא היה מסכן, חסיר צ'ורטקוב שהפך לליטאי, הוא לחם בי מהיום הראשון שלי בעיתונות הוא חייב היה לשרת את אדונו שלמה לורנץ שעבד למענו. לא אשכח כשאיים עלי שישלח את ילדיו להכות אותי ואמרתי לו בבקשה נראה אותך גיבור. כפי שכתבתי קודם מדובר בשוכן עפר לכן לא ארחיב יותר עליו, אבל אני חוזר על הענין עצמו להוכיח לכם כי בשעתו העולם הליטאי היה משוכנע כי אני וגור החברים הכי טובים עבדנו יחד

מה שאמת אמת, עבדתי עם גור אבל עם הרבי ה'לב שמחה' ולא אספר יותר. יש דברים שרק בספרי תמצאו ויש דברים שאשמור בסוד כי הבטחתי לו, זה נכון שמאחורי הקלעים ניהלתי אז את המלחמה שלו נגד מי שרדפו את חסידי גור עשו הכל שלא יוכלו לחתן את הבנים בנות חסידי גור רצו רק בחורים מחברון עם בלוריות ענקיות לא רצו לשמוע מחסיד גור

בענין הזה אני יכול לספר ולספר אבל בל"נ בהזדמנות אחרת. - אני מביא את הדברים להוכיח כי הקשר שלי לגור הרבה יותר חזק מהחסידים של היום. מי שעשה ל'לב שמחה' את העבודה הקשה הייתי אני ולא אלו שהיום מדברים גבוהה

3 תגובות:

  1. לא רוצה לדבר עליו כי הוא שוכן עפר, אך בכל זאת אדבר ואציג אותו כמסכן שהופשט ערום ועריה, כי אני מת על כבוד מדומה.
    כמה מרורים אכלת בחייך חיים. אתה נשמע איש ממורמר שפתח וסגר עשרות מדיות בחייך, וללא הצלחה להגיע לפסגה. אולי כי יש לך קשרים אך לכתוב אתה פשוט לא יודע.
    קח לך כותב צעיר ונמרץ, שישכתב לך את החרחורי ריב בעסיסות יתר, אולי יחוס עם אדרואידי ואו.אקסי. אולי לא. נקווה שלא, כי אובייקטיביות, אפילו מעושה, אין כאן.

    השבמחק
  2. לפנחס חיים כותב אחלה אם יש עוד בלוג כזה באינטרנט תפרסם חיים לא מפרסם פרסומות אולי לא שמת לב תודב

    השבמחק
  3. חיימקה, אתה לא לומד, נשארת, אותו ילד, תתבגר כבר, אם אתה לא יודע לשמור על כבודך וממשיך לרדת לרמה נמוכה, אז לפחות, אל תחשיב את הקוראים שלך למטומטמים, על מי אתה רוצה לעבוד ולספר סיפורים על כביכול קשריך עם ה"לב שמחה", די, תפסיק כבר עם הדיאספרומציה שלך ולעבוד על הציבור, תעמיד את עצמך במקומך הראוי ואל תתיימר למה שהנך לא ראוי.הנך לא יותר טוב, מכל לבלר מהסוג הנחות והשפל ביותר, שרק יודע להצית אש ולחרחר מריבות ועוד לא מתבייש להעמיד את עצמו כצדיק הדור וכדואג לכלל הציבור, אם אתה לא יודע לשמור על כבודך, אז לפחות תשמור על כבוד אביך זצ"ל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.