רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 בפברואר 2013

מכתב - משוגעים רדו מן הגג!

הרב חיים שליט"א
 
שאני קורא ורואה את כל הדיווחים על מה שקורה במגזר שנקרא "חרדים" כל פעם חוזרת ומהדדת בי השאלה חרדים למה????.
אינני מאמין יותר בכל הרבנים למיניהם, אדמורים לסוגיהם, ו"גדולים" למאמיניהם, כולם בלי יוצא מהכלל ירדו מדעתם(באם הי-ה להם פעם).
 
ואני אומר בפה מלא מבלי לגמגם, משוגעים רדו מהגג.   אחד על השני מלכלך, מזלזל, מטנף,  בועט. הם פשוט מטורפים אחד אחד!
עכשיו זה הזמן שאנו השפוים השרידים שהשם קורא אליהם אנו החרדים לדבר השם באמת, ולא לכסא, לשררה, לכסף, בקיצור נתנער מהם והמונם, לא נלך אליהם, לא נתמוך בהם, נדיר את רגלנו ממחוזותיהם. נקח את דברי נביאנו הנביא ישעיהו ע"ה. "חבי חכי מעט רגע עד יעבור זעם" עכשיו זה הזמן שכל יהודי מאמין בהשם ותורתו ימצא דרך להתארגן ולעמוד על נפשינו נגד השקר הגדול הזה. ונבקש ונתחנן אל בוראינו אבינו מלכנו, שאנחנו מוכרחים ותובעים שהקב"ה ישלח מיד את משיח צדקנו להצילנו מיד רודפנו מבר ומלגו, מועצת זו או אחרת,מפלגה זו או אחרת, חוג זה או אחר, אויבנו מתוך המחנה ומחוצה לו, אויבנו מחוץ לגבולות ארצנו הקרובים והרחוקים. "אנא ה' הושיעה נא" "אנא כי אנו עבדיך ולא עבדים לעבדים".

4 תגובות:

  1. אפשר לדעת: חוץ מכמה משפטים חריפים (ממש בלי הקשר ובלי טעם) מה רוצים בזה?

    השבמחק
  2. רוצים כנראה שנתנער מכל אלו ונמצא דרך לעבוד את בוראנו בלי הממוצעים שאכזבונו קשות ונבקש מהקב"ה שיצילנו וישלח כבר את משיח צדקנו, כמובא בתקוני זוהר שמצד אומות העולם אין עכוב לביאת המשיח, והעיכוב הוא מצד הערב רב. ויש מהם לובשי לבן וראשי מתיבתא.

    השבמחק
  3. מי שהשתגע זה מי שהעלה את הכתבה המאוד מטופשת ומכלילה הזו שחוץ מלקוות למשיח כופרת בתורה ובחכמי ישראל ובברבנים וגדולי הדור של ימינו. למה מי אתה בכלל שאתה יכול לשפוט את גדולי הדור ואת כל העדה החרדית? כמה תורה בכלל יש בך? כמה אמונה יש בך? כנראה שמעט אחרת לא היית מדבר כאוויל כמו שדיברת.
    אתה מהאחרונים שיכול להיות על תקן בוחן וכליות של ציבור שלם שאת רובו אינך מכיר כלל. אני מרחם עליך אם אתה באמת מאמין לדמגוגיה בגרוש ולסיסמאות הנבובות שלך, שרק אידיוט נבער או מישהו חשוך משנאה יכול להאמין בהם.

    השבמחק
  4. כנראה שפגע הכותב בעצב רגיש לפי תגובתך המתלהמת מבלי לענות לענין, אתה כנראה אחד שחושב ש אמש מנהיג הטועים ומטעים שהשם שנתנו לו כמו שנותנים היום לכל בר בי רב בן יומו הרה"ג( הרב הגדול) זה שרב עם כל אחד והביא את המחלוקת בגדול, הוא זה שחייב להוות לך ולכם מורה דרך הש"י, בודאי היית גם יורד בזמנו נגד נביאי השם האמיתיים שאפילו ייסרו את הקב"ה, ולעניין הייתי חושב שעוד חשוכים כמוך יתלהמו פה ביתר שאת,כדי לחדד את האמת הצרופה שהיא חותמו של הקב"ה, ולפני שאתה מבזבז מילים ענה לענין שהובא על זלזולכם אתם אחד בשני, מכות, קללות,חרמות, גדופים, ועוד כיד היצר הטובה עליכם, ענה כענין באם שפוי הנך?!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.