רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 ביוני 2014

משה בער דרעק מנהיג נטורי קרתא: כל יהודי שגר בארץ ישראל חייב מיתה

מאת מונסיער

משה בער דרעק ימח שמו וזכרו  מנטורי קרתא אמר היום בדרשה למטורפים שלו שאעפ״י שלציבור יש טענות על מה שאמרו בשבוע שעבר בהאטליין ששלושת הבחורים חייבים מיתה ואסור להתפלל עליהם או לפעול שיצאו לחופש רק אם מדינת ישראל תתרסק לגמרי ואבו מאזן ישב בראשות הממשלה מ״מ הוא לא חוזר בו ולא יחזור בו מדיבורים אלו וקובע הלכה ברורה שכל יהודי שגר בארץ חייב מיתה ואסור לעזור לשום יהודי מהארץ לא בממון ולא בשום דבר אחר וכן אסור לעזור ליהודים מהארץ לקנות או למכור דירה בארץ כי הכל שייך לערבים הוא אסר לפני זה להקליט את השיחה אבל הציע לאנשיו להתראיין לטלויזיות הערביים ולחזק אותם לחטוף ישראלים ולהרוג אותם הוא אמר עוד שהוא שמח שיש מי שעושים במקומו את העבודה של חטיפת ורציחת ישראלים

6 תגובות:

  1. אין ספק שמשה בער הוא חתיכת זבל אבל בכל זאת יהודי ,למרות כל מה שהוא מפטפט ,בדיוק כמו שתמי לפיד הוא יהודי...יהי' רעיו טוב שהם ישתדכו ביניהם ויהיו מחותנים לשניהם יש ילדים.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מה שנקרא ערב רב !! לא יהודי ולא מתחזה ולא צריך לקלל. ערב רב נשאר ערב רב ומזרע גויים וזה הכל. בינינו מי שם עליו בכלל? שילהג ויקשקש עד שייחנק כמיתת המרגלים לא צריך להתרגש יותר מדי ובלי לחץ דם גבוה.

      מחק
  2. נראה לי שהוא צודק 10000%

    השבמחק
  3. אם זה נכון יש לו דין רודף!

    השבמחק
  4. כן ימח שמו וזכרו זה נכון!!

    השבמחק
  5. Again with your lies.

    Rabbi beck never said that'

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.