רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

מי שרצח את חמותו אין לו כל בעיה לגרש יהודים מארץ ישראל

מאת  ש"סניק
 
שמעתי אתמול את הראיון המבחיל של יו"ר ש"ס אריה דרעי בו הוא כבר נותן את האות שהוא הולך שוב להיות שותף בהסכמים מדיניים כפי שהיה עד היום ותמיד הוא עושה את זה באיצטלא של מרן מלכא, למרות שכולם יודעים שהוא שקרן ונוכל. ותשאלו אותי אם אני מתפלא. בכלל לא. אדם שרצח במחשבה קרירה יחד עם חבריו באותם הזמנים ניצולת שואה חסרת ישע, שגם הייתה חמותו החורגת ומימנה את בני הזוג יפה ואריה במליוני שקלים, זה אדם שרק השטן יכול לברוא. וייצור כזה יעשה גם מה שהיטלר עשה. 

אריה דרעי זה אדם נאלח חולה גדלות ומסוכן מאד. תזכרו טוב מה שאני כותב היום. החורבן הבא יהיה גרוע פי מאה מאוסלו והשושבין המרכזי יהיה הרוצח אריה דרעי. השטן שלח אותו שוב לזירה לקטרג ולחסל את עם ישראל. בראש השנה שנתפלל למפלת של אוייבי ישראל נזכיר את הרשע והמשוקץ  מכלוף אריה בן אסתר.

תגובה 1:

  1. אריה עזר לי הרבה
    אריה הוא אדם ראליסט realist אדם עם חזון!

    ואתה לך לך לבוגדים שלך הם יתנו לך "עזרה" עם או בלי הסרוגה!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.