רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 במאי 2013

המרואיינת בערוץ 2 נגד הרב ברלנד היא אשתו של נחמן שלום הלוחם בהרב ברלנד

עורכי הדין של הרב ברלנד עושים מאמץ גדול להוכיח כי העדויות שבידי המשטרה שקריות ואינטרסנטיות, וכי מדובר בעלילה או במזימה, רקמו כאן סיפור על מנת להשיג מטרה אחרת ב'שובו בנים' שהיא שסועה ומפולגת זו תקופה ארוכה

לדוגמא, הם הצליחו עכשיו להוכיח כי אותה מרואיינת שהסתתרה ודיברה על מעשיו של הרב ברלנד וכאילו שפגע בה, היא אשתו של נחמן שלום זה שמנהל את החזית נגד הרב ברלנד האיש 'שהעיד' כי הוא ראה את הרב ברלנד בשעת מעשה

גם העדות האחרת שבידי המשטרה מנסים עורכי הדין להוכיח כי היא עובדת בשירות מי שמבקשים להשתלט על קופת 'שובו בנים'

בינתיים הרב ברלנד בגלות במרוקו ממתין לישועה

32 תגובות:

  1. עורכי הדין של הרב ברלנד מקבלים הרבה כסף בשביל דברי ההבל שלהם. בריחתו של הרב ברלנד מהארץ והסתתרותו במרוקו, מדינה שלישראל אין עימה הסכם הסגרה, מעידה כאלף עדים שהרב לא חף מפשע. אחרת הוא היה נשאר בארץ ומזים את האשמות הכבדות נגדו.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפרצוף של שונאי הרב נחשף!8 במאי 2013 בשעה 7:43

      אם אתם משתמשים בסחיטה באיומים ואיומי רצח, והעד המרכזי שלכם הוא רוצח ששוחרר בעיסקת עד מדינה להפליל את הרב ברלנד, וגם את אשתו גייס נגד הרב, כשכל הזמן בכלל לא טען שהיה איתה כלום. רק סיפר איזה סיפור הזוי שהוא טיפס מהחלון וראה... (ואחרי מה שהוא טוען שכביכול היה, הוא המשיך לבוא עם אשתו לרב...)
      אז מה הבעיה שלכם גם לכתוב שקרים על שקרים בטוקבקים?

      מחק
    2. שכחתם רק להזכיר ש"האשמים" בסחיטה ואיומים שוחררו ללא בית משפט ואפילו ללא ערבות עצמית לאחר שהיחבאל הבינו שגבירץ, אחי הכלה של נכד ברלנד, תפר להם תיק כל כך מצוץ מהאצבע שאי אפשר אפילו להביא אותו בפני שופט. תיק המסירה הנ"ל נתפר בהזמנתו של ברלנד הרחמן שהוסיף שלאחר שתוכח אשמתם הוא יתבע דמי דיבה בסך 27 מיליון ש"ח כדי לכסות את חובותיו. בעימות שערך היחבאל בין גבירץ לאלו שהוא תפר להם תיק וניסה לסכן את חייהם פשוט לא היה לו מה לומר. גבחרץ הוא גם אותו אחד שהשתתף בהכאת נחמן שלום במטרה להפוך אותו לצמח וקשריו במשטרת ירושלים מפורסמים. גם שכחתם שהוא לא העד המרכזי ולא היחיד. העד המרכזי שהודה בפשעים הוא אליעזר ברלנד, ואליו מצטרפים אשתו, בנו, חתניו, ועוד 8 מתלוננות ונוסף עליהן גם כל בכירי הקהילה שאליעזר ברלנד הודה בפניהם על כל התועבות שעשה. יש כמובן גם יותר מ-8 שעות שבהן ברלנד ועוד עשרות נשים מספרים על כל מערכת היחסים המתועבת והמטורפת שהייתה ביניהן ועל כל המעשים המגונים שלו, אבל זה לא הגיע לא למשטרה ולא לתקשורת מחשש לחילול ה' הנורא שיהיה כאשר יתוודע ברבים טירופו, צביעותו ורישעותו של אליעזר ברלנד. אז חסידי ותומכי ברלנד - תעשו לעצמכם ולו טובה ותרדו בשקט מהעץ כדי שלא נהיה חייבים לפרסם את הקלטות כי אפילו מדגם של 10 דקות מהדברים שנאמרים שם יפתחו את האש של המדור התחתון של הגיהנום. תעשו קצת יישוב הדעת ותעשו לעצמכם, לו ולעולם טובה. תנו לו לגווע במסיבות חשק במרוקו.

      מחק
    3. יצחק הורביץ9 במאי 2013 בשעה 10:57

      אתה יכול להמציא ולכתוב עוד ועוד שקרים, ממילא אתה בעילום שם...
      כבר קלטנו את השיטות של מתנגדי הרב ברלנד שעובדים כמו מאפיונרים, תופרים תיקים, סוחטים ומאיימים ברצח, ואחר כך מעמידים פני נרדף.
      מי שמפעיל את כל הוצאת העלילות על הרב, זה נחמן ברלנד וערן הוכברג שעשו קנוניה לפרק את המוסדות ולהשתלט על הנכסים של הישיבה. ונשים הודו ששילמו להם, ויש הקלטות איך שמציעים לנשים כסף להעיד נגד הרב.

      מחק
    4. מי התחיל את כתבות הדיבה על הרב ברלנד?

      יואב איתיאל, והדס שטייף מגלי צה"ל.

      מי זה יואב איתיאל, והאם הוא סתם עיתונאי אובייקטיבי ונטרלי,
      או שיש לו קשר אישי לפרשה?

      ומי זאת הדס שטייף, ומה הצד שלה בפרסום הכתבות השקריות על הרב אליעזר ברלנד?

      הכל התחיל בעצם מהסיפור של איתי נחמן שלום. על רמת האמינות שלו והחלק שלו בפרשייה, כבר שמענו - איך לאחר שירה באקדח על בית, השתחרר מהכלא בעסקת עד מדינה נגד הרב ברלנד. אבל בעקבות הסיפור שלו, עוד כמה שיש להם אינטרס לנקום בשובו בנים בגלל סיכסוכים אישיים, או במטרה לסחוט כסף מהרב ברלנד וקהילתו, הצטרפו לעניין והמציאו גם כן סיפורי עלילות.

      הלל איתיאל הוא אדם ממורמר שירד מנכסיו והמשפחה שלו מפורקת. כיום הוא מעורער בנפשו ולוקח סמים. לאחר שהסתבך בעיסקאות כושלות, והפסיד את כספו, ניסה מספר פעמים לסחוט את שובו בנים.

      כעת תשמעו איך עובדת קנוניה משפחתית.
      הרב ברלנד השתדל רבות לעזור למשפחתו של איתיאל, וביקש מהאחיינית שלו לאה ברלנד לאמץ את בנותיו. הרב חיתן את אחת הבנות של איתיאל, והאחות שלה פייגא (חוזרת בשאלה) קינאה בה ורצתה את אותו בחור. היא התחילה למרר לאחותה את החיים, וניסתה להרוס לה את החתונה. בתוך החתונה של אחותה, בכתה וצעקה והשתוללה והכתה את האמא של החתן, עד שהביאו לה משטרה שהוציאה אותה בכח. (רבים ראו את זה). מאז היא התחילה לשנוא את הרב ברלנד שחיתן את אחותה.

      פייגא איתיאל, המעלילה על הרב ברלנד.

      הלל איתיאל מצא הזדמנות לסחוט כסף, והסית את בתו להמציא סיפורי עלילות על הרב ברלנד ולהתלונן עליו במשטרה, ודרש משובו בנים 300000$ כדי למשוך את התלונה של בתו. כמו כן ברוב נבלותו העליל במשטרה גם על בתו הנשואה, כאילו היה גם איתה סיפור עם הרב... ואותה בת העידה במשטרה שזה שקר גמור, ושגם התלונה של אחותה פייגא היא שקר עלילה וסחיטה!
      כאשר רואים אדם שמעליל על הבת שלו ומנסה לסחוט כסף, האם משטרת ישראל אמורה להאמין לכאלה עדויות, או לשלוח את המתלוננים ישירות למאסר על עדות שקר וסחיטה?!

      אבל את המשטרה לא מעניינות העובדות, הם מחפשים לתפור תיק לרב ברלנד.
      כאמור שיטה זאת של סחיטת הרב ברלנד ותלמידיו על ידי סיפורי עלילות, נכנסה לתוקף, לאחר שהמשטרה קיבלה את הסיפור השקרי של נחמן שלום, זה נתן תאבון לכל מי שרוצה לסחוט כסף או אפילו סתם להתנקם ברב ברלנד, להמציא עליו עלילות ושקרים, שהמשטרה תקבל אותם בשקיקה..!

      להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל שהוא כתב בעיתון "מגזין המושבות". הלל הביא את סיפור העלילה של בתו לאחיו הכתב, והוא עשה את הכתבות הראשונות נגד הרב ברלנד. אל התחקיר שלו הצטרפה הכתבת "הדס שטייף", הידועה כפמיניסטית העוסקת בתפירת תיקים בנושאי הטרדה ואונס, בעיקר לאישי ציבור בכירים.
      חודש לפני שעשתה את הכתבה על הרב ברלנד, היא פירסמה סיפור שקרי על "אונס של ילדה בבית כנסת במודיעין עילית", ובמשך תקופה דיברו בכל כלי התקשורת על "התחקיר" שלה, ואמרו ש"החרדים אנסים".
      אבל לאחר זמן אותה אשה שהעידה על סיפור האונס, הודתה שבדתה את הסיפור!! כדי להרתיע את החרדים למנוע דברים כאלה בעתיד...!
      כעת כולם תקפו את הדס שטייף, איך היא פירסמה כזאת כתבה, כאשר היא יודעת שאין אונס ואין נאנסת כי הסיפור מהתחלה היה בדוי!!!

      והרבה תקפו אותה וקיללו אותה בדף הפייסבוק שלה. היא ענתה להם בתגובות כמו "חכו חכו"... אני עוד יוכיח לכם שהחרדים אנסים ומחפים על אנסים.
      ...ואז עשתה את הכתבה על הרב ברלנד שהביא לה הכתב יואב איתיאל, ששיתף פעולה עם אחיו ואחייניתו בתפירת העלילה על הרב.
      "המתלוננת פ' " שהשמיעו בגלי צה"ל בערפול קול, זאת פייגא איתיאל אחיינית של הכתב יואב איתיאל.



      כנסו לקבוצת הפייסבוק

      "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד"

      https://www.facebook.com/groups/315791588558020/

      הבלוג:

      "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד"

      http://chasifathaemet.blogspot.co.il/

      מחק
    5. יש קיצוניים, ערב רב, בחליפות ומגבעות של חרדים, שלצערנו אימצו תרבות של שנאה יוקדת נגד כל מי שאהבת ה' בליבו. הם שונאים את העולם החרדי ומורשתו ומנסים בכל דרך אפשרית לחבל בציבור ובאוכלוסיה החרדית ובעיקר ביסודות אמונותיה.
      הם משתמשים בתקשורת כגורם מבקר ומחנך שיראה לנו (החרדים) איך צריך להתנהג בן-אדם.
      הם מסבירים לתקשורת שהחרדים עדין לא פתוחים מספיק לתרבות ולמוסריות של העולם החילוני, וכל מה שמעניין את החרדים זה רק לעשות הפגנות, לשרוף פחים ולזרוק אבנים בשבת על מכוניות נוסעות - זה התיאור המקיף שמסביר מבחינתם במדויק מה זה העולם החרדי, וכך הם מעבירים את הדברים לתקשורת והתקשורת כך מעבירה לציבור.

      חשוב לציין, שהתקשורת שממילא שונאת אותנו ורואה את עצמה כאמונה ואחראית על חינוך העולם החרדי מאוד נהנית מזה.

      רודפי הרב ברלנד מקבוצת הדיבה "נפגעי"... מסבירים לתקשורת שהעולם החרדי הוא בית גידול וחממה לאנסים ופדופילים, כאילו אצלנו מטפחים תרבות של אונס ופדופיליה כחלק מלימוד התורה ועבודת ה'.

      הם משחירים את פני כל הציבור החרדי ומציירים כאילו לנו אין את הכלים להתמודד עם בעיות בתוך החברה שלנו וכאילו אנו חסרים פתרונות ונזקקים בסופו של דבר להיעזר בעולם החילוני - המוסרי, התרבותי וההומני - בניגוד אלינו.

      הם מסבירים להם שבחברה החרדית יש תרבות שתיקה. נאנסת? תשתקי! אל תוציאי מילה, שמרי בבטן. שזה שקר מוחלט וגמור.

      בציבור שלנו המקרים האלו מאוד נדירים רק שבניגוד לציבור החילוני ששם פדופיליה זה לא הפתעה, אצלנו כשזה קורה זו הפתעה ולכן זה מושך את תשומת לב התקשורת. זאת אומרת שבעצם כל הפרסומים השליליים על החברה החרדית רק מלמדת על טיבה.

      התקשורת פועלת כזרוע הארוכה של שונאי היהדות והדת, לשנות את פני החברה החרדית. כל מי שמשתף איתה פעולה, כוונתו היא אחת, לעקור את היהדות ואת התורה מעם ישראל.

      אין בציבור שלנו תרבות השתקה - ולהפך...

      ולגבי פדופילים - החברה שלנו עוסקת בלשקם אותם ולהחזיר אותם להתנהגות נורמטיבית ולאפשרות להשתלב במעגל החברה, זאת לאחר שברור שבעייתם נפתרה.

      כל ניסיון להשחיר את הציבור החרדי בידי התקשורת ורודפי הרב ברלנד רק מגלה שלשניהם יש הרבה מן המשותף. לשניהם אין מה לעשות מלבד מלהתבוסס ולשקוע כל היום בדברים רעים ולהתעסק עם חיים של אחרים. ולמה להם להתעסק עם חיים של אחרים? הסיבה אחת, למי שלחייו הפרטים שלו ולזמן שלו אין ערך הוא חי את חייהם של אחרים ומבזבז את זמנו בהרהורים, מחשבות ותהיות עמוקות לגביהם...

      מחק
  2. בינתיים רואים שהרב ברלנד הוא זה שמשתמש בשירותם של עורכי דין הבקיאים בכל התרגילים המשפטיים ואנו חוזים למעשה בתרגילי אקרובטיקה השפלים ביותר, איפה התורה שאמורה לפעם בקרביו של "הרב" ברלנד ? מודה ועוזב ירוחם !!! מזה לומדים שמי שלא מודה גם אם עוזב הוא לא זוכה לרחמי שמיים אמיתיים, כדי לזכות " לירוחם " צריך מודה ועוזב, הלזה יקרא רב וצדיק בישראל ? אם כך הרב ברלנד הוא נקרא ע"פ תורה "מוציא שם רע על כל הרבנים, על התורה, ועל ה' יתברך !!!! לא פחות, אוי לו מיום הדין !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אשר החילות ליפול לפניו לא תוכל לו, כי נפול תיפול לפניו:8 במאי 2013 בשעה 7:48

      מי שעד עכשיו הוציא שם רע על כל הרבנים, הם מתנגדיו של הרב ברלנד, שיצאו נגד כל הרבנים שתמכו בו.
      לא צריך עורכי דין ממולחים כדי לגלות מי הם הפושעים שתפרו תיק לרב ברלנד, אחרי שרודפי הרב מתנהגים כמו אחרוני המאפיונרים, סוחטים באיומים ומאיימים ברצח.

      מחק
  3. צחוק מהשכל הישר8 במאי 2013 בשעה 2:33

    שאולזון, תענה ברצינות, שילמו לך לטהר את שמו? אתה רציני? עשרות מתלוננות, עשרות נפגעים, לך תשאל את בנו, בנותיו ואשתו, אתם פשוט עושים צחוק מהיהדות והשכל הישר

    השבמחק
  4. מדוע לא מזכירים ברמז את שחרור העצורים?8 במאי 2013 בשעה 3:55

    שאולזון חגגת ברעש גדול את מעצרם של נחמן שלום וחבריו, פירסמת כותרות איך כעת נוכחנו לדעת שכל הסיפורים הם רק עלילות שפלות וסחיטה באיומים. למה לא סיפרת שאחד העצורים השתחרר כבר ביום שישי בבוקר והשאר השתחררו ביום ראשון בבוקר ללא שופט, ללא ערבות עצמית וללא תנאים מגבילים כי המשטרה והיחב"ל נוכחו לדעת שתומכי ברלנד תפרו להם תיק כל כך מצוץ מהאצבע שאין מה לעשות איתו. למה אתה לא מספר לציבור הקוראים שתומכיו עשו מעשה מסירה נפשע, העלילו עלילת שווא על אברכים יראי שמים בניסיון להכפיש את שמם ואפילו לאחר שלא הצליחו הם ממשיכים בפירסומיים שקריים בעזות מצח. איפה היושר שלך? איך צועקים בקול גדול על פלונישהוא נעצר בחשדות איומים ולא מספרים אפילו בלחישה על שחרורו? ולא רק אתה אלא כל האתרים החרדים, בחדרי חרדים, כיכר השבת, שטיבל, כולם פעלו באותו אופן נפשע - פירסמו את החשדות בהרחבה ובקול צעקה גדולה ולא הזכירו אפילו בלחישה את השחרור והזיכוי, ואם אלו הפנים של אלו שמתיימרים לחשוף את האמת מובן למה הפרצוף של החברה החרדית כל כך שחור

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור שהתקשורת החילונית הם נגד החרדים, ולא כל כך בקלות ירדו מהפרשיה. בשבילם הרי אין בעיה גם להעליל ולהמציא סיפור שלא היה כדי להשחיר את פניה של היהדות החרדית!

      מחק
  5. פכככככככ........ איזה סקופ?!!? ממש אגרוס'יע מציאה... ברלנד שקרן רמאי נוכל גנב נואף וזה הכל מה יש להתבלבל?!?! עבריין נמלט...
    נגיד היא אישתו גם את אישתו הוא רצה לעלות לאצילות אז היא לא תעיד בגלל שהיא אישתו של נחמן שלום?!?! איזה טענה זו בכלל???
    ממש מצחיקים בנאדם שמחזיק מהרב שלו מלאך ה' צבקות ילך להתלונן במשטרה סתם?!? בגלל כסף איזה אינטרס יש לו כסף??? להרוס לעצמו את החיים בגלל כסף?? טיפשים שובו האלו לפחות תגידו טענות יותר הגיוניות!!! אולי אנשים יקבלו את הלוקש שלכם!!
    אב"ד גדול אמר: "מאז שבתאי צבי לא קם שקרן כמו ברלנד יש עדויות הקלטות הכל"!! הוא ממש שבתאי צבי ה' ירחם!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מי זה האבד הזה ????
      אבד גדול עלק אולי הוא כמוך גולש באינטרנט
      להגן על הרב הקדוש תמורת תתתתתתשששששלללללוווווםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
  6. נחמן שלום ואשתו תהיו חזקים! העם איתכם! האמת תצא לאור!

    השבמחק
    תשובות
    1. חשוב לדעת שגם הננחים שמאז ומעולם שונאים את הרב ברלנד, (על זה שלא הסכים על עניין "פתק הגאולה" הדמיוני שלהם) מצטרפים למטקבקים באתרים נגדו.

      מחק
    2. נ נח זה שקר גדול.
      עשו מהסבא משיח שקר, ומבזים את כל הרבנים כדי להוכיח שרק הם האמת.

      מחק
  7. האיש שמנהל חזית
    כמה רוע צריך לומר את זה
    גם לסבול בקהילה גם רק אמרתה מה שראיתה וכבר
    הסתבכתה לא מספיק שאומרים שאתה שקרן וקליפה ויצר הרע
    ומצדיקים את כל השקר
    ואומרים גם שהוא חולה נפש
    אגב הוא נראה יותר בריא מהם
    עדין נפש עם יראת שמיים אני אומר את זה מתוך הכרות אישית
    אבא של המתלוננת עד עכשיו חסיד שובו בנים
    ואין לאף אחד כוונה להכפיש ולהעליל
    וכל הרבנים שועזרים לשקר זה כמו הזונות שמפרכסות זו את זו
    עולם של שקר
    וכל הרוע והשקר הזה יוצא מרבנים בלי אינטרנט
    אני חושב שאם היה להם אינטרנט הם היו יותר צדיקים כלפי ה' יתברך

    השבמחק
    תשובות
    1. לנחמן ברלנד יש מליונים לשחד את כל מי שהוא רוצה לתפור תיק לאבא שלו כדי להשתלט את המוסדות ולגנוב את הבניינים של הישיבה.

      מחק
    2. אשר החילות ליפול לפניו לא תוכל לו, כי נפול תיפול לפניו:8 במאי 2013 בשעה 8:07

      הסוף של שונאי הרב ברלנד, וכל אלה שעשו קנוניה נגדו, האוייבים מבית שרוצים להשתלט על המוסדות, והאוייבים מחוץ - המשטרה והתקשורת ששמחו על ההזדמנות להוציא שם רע לחרדים -
      קרוב מתמיד!!!

      מחק
  8. התגובות פה מדברות בעד עצמם אנשים מדברים מנהמת ליבם
    והחבורת שקרנים שעשקו ועדיין עושקים כספם של תמימים יש להם כסף לטיסות לכל מקום בעולם לעורכי דינים וכמו כן הם משלמים לאתרי חדשות כידוע ....
    על ההודעה שהמשטרה עצרה בגין סחיטה באיומים כל השובו השקרנים והנוכלים מחללי שם שמים בפרהסיה קפצו ואמרו שהנה נתגלה קלונם
    ובאמת הם פתחו את התיק הזה רק בשביל לעשות את הכתבות הגדולות באתרי החדשות ולומר שהוא חולה נפש והוא לא בריא בנפשו והוא סחטן ושקרן וכבר מכירים אותו בתור אחד כזה
    ובאמת לאמיתה זה לא כך
    בתמונה הוא נראה עדין נפש צדיק וירא ה'
    ובמציאות עוד יותר והם הרשעים האלו בהוראת רבם שאמר להם שצריך לשבור לו את כל העצמות
    פתחו לו את הראש ורצו להרוג אותו
    בהוראת רבם
    ה' ישמור איזה רבנים יש היום
    תלמידים ששומעים לכזו הוראה הם החולי נפש האמיתים
    כל איזה רב עם זרגג גדול הולך והורס את העולם
    רוצה שכל העולם יתנהל על הז... שלו
    בושה בושה בושה
    חילול ה' אני יהודי ואני מרגיש מבוייש שזו היהדות
    אני מתחיל להתבייש להשתייך לקבוצות של חולי נפש שקרנים סחתנים ושופכי דמים
    לאן הגענו ואחרי זה צועקים בהפגנות זאת התורה לא תהא מוחלפת
    מה יהיה על העולם ????????????

    השבמחק
    תשובות
    1. בתמונה ראו שהוא צדיק וחולה נפש
      כן בתמונה אתה ראית
      וכי פעם שמעת על סיפור חטא המרגלים
      שאפילן משה רבנו(שעולי גם עליו יש לך עוררין)
      שהיתה לו חכמת הפרצוף מופלאה
      לא הצליח להבין כי כוונת המרגלים
      היתה מעולה בחוסר אמונה
      עיין מכתב מאליהו שורש המוסר
      אבל אתה ראית על פניו שהוא צדיק ועדין ותמים
      אני מרחם על אישתך בטח גם אותה בחרת מראיה!!!!!!!

      מחק
  9. חיים שאולזון אתה חבר לכל תועבה
    הרב ברלנד התמים אם הוא חף מפשע שיחזור לארץ וכאן עורכי הדין יגנו עליו .
    נמאס מכל השרלטנים שמכפישים את שם היהדות

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחח עד עכשיו שאולזון עשה לכם את העבודה, אז התחלתם לחשוב שהוא עובד אצלכם.... אבל מגיע זמן שאפילו שאולזון מבין שאתם שקרנים רמאים ומעלילים עלילות על רב צדיק.

      מחק
  10. מדובר בשני נרקומנים סחטנים שניסו לנקום ברב ובקהילה

    השבמחק
  11. אם הרב ברלנד לא רצה שאשתו של נחמן שלום תדווח עליו הוא לא היה צריך לשכב איתה. עכשיו היא אסורה לבעלה ולבועלה. במקום להתעלל באישה, ראוי ששאולזון יפגין רחמנות יהודית כלפי נחמן שלום שהרב ברלנד הרס את נישואיו ואת חייו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אשר החילות ליפול לפניו לא תוכל לו, כי נפול תיפול לפניו:8 במאי 2013 בשעה 19:05

      תגיד, כמה נחמן ברלנד משלם לך לשעה על כתיבת טוקבקים, אולי זה שווה לעבוד אצלו!...

      שקרנים כבר גילינו מי אתם! לא יעזור שתחזרו על השקרים שלכם אלף פעם בלשונות שונים ומשונים, זה לא יהפוך את זה לאמת!...

      מחק
  12. הרב חיים שאולוזון שלום, אני מצפה מרב שהוא חשוד במעשים חמורים כאלו להישאר בארץ, ולא לברוח כאחרון הפושעים, עברנו את הימים שבכל דבר היו מאשימים את משטרת הצאר באנטישמיות

    השבמחק
    תשובות
    1. ומה עשו לרב עוזי משולם?

      מחק
  13. אומללים אומללים!!!
    אוי לכם מיום הדין!!
    כך לכתוב על קודש קודשים! מבהיל!
    הזוג הזה שלום נוטל כדורים פסיכיאטריים!! הם הזויים!!

    השבמחק
  14. מעשה נורא מבעל ה"שדי חמד".23 במאי 2013 בשעה 7:57

    מעשה ברבי חיים חזקיהו מדיני, רבה של חברון ובעל ה"שדי חמד", שבהיותו אברך צעיר למד בכולל בבוכרה. הוא היה שקדן עצום, מגיע בבוקר מוקדם לפני כולם וחוזר בלילה מאוחר אחרי כולם. לכן העשיר שהחזיק את הכולל בתוך ביתו, קירב אותו במיוחד. תלמיד אחר קינא בו ובחכמתו וארגן לו עלילת אשת פוטיפר. הוא שילם כסף לאשה המנקה שהיתה באה מוקדם כאשר רק ה"שדי חמד" למד בבית המדרש, כדי שתפליל אותו. ואכן היא התפרצה החוצה בצעקות שאותו אברך נטפל אליה. איש המזימות חיכה שם, חימם את הגזרה והחל אף הוא לצעוק שחייבים לזרוק מבית המדרש אברך מושחת כזה. קמה מהומה רבתי, הגיע העשיר, כולם התנפלו עליו בדרישה לסלק אותו אברך.

    העשיר, בקיא בהוויות העולם הזה ופיקח מאוד, השתיק את כולם, וביקש מהם להיכנס לבית המדרש. שם המשיכה ההמולה, אך ה"שדי חמד" לא הוציא הגה מפיו, אלא שתק והמשיך בלימודו.

    חצי שעה הגביר התבונן ב"שדי חמד", ואז דפק על שולחן והכריז: "אדם זה קדוש הוא! מי שיפתח פיו עליו ויאמר מילה אחת נגדו, מסולק מן הכולל". על אתר הוא פיטר את המנקה.

    כולם שתקו, כי אותו גביר היה גם צדיק וגם פיקח, ובכל זאת ספק המשיך לקנן בלבם של אנשים רבים, בחושבם שסוף סוף אין שום הוכחה לטובת ה"שדי חמד" ואין עשן בלי אש.

    אלא שלאחר זמן מה באה המנקה אל ה"שדי חמד" בבכי, וסיפרה לו שהכסף שקיבלה כבר נגמר ועתה נותרה בלי פרנסה, לכן ברצונה להתוודות ברבים ולספר את הכל. השדי חמד שמח מאד שסוף סוף תצא האמת לאור. אך מהר מאוד חשב: "מי ירוויח מזה? אני ארוויח וריבונו של עולם יפסיד. כבודי יוחזר על כנו אך חילול השם נורא ייגרם. אמנם אברך שנטפל למנקה הוא דבר חמור, אך לומד תורה שמעליל יש מאין עלילת אשת פוטיפר הוא חילול השם לאין ערוך יותר גדול. לא יצא מזה כבוד שמים".

    לכן אמר למנקה לשתוק והוא יטפל בעניין. הוא ניגש לעשיר ושכנע אותו לקבל את המשרתת בחזרה – שכמובן שמחה מאוד על הבשורה. ובאשר לאיש המעליל, הוא נפטר אחרי כמה ימים ונקבר עם סודו. אלא שכאשר ה"שדי חמד" יצא מבית העשיר, הוא פתאום הרגיש שראשו נפתח ושהוא מקבל את כל התורה במתנה.

    השבמחק
  15. תהיו רציניים
    במקום להתברבר כ"כ הרבה
    שכל אחד ילך לנשים שעברו
    וישלח את אשתו לרב ברלנד...
    ויבדוק
    אני מכירה אישית אנשים שבדקו והבינו את האמת המרה
    אם ה\מתאים להם רב כזה- סבבה
    אם לא- שיעשו תשובה, על השנים ששהו במחיצתון
    ואגב, יתכן שהוא צדיק שהשתגע והזדקן, ויקבל גן עדן
    אבל חסידיו וכל האינטרסנטים למיניהם לכל הצדדים
    שיעשו התבודדות ויגיעו לרבינו הק' (אולי יהיו עוד כמה בעקבות הנכד המסכן)

    השבמחק
    תשובות
    1. ומטעם מי אתה מגיב? נוכל! אתם חבורת נרקומנים סחטנים שניסיתם לסחוט את הרב ברלנד. וכל הדרכים כשרות אצלכם, כולל איום ברצח על אנשי הרב!
      וזה שהמשטרה שיתפה איתכם פעולה, זה רק מראה כמה המשטרה מושחתת!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.