רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 באפריל 2013

'בעולמם של חרדים' - העיתון החרדי היומי הנפוץ ביותר

לחיים שאולזון עורך בעולמם
 
שלום
 
ראשית כל הנני לברך אותך על האתר הנפלא שרק התוועדתי אליו בחודשים האחרונים. ואני חייב לשתף אותך ברגשותי.
 
היום  יש לי למעשה חמישה עיתונים יומיים ופשוט תענוג נפלא לעשות את ההשוואות. אני מנוי על 'המודיע', את 'יתד נאמן' אני קורא בדואר של השכן בבית המדרגות, ואולי יש חשש שאני עובר גם על שימוש בהקדש כי אותו שכן הוא אברך כולל ובטח הוא קונה זאת מכספי מעשר. את 'הפלס' אני רואה בחנות המכולת השכונתית שמביא 4 עותקים לכמה מחבלים תלמידי גרודנא ומעלות התורה, ואת המבשר אני מרפרף במקום העבודה בבוקר בעת שאני פותח את המייל שלי.
 
ואיך שכחתי? העיתון היומי של היהדות החרדית הכי נפוץ  הוא 'בעולמם של חרדים' שעושה לי את היום וכולם מחכים לבוקר הבא, כדי לקבל את ה'פעקל' היומי. לעיתים צוחקים ולעיתים בוכים ולעיתים מגחכים. אבל הצד השווה שהעסק מרתק ומעניין. אתה הראי של הציבור שלנו. מביא את מה שבאמת קורה ולא מספר לנו סיפורים וממחזר את ידיעות של אתמול כדרכם של עיתוני היהדות החרדית.
 
מכל העיתונים שהזכרתי לא שמעתי מעולם שיח ציבורי שמתפתח, אבל על כל בלוג שאתה מרים להנחתה כולם סוערים, אתה הופך את הנושאים לסדר היום הציבורי, אתה מצליח להשפיע השפעה אמיתית על השיח החרדי, אתה מצליח לנפץ שקרים שחיתויות ושקרים. אני מאחל לך שתצליח באמת ותעלה מעלה מעלה, וקורא לכל מי שרק נחשף לשחיתות בקהילתו או שחיתות ציבורית חרדית לא לפחד לשלוח מייל לבעולמם של חרדים, וכאשר הדברים מתפרסמים ברוב רובם של המקרים המושחתים יורדים למחתרת. פושעים ואנשי בליעל אוהבים לעשות את מעשיהם במחשכים ותפקידנו להאיר את המקומות האפלים ואז הם, הפושעים, נכנסים לתוך החורים שלהם.
בהצלחה רבה   

5 תגובות:

  1. חיים שוטה. אתה נכנס 4 אלף פעם ביום. בעשרה ימים 40 אלף. במאה ימים 400 אלף. אז אתה גורם בסוף שנה למיליון וכמה מאות אלף צפיות... ואתה חושב שכולנו תמימים וקונים את הסיפורי צפיות שאינלך

    השבמחק
    תשובות
    1. זה קיים בסה"כ חצי שנה
      תתפוצץ גערער חזיר

      מחק
    2. אתה פלוצר וחיים הוא השוטה. ואני מכיר את האתר שלוש שנים. אתה פתחת את העינים לפני חצי שנה יילד קטן

      מחק
  2. יה דוס אנונימי קוקסינל,

    אתם הדוסים הזכרים כל כך נקבות רכלניות ואוהבות לשון הרע ודקירת אנשים בגבם עם שבט לשונכם, שלא לדבר על נשותיכם, שלא אתפלא אם האתר הנוכחי יהפוך לאתר הנקרא ביותר בעולם החרדי. כי הוא מרכל מלכלך ומטנף. אני מקווה שלפחות משתדל להביא את האמת.

    חזיר בתשובה

    השבמחק
  3. כל מילה פנינה, הרבה מושחתים יורדים למחתרת בעקבות בעולמם של חרדים, חזק ואמץ!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.