רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

מי התיר לאמנון יצחק את הסמארטפון שהוא לדעת רבניו אביזרייהו של עבודה זרה?

לא בדקתי את הטלפון עצמו, קיבלתי את זה ממי שצילם אותו בערב חג הסוכות, ואם זה אכן נכון שהוא מדפדף באייפון, אני יודע שיהיו לו מאה ואחד תירוצים מדוע לו מותר, ובכל זאת יש ענין של קשוט עצמך. מי שמטיף לאחרים שקודם יעשה בטוח שאצלו הכל בסדר

גדולי הרבנים בבני ברק המקובלים עליו קבעו שזה אסור בתכלית האיסור וכי זו אביזרייהו של עבודה זרה

אמנון יצחק חי חיים ראוותניים, המכוניות היקרות ועוד נושאים אחרים שלא כאן המקום להאריך בהם, כבר עסקתי בהם בעבר, מוכיח כי הוא לא לומד מטעויות של אחרים שהתעשרו ושכחו כי את העושר הזה אסור להראות זה רק מעורר קנאה ושנאה, ואצלו העניין חמור פי כמה, מאחר ולו מחפשים עבירות להוכיח כי הוא שקרן ולא מאמין במה שהוא מטיף, אז חובה כפולה ומכופלת עליו להיזהר ולוותר על תפנוקי החיים

לא חלילה שאני אוסר אותם. למי שיש לו את האפשרות למה לא. כוונת שורות אלו הוא רק ליצורים מן הסוג של אמנון יצחק ואריה דרעי למשל, שטעותו הבסיסית בשעתו היה חיי הראווה, הוא הגיע לפוליטיקה עני שבקושי חי בקאראוואן וקנה דירת פאר והשקיע בה את כל היופי והעושר שהוא רק יכל, הוא לא לקח בחשבון מה הוא ישלם על כך. היום הוא מודה כי הוא טעה. אמנון יצחק עדיין לא קולט כי במעמדו הוא צריך לשמש דוגמה חיובית ולא שלילית

5 תגובות:

  1. מהתמונה לא ברור אם זה סמרטפון או נייד רגיל.

    השבמחק
    תשובות
    1. מהתמונה גם לא ברור אם זה אמנון יצחק או תימני רגיל, אבל מותר להאמין למי שיודע.

      מחק
  2. זה לא יפה להתנפל על אריה דרעי כך, אני לא מתווכח על חייו הראוותניים, אבל את דירתו שקנה בהר נוף, הוא קנה בימיה הראשונים שהיה שם יותר זול מקראוון.

    השבמחק
  3. זה לא אייפון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

    השבמחק
    תשובות
    1. חיים מה קורה לך אני מאוכזב אתה כותב שזה במוו שחורה 750 מודל חדש ומשאיר את הסמל של היונדאי או הונדה ???
      אני שואל בתמימות : האם אתה משקר ככה גם בנוגע לכתבות אחרות?? כי אני פשוט נהנה מהם וזה קצת גוזל לי את האשליה!!!!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.