רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 בינואר 2025

הם ממתינים שאכתוב על שחיתויות בענייני ממונות אצל הרבי אישית - לא אתן להם את התענוג הזה!!!


הראש הגוראי הוא כזה שצריך למצוא לזה הכשר אצל הרבי או לפחות בבית הרבי מתוך ידיעת הרבי, וכך עושים כל דבר אסור וכאילו שזה לכתחילה, וההוכחה הנה זה לא רק אנחנו. אז נעשה כאן קצת סדר, מפני שהצטבר כל כך הרבה חומר, ומאז שפתחתי בסדרה זורם עוד ועוד חומר שעובר עתה בדיקה, כאשר ישנם מי שמבקשים להוכיח כי העסק רקוב מהראש, וברשימה זו נעשה קצת סדר בתוכן הדברים בשביל להבין את  מטרת הדברים

זאת ועוד, כאשר הם מסתבכים הם עושים הכל להעביר נושא, וכשצריך הם גם יכתבו בנוסח של פראבדה, כפי שראינו היום. הם נוחלים כשלון אחר כשלון בשל רצון לבא לרבי ולומר לו הנה הצלחנו ושיאמין כי הם העסקנים מסוגלים ויכולים. אז אתמול הם קיבלו שיעור בהתנהגות הזו, ואינם יודעים להסביר לרבי איך זה שלא ניצחו, אז הם עושים זאת כאילו שהכל היה במוסכם כאשר המציאות היא הפוכה, נציג ויזניץ השבוי של גור הצביע נגד, לעומת יתר חכ"י אגודת ישראל שנמנעו

לאחר עשרות שנים שאני כותב הצלחתם להפתיע אותי בכמות התגובות שאני מקבל. לרבים השולחים לי חומרים חדשים, אני מבקש להודות ויחד עם זאת לבקש את סבלנותכם כי עלי לבדוק דברים בטרם אני מעלה אותם. שום דבר לא עולה בטרם יש לי את כל מה שאני צריך בשביל לאשר את הדברים

שאלה שחוזרת על עצמה בכמות גדולה מאוד של אימיילים: מה הם חשבו האנשים האלה? מה הם חושבים? איך זה ייתכן? כל אחד בסגנונו. לאלו אשיב: מתוך ניסיון של יותר מחמישים שנה למדתי לאפיין צורות של התנהגות. מה שמאפיין את חסידות גור, זה שהעסקנים שלהם עושים כל מאמץ להסית את הדיון הציבורי מהבעיה עצמה, מהאתגר, מהתמודדות הניצבת בפניהם. מנסים 'למצוא' את האשמים, או שפועלים להסיט את הדיון למקומות שאינם עניינים וככה שלא ידונו בנושא עצמו

עסקני גור שאינם חוששים מדורסנות במלוא האכזריות בשעה שהם רק יכולים, מתבכיינים ומייללים כאחרוני המסכנים בשעה שהם נכשלים. 'אכלו לי. שתו לי. לקחו לי. גנבו לי'. הצד השווה שבהתנהלותם, שלעולם אינם מתמודדים עם הסיפור עצמו

שימו לב: או שהם מצליחים לקבוע סדר יום, או שהם מתחילים לספר כי פלוני אשם, אלמוני מתנכל לנו. חסידות זו הכריזה מלחמה עלינו, חצר אחרת. ענייניות אינו מושג שהם מכירים בו וזה מה שהביא אותם עד הלום

ההתנהלות הפוליטית שלהם השבוע היא כתוצאה מענין אחד, הם בעמדה שמכתיבה או מתבכיינת. שיתוף, פעולות משותפות מתוך שותפות אינה קיימת בלקסיקון שלהם. אם תבדקו, כל מאבק שהם נכשלו בו, נובע מאותה תוצאה. והם אינם לומדים לקח. חוסר היכולת שלהם להתמודד עם המציאות הטופחת על פניהם מבהילה. קהילה כה ענקית שהייתה יכולה למלוך בחן ובנועם מוצאת את עצמה מתחננת לאנשי יח"צ ממשרדים שנפתחו זה עתה ומוציאה תמונות וסרטונים להראות רוב גדולתם ועוצמתם

אגב, - כך אמר לי גורם בכיר בגור - כל משלוחי התמונות השבוע, הם בניגוד מוחלט לדעת כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א. הם נעשים ללא רשותו ונגד רצונו. אבל עסקני גור חייבים להראות שהם גדולים. למרות שהסרטונים נשלחים ויכולתם לשלוט בסדר היום לא משתנה בעקבות זאת. כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א מתנגד כה חריף לפרסום תמונות עד שבצעד יוצא דופן פרסם לפני כמה שנים ב'המודיע' מודעה בשמו ובה נכתב כי תמונות שהתפרסמו מחתונת אחד מצאצאיו אינם על דעתו

בתמונות שהם מפרסמים ניתן לזהות בקלות את התצוגה המתחלפת. בכל פעם נראים דמויות אחרות. שכן נאלצים להחליף מוזמנים על פי מצבם הפוליטי. במקום ללמוד להסתדר עם הזולת, הם נאחזים בכל פעם במי שנקלע בדרכם כאילו דרכו תבוא הישועה

הטרגדיה היא, שצודקים ככל שיהיו, כמו הגישה השבוע שלא להצביע עם הקואליציה בגלל חוק הגיוס, הם כושלים במהלך, מסיבה אחת: אין אמון. חוסר אמון. העסקנים משקרים ללא הכרה בשם מורם ורבם ובמקום לעמול כמו כל העסקנים בחצרות האחרות כדי להוביל מהלך הם אצים ורצים אחרי קבלת קרדיט ומורידים את מעמדם לשפל אחר שפל

העוול שהם גורמים לכ"ק האדמו"ר מגור שליט"א הוא עצום. שכן שימו לב, לא בכל השנים מעמדם היה כזה. כשעסקנים שאכפת להם עמלו בשיתוף פעולה עם מקומות אחרים התוצאה היתה שונה. וכשעסקנים עוסקים בכבוד עצמם ככה זה נראה

בקרב עסקני גור יש מדד אחד: "ישרפו אותי בפנים". זה החשש שלהם. שמישהו ידבר סרה בהם. לו הם היו מאמינים באמת ובתמים בכ"ק מורם ורבם הם לא היו כה חוששים משריפות כל היום. רבם מאיר ולא שורף. תוסיפו לכך השתלטות של חלק מהמקורבים על הגישה והשיח והתוצאות מדברות מאליהן. רבים מאלו המבקשים להיכנס בגור אל הקו"פ נחסמים מבלי שכ"ק האדמו"ר שליט"א יודע על כך כלל. החוסמים והחומסים מספרים רק מה שהם רוצים ובצורה שהם רוצים

אני שומע תגובות רבות על סדרת הכתבות בה פתחתי בענין עסקני גור. התגובות מתחלקות לשתיים: הציבור בעיקר מתוך גור ומחוצה לו המעודדים אותי לחשוף שחיתויות, ואת התגובות של עסקני גור שעובדים שעות נוספות קשה מאוד להסיט את הדיון מהממצאים החמורים ביותר העולים מתוך הכתבות ומנסים לחפש אשמים ולספר סיפורים

אין הם בוחלים בכלום. הם חושבים שלעולם חוסן ושהפחד והטרור שהם משליטים פועל ויפעל כל הזמן על כולם. הם מעלילים עלילות, מוציאים דיבה, מספרים סיפורים בלי בדל הוכחה, אבל מהממצאים שאני מעלה כאן, עם הוכחות ברורות הם מנסים לברוח. כאילו וניתן יהיה על ידי הבריחה למחוק את אשר נעשה ועושים

חסידות שיש לה מעט אחריות על עצמה, ואחריות נובעת רק מבגרות, (ובהיעדרה נוהגים כילדים קטנים ותינוקות הבוכים ומייללים), היו מנסים לבדוק האם יש עסקנים שבשיטה גונבים וגוזלים את משאבי הציבור או שהממצאים לא נכונים

תנוח דעתכם, לו הממצאים היו לוקים בחסר הם היו מוכיחים זאת לעיני כל. אבל בשעה שזה בלתי ניתן הם מנסים לטפול עלילות ולהסיט את דעת הקהל מכך שעושקים אותו, להסיט את דעת הקהל מהעובדה שעסקנים רבים משתמשים בכ"ק האדמו"ר מגור שליט"א במקום להישמע לו, מצופפים שורות ביניהם כדי שהממצאים החמורים לא יהיו לנגד עיני האדמו"ר שליט"א ומקווים שהגל יעבור בלחץ כזה או אחר, בתעלול כזה או אחר. לא הפעם!

בישיבה פנימית שקיימו כמה עסקנים ושברו את הראש מה לעשות עם סדרת הכתבות, הם הביעו תקווה שייכתב כאן עניינים נגד כ"ק האדמו"ר שליט"א ואז יוכלו להראות לו ולגייס אותו למאבקם. שיחכו.

גם גדולי מתנגדיו של כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א מעולם לא העלילו עליו שאינו זהיר בענייני ממונות. וזה בדיוק הפחד שלהם. הם יושבים בפתח השיבר של הכסף ושואבים את כל מה שיש להציע לכיסם הפרטי

לפני כמה שנים עמד גבאי צדקה לאורך התור שעמד כדי לעבור להתברך מהאדמו"ר א גיטען חנוכה. הוא עמד עם קופת צדקה של מפעל חסד חשוב מאוד בגור. כשביקש לעודד החסידים לתרום אמר "דמי מעבר, דמי מעבר". כשנשמעו דברים אלו בקו"פ הוא נחרד, הכיצד אומרים ליהודים שלעבור להתברך א גיטען חנוכה בבית מדרשו יש לשלם דמי מעבר ובהוראה חריגה הורה להוציא את כל קופות הצדקה של אותו מפעל חשוב מבית המדרש כבר באותו הערב. רק לאחר שהעסקנים של אותו מפעל נכנסו וביקשו מחילתו וטעותם הגדולה, ניאות להורות להותיר את קופות הצדקה שלהם בבית המדרש. צאו וראו עד כמה זהירותו בממונות והקשר אליו

בפוסט אחר כאן אחשוף לכם היום סיפור נוסף המראה ומוכיח עד כמה אין כל נשיאות פנים לאיש בשעה שמדובר בענייני ממונות

עד כמה שהעניין תלוי בעסקנים השודדים הם תמיד ולעולם יעשו כל מאמץ שהכלבים ינבחו והשיירה תעבור. במקרה דנן, חסידי גור הם השיירה ואותם נושכים מדמם תרתי משמע ואין הם חייבים לאפשר לענין הזה להתרחש. השאלות שעל עסקני גור להשיב הם לא מי אשם, למה הסיפורים מתפרסמים, מה האינטרס, השאלה בראש ובראשונה נכון או לא. גונבים אותנו החסידים או לא. כן או לא. אחרי שהתשובה תהיה ברורה שיספרו לכם סיפורים

הם גנבו לאורך שנים עשרות מיליונים ומפיצים סיפורי סחטנות. כביכול שסחטנות ככל וקיימת יש בה כדי להכשיר גניבה. אם מישהו טוען שנסחט, שישיב על מה יש לסחוט אותו וכיצד הגיע למצב הזה. יהודי שיושב ולומד ויהודי שעוסק לפרנסתו ויהודי עשיר אין אפשרות לסחוט

העסקנים הגנבים ימשיכו לספר לכם סיפורי סחטנות, אבל סדרת הכתבות שרק התחלנו בפרסומה תוביל אותם בהכרח לתת את הדין על גניבה של מיליונים ועשרות מיליונים

החוצפה והעוז שיש לגנב הסוחט כספי ציבור שנים על גבי שנים לצעוק שנעשה לו עוולה, מחדדת את הצורך העצום בפרסום סדרת הכתבות ואנו מבטיחים לכם שאנחנו נמשיך בסדרת הכתבות עם הוכחות ושהם ימשיכו לספר את כל סוגי הסיפורים שעולה בדעתם. הם פוחדים רק מכוח והרבה כוח. הם מכירים בערכו של כוח. הם משתמשים בכל עוצמות הכוח שיש להם על כל דבר שטות. וכשהם נתקלים בכוח, הם מבינים. במקרה זה, הכוח הוא המראה שבאמצעות הכתבות תולה שלט מי הם

זוכרים את מה שהרה"ח יצחק מאיר טאומן הכריז: צא החוצה וספר להם את האמת. זה בדיוק מה שאני עושה כאן. ולחסידי גור אני מבטיח שיהיה מי שייכנס וגם יגיד את האמת. טואמן פוחד וכנראה באווירה הנוכחית הוא צודק. אבל כל מי שאינו טומן ראשו בחול יכול לראות שכל האימפריות מהסוג שעסקני גור מנסים לחולל, קורסות באחת

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.