רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ הלפרין ב'קול חי': הצמרת הבכירה בצה"ל, שאחראית ישירות לגיוס החרדים עקב החלטת בגצ, העבירה לגלנט מסר ביממה האחרונה - "תסיר את הווטו על חוק הגיוס ותפעל במהירות לתיקון המצב הנוכחי על ידי חקיקת החוק". גם הבכירים הללו סבורים שהמצב עדיין הפיך, אפשר למנוע את העימות מול החרדים .

✅ ישי כהן: הרב שמואל בצלאל, שהתבקש על ידי יו"ר ש"ס אריה דרעי לעמוד בראשות הוועדה המיוחדת לענייני חוק הגיוס, בהקלטה לתלמידי הישיבות: ״הצבא לא במגמה לתת דיחוי אלא להתחיל הליך חיול - ולכן אין להתייצב בלשכות הגיוס בכלל"

✅ מיכאל שמש: נתניהו דן ביממה האחרונה עם מקורביו על אפשרות להגיש הצעה חדשה שתביא להצטרפות גדעון סער לממשלה. בקואליציה שומרים על קשר עם סער, שלא סגר לחלוטין את האפשרות שיצטרף לממשלה :

✅ עוד משמש: נתניהו דן עם מקורביו על הצעה ריאלית לשר לשעבר ובתפקיד שיוצע לו, נתניהו מעוניין שסער ישמש שר המשפטים. אבל גורמים בכירים בקואליציה סבורים שלהצעה כזו אין היתכנות ורק אם יוצע לסער תיק הביטחון זה יקדם מולו את השיח :

✅ מיכאל שמש: ח״כ משה סעדה מהליכוד בקול ברמה: ״אני קורא לפטר את גלנט. גדעון סער צריך להיכנס במקומו. בטחונית אני סומך על סער

✅ יעקב ברדוגו ב׳ערוץ 14׳: ישנם פערים גדולים בין עמדתו של גלנט ומערכת הביטחון בסוגיית העברת השליטה בציר פילדלפי לידי המצרים לבין עמדתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

✅ סקר מנדטים ערוץ 14: 24 הליכוד, 16 המחנה הממלכתי, 14 ישראל בתינו, 13 יש עתיד, ש״ס 10, הדמוקרטים (העבודה-מרצ) 10, עוצמה יהודית 9, יהדות התורה 8, הציונות הדתית 6, רע״מ 6

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.