רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ הוגשה עתירה לבג״ץ נגד מ״מ נשיא העליון בטענה שהוא חוסם את מינוי נציב תלונות ציבור על השופטים. לוין רוצה למנות את נשיא מחוזי בת״א בדימוס דוד רוזן. פוגלמן רוצה שופט עליון כפי שהיה עד כה. (אשכנזי).

✅ הזייה: בית המשפט אישר אמש לממן את סניגוריהם של מחבלי הנוח'בה מכספי אזרחי  מדינת ישראל, הנהלת בתי המשפט דורשת כעת למצוא לכך מקור תקציבי.

✅ וואלה: בישראל מעריכים שחמאס נמצא בנקודת חולשה ומעוניין בהפסקת אש - ולכן מקשיחים עמדות :

✅ ערוץ 7: סירפה ראוטיו, מנהלת הסוכנות לזכויות יסוד באיחוד האירופי, מזהירה מפני גל האנטישמיות ששוטף את אירופה. האזהרה מגיעה לאחר סקר שביצעה הסוכנות לזכויות יסוד בקרב 8,000 יהודים על פני 13 מדינות איחוד האירופי, ממנו עולה כי חלה עליה דרמטית בגילויי האנטישמיות ביבשת כולה. על פי הסקר 96 אחוזים מיהודי אירופה הודו כי "נתקלו באנטישמיות בחיי היומיום שלהם" .

✅ בלתי נתפס: כמה מהיהודים סובלים מאנטישמיות באירופה? סוכנות זכויות האדם של האיחוד האירופי מפרסמת סקר שעוסק בגל האנטישמיות באירופה ומעלה ממצאים מטרידים מאד • כמעט כל המשיבים (96%) חוו אנטישמיות במהלך השנה שקדמה לתאריך ביצוע הסקר • המחקר התמקד ב-13 מדינות, בהן מתגוררת מרבית האוכלוסייה היהודית באירופה. (ערוץ 14)

✅ לאחר שהאמריקנים הודיעו היום (חמישי) על הטלת סנקציות על מספר פעילי ארגון "צו 9" ומספר פעילי ימין, מתברר שבגלל טעות בשם הוטלו סנקציות על אזרח ישראלי תמים בעל שם זהה לפעיל צו 9. אביעד שריד, מהיישוב רבבה, הופתע לגלות כי הוטלו עליו סנקציות, למרות כי הוא כלל לא קשור לארגון צו 9 :

✅ דיווח באקסיוס: 3 עוזרים בכירים של ביידן בבית הלבן יזומנו למתן עדות על מצבו הבריאותי של הנשיא בבית הנבחרים בחודש הקרוב. הזימונים הם ביוזמת חברי קונגרס רפובליקנים

✅ רשת ב׳: הבחירות בארה״ב - במישגן ביצעו 40 סקרים, טראמפ מוביל בממוצע ב-1%. בפנסילבניה ביצעו 37 סקרים, טראמפ מוביל ב-3%. בצפון קרולינה ביצעו 32 סקרים, טראמפ מוביל ב-5%. באריזונה ביצעו 39 סקרים, טראמפ מוביל ב-8%.

✅ דיווח בוול סטריט ג'ורנל: אחרי שיחות אינטנסיביות, במפלגה הדמוקרטית השלימו עם ההחלטה - ביידן יהיה המועמד הסופי לנשיאות

✅ ׳ערוץ 12׳: הסנאטור הדמוקרטי מייקל בנט אומר הלילה לתקשורת - ״טראמפ בדרך לניצחון סוחף ועשוי גם לקחת את הסנאט ובית הנבחרים״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.