רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ ארי כהן: צוות השרים לענייני מירון יתכנס ביום רביעי הבא לכינוס חוקי ראשון, לאחר שהכינוס הקודם התפזר בעקבות טענות היועמ״שית שהכינוס אינו חוקי.

✅ מורן אזולאי: ראש הסגל של נתניהו צחי ברוורמן, עומד בצידי המליאה, צופה בגלנט מצביע נגד ואומר: ״חוצפן, צריך לפטר אותו״ :

✅ דפנה ליאל: הרבה מחוק הגיוס נמצא כעת  בידיים של יולי אדלשטיין. לפניו משימה כמעט בלתי אפשרית - למצוא נוסחא שעוברת את החרדים שתכלס מעוניינים בסטטוס קוו ואת חברי הכנסת מהקואליציה שמבינים שחייבים הפעם שינוי .

✅ ‏סערת חוק הגיוס: חברי בד"ץ העדה החרדית פרסמו פסק דין חריף נגד התגייסות בכל צורה שהיא - לא לשירות צבאי ולא לשירות אזרחי. ב'עדה' נערכים לעצרת ענק נגד ה"פשרות" תוך שבועיים, ובבית האדמו"ר מהרי"י מסאטמר הבטיחו לממן את הוצאות האירוע. טרם נקבע מיקום סופי (יוסי שטארק)

✅ ישי כהן: ראשי הסיעות החרדיות מתמודדים בימים אלו עם ביקורת קשה מהרחוב החרדי, ביקורת על התנהלותם אל מול ה׳״גזירות הכלכליות הקשות ביותר ועוד בממשלת ימין מלא״.
בניסיון לרכך את הביקורת הם מסבירים כי באגף תקציבים באוצר עושים הכל כדי לפגוע במגזר החרדי וזה בכדי שהם יפרשו מהממשלה ויפילו את נתניהו.

✅ ‏האנטר ביידן, בנו של נשיא ארה״ב, הורשע היום בשלושה אישומים פליליים הקשורים לניסיונותיו להשיג נשק ב-2018 בעודו מכור לסמים.  הוא עומד בפני גזר דין של עד 25 שנים מאסר

✅ גדעון סער לווינט על ממשלה עם רע"מ: "לא יקרה, אם זה תלוי בי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.