רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2024

מבזקים


 ✅ סבר ב'ישראל היום': בעקבות הקפאת התקציבים ללומדי התורה יסעו למסע נדיר בארה"ב רבן של ישראל הגר"ד מרן לנדו ורבנו מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש עבור הקמת קרן צדקה שתוקם בשבועות הקרובים בארה"ב למען עולם התורה בארץ. מרן הגרמ"ה הירש יצא כבר במוצ"ש הקרוב להשתתף בכינוס הענק 'אדירי התורה' של ישיבת ליקווד.

✅ עוד מסבר ב'ישראל היום': אילי ההון שמעון גליק, רלף הרצקה וראובן ולף פועלים עבור הצלחת הקרן בעזרת מאה עשירי עולם, בעיקר בארה"ב. בשבוע שעבר הגיעו לארץ כמה מהעשירים למעונם של מרנן הגר"ד לנדו, הגרמ"ה הירש והגר"ד סגל וקיבלו את ברכתם לקרן ההיסטורית שתיהיה תחת מנגנון פיקוח מיוחד שיחלק אותו בצורה שוויונית לישיבות ולכוללים.

✅ ריבלין ב'בקהילה': בשיחות עם מקורביו אומר גפני מפורשות שמעולם לא היה מצבו של הציבור החרדי גרוע כ"כ.  בשיחות שחלקן פורסמו צוטט גפני ע"כ שפקידי אוצר אמרו לו שכל הגזירות בגלל השותפות בממשלת ימין.

✅ בלום ב'משפחה': פרישת גנץ ואיזנקוט מסמנת גם את סיום דרכו של דרעי בקבינט המלחמה או בכל פורום חלופי. דרעי אינו מתכוון לשבת בקבינט שדיוניו נראים לעיתים כמסיבת עיתונאים אליה מגיעים חלק מהשרים לייצר כותרות.

✅ בלום ב'משפחה' עם ציטוטים של ראשי ישיבות מהזרם הליטאי: "חמש שנים הח"כים החרדים שמרו אמונים לנתניהו, וגם בקדנציה הזאת, בניגוד לסמוטריץ' ולבן גביר, הם נזהרים מלאיים למרות המכות שאנחנו חוטפים". 

✅ ראש עיר נתיבות איבד את זה הערב בדברים קשים נגד החרדים בישיבת מועצת העיר.
"לכו לעזאזל אתם והרבנים שלכם עם אריה דרעי ביחד! אם אני רוצה אני מפרק את כל  העמותות שלכם! אני אסגור את כל הגנים החרדיים בעיר!"

✅ יגאל מלכה : שר בטחון שמצביע בניגוד לעמדת הקואליציה בזמן מלחמה, זהה לגנרל שעורק באמצע הקרב. אצל אריק שרון הוא לא היה נשאר בתפקיד דקה אחת.
האיש צריך להיות מודח הלילה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.