רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ ח"כ אלמוג כהן עתר לבג"ץ בדרישה להורות ליועמ"שית ולפרקליט המדינה עמית איסמן להגיש כתבי אישום נגד כלל המעורבים בפרשיית "הקצין המרגל"; "לא אשתוק עד שהאמת המרה תיחשף לאזרחי המדינה", הבטיח כהן בעתירה (מוטי קסטל)

✅ עמית סגל: דברי גנץ הערב מחדדים את המפה הפוליטית החדשה-ישנה: קואליציית ה-64 מצהירה רשמית שהיא נגד סיום המלחמה. אופוזיציית ה-46 (לפיד, גנץ, עבודה, רעמ, חדש) בעד סיום המלחמה, כמובן איש איש והשקפותיו ולא דומה גנץ לטיבי. אופוזיציית ה-10 (ליברמן וסער) נגד סיום המלחמה גם כן

✅ עוד מעמית סגל: כל החלוקה שהייתה נכונה מ-2019 עד פרוץ המלחמה כבר לא רלוונטית. חילוקי הדעות בין ליברמן וסער לבין שאר חבריהם הופכים להיסטוריה רחוקה את מה שקרוי גוש השינוי. הממשלה הבאה תחצה את הקווים האלה, ולא משנה מי יעמוד בראשה. אפילו גנץ הערב התחמק מלפסול את נתניהו

✅ משה גלסנר: ‏הערב הזה, ליבי ליבי על יועציו האסטרטגים של בני גנץ, שללא ספק דופקים את ראשם בקיר ומורטים את שערותיהם מרוב תסכול, על הלקוח שלהם שביצע בעצמו השמדת ערך מפוארת.

✅ יוסי אליטוב: ‏ההופעות של גנץ הערב הן לא פחות מפיגוע לתדמיתה הבטחונית של ישראל בטהרן ובבירות. אם אנשים בדמותו של גנץ עמדו בראש המערכת במשך שנים, פלא שאנחנו היום בצרות צרורות.

✅ יעקב ברדוגו על הריאיון של ח"כ גנץ ל׳ערוץ 14׳ - ״אוסף סיסמאות כזה מזמן לא ראינו, הוא נמצא בקמפיין בחירות. גנץ והיפוכו״.

✅ הוושינגטון פוסט: בארה"ב לא היו שוללים פעולת-חילוץ עצמאית לשחרור חטופים אמריקאיים. גורם אמריקאי: "אם היינו משיגים באופן חד-צדדי מידע שניתן היה לפעול באמצעותו, והיינו חושבים שיוכל למעשה להוציא את אזרחי ארה"ב בחיים, היינו יכולים לפעול, אך היה למעשה מעט מאוד מידע ספציפי אודות חטופים אמריקאיים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.