רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2024

תגובה למכתבו של חנן בן ארי

 

הי חנן בן ארי אחינו ,
יש לך אחלה שירים וקול מרטיט ראיתי את מכתבך לחרדים ורצינו גם לבקש בקשה -

אנחנו יודעים ומעריכים שיש הרבה דתיים לאומיים שדוקא לומדים תורה ומקיימים אבל המצב הרוחני במדינה נורא אפילו אצל שומרי המצוות  ..
אתם עוד כן מאלה מבינים שיש בורא עולם שציווה - "בחוקותי תלכו" וחרב לא תעבור בארצכם  והכוונה כידוע ברש"י עמלים בתורה  (ומצוותי - המצוות)
  וכשהקול קול יעקב אין הידים ידי עשיו..
אנחנו מאוד מבינים שיש לכם פחד מזה שללמוד בכוילל או בישיבה קדושה שחורה  לגמרי ללא שום לימודי חול או שרות צבאי מפחיד אתכם...  התרבות הפאות הכובעים השטרימעל החליפות וכו    אבל זו אזעקת אמת ממזמן ..
 עם ישראל בשעתו הקשה ברובו לא שומר תורה ומצוות ולא לומד תורה אז המצב נורא .. ובורא עולם מראה לנו חרון אף ושום הגנה ומודיעין לא עוזרים מול זה אז אנא בואו בהמוניכם לישיבות השחורות הקדושות קבלו עליכם בתקופה זאת להתנתק מהוויות העולם הישראליות והעולמיות ובואו איתנו לשקוע בעולמה של תורה על אמת בלי תוספות בלי עודף השתדלות ... כי הקב"ה  רוצה שנבטח רק בו ולא ב כוחי ועוצם ידי צריכים עזרה אמיתית המאזן הרוחני של עמנו על הפנים .. רק תורה תפילה! 
אנחנו מכירים אתכם באופן אישי אבל חייבים אתכם  לתת כתף 
מה עוד צריך לקרות שכולנו נבין שרק הבטחון בו יתברך ולעשות רצונו ולהרבות תורתו יכול להושיענו  (וזה לא סתירה להשתדלות מינימלית בטחונית מסוימת )
אמנם חזקיהו המלך גרם לעם ישראל ללמוד בכפייה אבל זה לא מתאים לדור שלנו כנראה..

אז בבקשה תעשו מה שאתם יכולים שרבבות מסיימי הישיבות התיכוניות ילכו לישיבה שחורה קדושה לפחות עד החתונה כדי שנינצל מאויבנו ולא לעשות יותר  הסדר מכינות וכל הדברים האלה שמחסרים בחורי ישיבות אמיתיים וכזעקת ראש ישיבת "מרכז" ר שאול ישראלי על ההסדרים -"אל תגעו במשיחי " .
 ולא לעשות אנגריא בתלמידי חכמים פוטנציאלים כמו שנענש אברהם  אבינו וירדנו מצרימה כי גייס את מי שיכל ללמוד תורה  למלחמת מצווה של החזרת שבויים...
אנא  לכו בעקבות דברי מרן הראי"ה מצפן הדרך של הכיפות הסרוגות שאמר כידוע על זה  באגרת תת"י - בחור ישיבה היושב ולומד הוא אפילו יותר מכל חיל שלוחם !!!
ודבריו היו על מלחמת מצווה גדולה מאוד של החזרת שבויים (כפי שכותב שם) 
        אנו זקוקים לכם בבית המדרש ללחום את המלחמה האמיתית מול אויבינו  
                 
                                       באהבה החרדים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.