רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ דיווח ב-CNN: גורמים רשמיים בממשל האמריקני מזהירים - רוסיה מצליחה, בין היתר באמצעות מבצעי השפעה והפצת דיס-אינפורמציה, לפגוע במעמדה של ארה"ב באפריקה ולדחוף מדינות מידיה של וושינגטון למוסקווה (אסף רוזנצווייג).

✅ שורת מחוקקים רפובליקניים פועלים לבדוק את היקף התרומות שהעניקה ממשלת קטאר לאוניברסיטאות בארה״ב ואת ייעודן: חברי ועדת החינוך של בית הנבחרים, ביניהם יושבת ראש הוועדה וירג׳ינה פוקס, ביקשו משלוש אוניברסיטאות העילית - הרווארד, פנסיליבניה וקולומביה - לחשוף את היקף התרומות שקיבלו מממשלת קטאר מאז שנת 2021.

✅ עמיחי שטיין: סקר גאלופ על שביעות הרצון מנשיאים: הנתון של ביידן כרגע הוא 38% - נתון, בשלב זה בלוח השנה, נמוך מזה של שלושת הנשיאים האחרונים שהפסידו בבחירות חוזרות: טראמפ (48%), ג'ורג' בוש הבן (39%) וג'ימי קרטר (43%)

✅ מה קורה עם הנעליים של ביידן? הנשיא ביידן החל לנעול נעליים חדשות וייחודיות. נעליים אלה מבטיחות "יציבות מקסימלית" כך על פי התקשורת האמריקאית, לפי הערכות הנשיא בן ה-81 החל להשתמש בהן ממש בימים האחרונים במטרה לצמצם את המעידות שלו שהתרחשו תכופות. נעליים אלה הן רחבות במיוחד ומבטיחות יציבה טובה. נראה שאנשי צוותו המליצו לו לעבור לנעליים האלה לקראת הבחירות (דורון פסקין)

✅ רוסיה: פוטין זכה בבחירות לנשיאות עם 87.8% מהקולות. הבית הלבן: "ברור שהבחירות לא הוגנות, בהתחשב באופן שבו פוטין כלא מתנגדים ומנע מאחרים להתמודד מולו".

✅ עוד מפוטין בנאום הניצחון שלו בבחירות: "אין דמוקרטיה במערב, כולל בארצות הברית"

✅ בין הראשונים לברך את פוטין לרגל "ניצחונו בבחירות": נשיא איראן אבראהים ראיסי ומנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און. (אסף רוזנצוייג)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.