רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 בפברואר 2024

אשדוד סוערת: האיום של אברהם בנימין זילברברג על אדמו"ר מטאלנא - נפקיע ממך את השטח

 

אשדוד סוערת: האיום של אברהם בנימין זילברברג על אדמו"ר מטאלנא - נפקיע ממך את השטח

ככל שאנחנו בודקים מה קורה באשדוד, אנחנו מגלים את מימדי הכאוס והאימה שעסקני הסיעה הנלחמת בכלל החסידים משליטים על כל מה שזז בעיר. לא צריך לחפור הרבה - הכול פשוט צף מול העיניים. בימים הקרובים נצטרך לעסוק רבות בעיר הזאת, כי הג'ורה שצף מהביריונים שם, חייבת טיפול בדחיפות.

וכל זה, בזמן שאותם עסקנים מנסים לספר לציבור שהם מנהלים קמפיין נקי ללא מחלוקת. אבל לא רק שהם יצרו במו ידיהם את הפיצול וגרמו למחלוקת אדירה - אלא גם בימים אלו הם ממשיכים לנהל קמפיין עמוס בבריונות ואכזריות כלפי הקהילות הכלל חסידיות בעיר.

בדיווחים הקודמים שפרסמנו חשפנו את סדרת ההבטחות ששפך (ושופך עדיין. חשיפות נוספות בקרוב…) אברהם בנימין זילברברג על ראשי הקהילות הכלל חסידיות באשדוד, בניסיון למנוע מהם לתמוך במפלגה הכלל חסידית  'אשדוד התורנית - דגל'. אך מתברר שאב"ז אינו מסתפק רק בהבטחות. כשצריך, הוא יודע גם לאיים.

זה קרה בפגישתו עם האדמו"ר מטאלנא. האדמו"ר הבהיר לו שהוא אמנם מחשיב את עצמו כחסיד גור, אך לא תהיה לו אפשרות להשפיע על חסידיו להצביע ג'. אב"ז שמע, ושלף את הקלף המנצח:
"אם לא תהיה חתימה ממך", אמר לו, "השטח יופקע ממך".

מדובר בשטח הצמוד לטאלנא, שאותו מבקשים בטאלנא מזה שנים לקבל.
בסיעה המרכזית שמו עין על השטח, ואמרו לו, אנחנו הבטחנו את השטח לפלג הירושלמי במידה ולא תלך איתנו, ושם החליטו לנופף בו כאיום מול האדמו"ר מטאלנא.

אבל שימו לב להמשך. הרבי מטאלנא ניסה להסביר לאב"ז שהעניין פשוט לא בידיו, וכי אין סיכוי שציבור מתפללי ביהמ"ד, שהספיק זה מכבר להכיר את הנפשות הפועלות בסיעה המרכזית, יסכים לתת את קולו לג'. המילים הללו הספיקו לגרום לאב"ז לסיים את הפגישה, לא לפני שהוא מבהיר לאדמו"ר בחוצפה כי "אני מבקש רק לתקן: השטח לא יופקע, הוא כבר הופקע..."

והוא קם והלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.