רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בינואר 2024

מבזקים

 

✅ היערכות שיא בקהילות הקודש בעיר בית שמש לקראת מערכת הבחירות לראשות ולמועצת עיריית בית שמש שתתקיים בעוד פחות מחודש, בי"ח אדר א'

✅ מטות רשימת 'שלומי אמונים – מחזיקי הדת' פועלות זה מכבר ימים רבים, כאשר כל קהילה העמידה נציג שיעורר וילהיב את הציבור להיות נכונים ליום פקודה ולהתייצב ביום הבחירות להצביע לרשימת 'כח' למועצת העיר ולמועמד לראשות העיר הרב שמואל גרינברג, כהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

✅ ב'המודיע' לא אוהבים את גולדקנופף? השר גולדקנופף לשאלת אבי בלום ב'קול חי' מדוע 'המודיע' לא פרסם את נאומו בכנס ההתיישבות: "המודיע לא כ"כ אוהב אותי. אתה יודע כמה דברים אני עושה ולא מכניסים שם?"

✅ ש"ס החליטה להפוך לשמאלנית!!! - ביקורת בש"ס נגד כנס הימין. שר הרווחה יעקב מרגי ב'קול חי': "העיתוי של הכנס הוא טעות. כל מה שמסיט את תשומת הלב של החיילים גובל בפיקוח נפש. שמאלנים וימנים נלחמים יחד באותו טנק זה לצד זה, זה הזמן להכניס אותם לויכוחים פוליטיים?"

✅ הלפרין בפרסום ראשון ב'קול חי': שוב משבר - אנשי יועמ"שית משרד החינוך ואגף התקציבים באוצר הביאו אמש הצעת פשרה להכנסת כספי החינוך החרדי והישיבות לספר התקציב. אלא שהבוקר חזרו בהם במפתיע, ולא הסכימו להעברת הכסף עד להחלטת בג"צ.

✅ בג"צ לא  דחה על הסף את עתירת "אמהות בחזית" נגד ההחלטה לגייס 1300 נערים מישיבות, שנות שירות, וישיבות הסדר בטענה לחוסר שוויון בנטל. המדינה כבר מחר תצטרך להגיב - יום אחד בלבד לפני  שאמורים להשלח צווים מעודכנים עם תאריכי גיוס מוקדמים. (גל״צ)

✅ הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד פעיל השמאל אריק אשרמן (לשעבר יו"ר רבנים למען זכויות אדם ועוד), על עבירות של תקיפת חיילי צה"ל באיזור בנימין. לפי כתב האישום אשרמן בעט, דחף, חסם וקילל את החיילים בהיתקלות שאירעה ב-10.10 (שילה פריד).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.