רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בינואר 2024

השינוי הקיצוני של אבוטבול התחייבות לחילונים על חשבון החרדים

 

החשש של תושבי בית שמש, השינוי הקיצוני של אבוטבול והאש בעיניים במטה גרינברג

משה אבוטבול, מוישה בפי העם, היה ראש עיר חרדי חביב, משלנו, שניהל את העיר בית שמש כמו שטעטל, לא הכי מקצועי, אבל עם חיוך חם לכל אדם. אבל מאז - האיש משה השתנה לחלוטין.

מדמות פוליטית עצמאית, שלא הייתה מקובלת במיוחד על אריה דרעי, הוא הפך להיות עוד אחד מה"יסמנים" המקיפים את יו"ר התנועה. כך התמנה לח"כ, כך התמנה בהמשך לסגן שר.

תושבי בית שמש שהתרגלו למוישה החביב, למדו להכיר פתאום דמות חדשה. האיש הנחמד, זה שהיה משתטה וצועק 'מיאו' במליאת הכנסת, לא הולך להיות באמת ראש העיר שלהם. מי ששס רוצים להכניס ללשכת רה"ע, זה את אלא אריה דרעי וחבורת התנזים שלו.

לא פלא, שתושבי בית שמש החרדים מבוהלים עד אימה, מה שבא לידי ביטוי בכמות המתנדבים ששוטפת את מטה גרינברג בימים האחרונים. כולם עם אש בעיניים, רוצים לעשות, לעזור, לפעול ולהפעיל, כדי לעצור את התנזים בשערי בית שמש.

אגב. היח"צנים של דרעי מספרים לנו בימים האחרונים שמפלגת הליכוד עומדת לחתום על הסכם תמיכה במועמדותו של משה אבוטבול לראשות העיר, אבל הנה מה שהם לא מספרים לנו: מה דרעי נותן בתמורה לליכוד?

דרעי, שכבר ידע למכור את האינטרס החרדי בערים שונות, חותם מאחורי הקלעים על הסכם חשאי עם מפלגה חילונית בבית שמש. מה התמורה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.