רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בינואר 2024

גור: אידישקייט זה כסף!!!


 קורא המודיע שפשפו את העיניים בתדהמה: מי ידאג לצביון העיר?
המודיע, המייצג את חסידות גור ואת עמדותיה הפוליטיות, הוא עיתון שכידוע זוכה לאזכורים ברשת רק כאשר נחשף למרבה הקלון ששוב העתיקו ידיעות שלמות ככתבם וכלשונם מאתרי חדשות חילוניים. החשיפה של העיתון נמוכה, ואין לו כל השפעה על הציבוריות החרדית. לא פעם הוא עמד בפני קריסה כלכלית.
אז מה עושים כשרוצים להדהד מניפסט פוליטי שנכתב בעיתון? זורקים כמה שקלים לכמה שכירי עט, והנה פתאום רשת מאזכרת את מה שנכתב בביטאון הפוליטי של חסידות גור.
אך ששת הקוראים הנאמנים של המודיע, יחד עם המאות שנחשפו לידיעה ברשתות החברתיות (מעניין אם הוועדה הרוחנית של חסידות גור מאשרת את השימוש באותם רשתות...), שפשפו הבוקר את עיניהם בתדהמה.
למה חתמו נציגי חסידות גור, תוך כדי המלחמה המתנהלת בדרום ובצפון, על תמיכה במועמדותו של משה אבוטבול לראשות העיר בית שמש? כדי לשמור על צביון העיר! אידישקייט מעניין אותם פתאום.
אז בואו נדבר אידישקייט. וותיקי בית שמש זוכרים את תמיכת חסידות גור במועמדותו של שלום לרנר מול המועמד החרדי. גם אז הם רצו אידישקייט?
התושבים החדשים של בית שמש, רבים מהם הגיעו מירושלים, זוכרים את תמיכת חסידות גור במועמדותו של ניר ברקת מול המועמד החרדי. גם אז הם רצו אידישקייט?
או שאולי מישהו צריך להסביר להם, שאידישקייט זה לא משרת סגן ראש עיר בשכר (אחד המשפיעים שלהם אמר "אידישקייט זה כסף") יחד עם עוד שורה ארוכה של ג'ובים, שכולנו יודעים מי יהנה מאותם תפקידים בשכר על חשבון הציבור. וודאי שלא "כלל תושבי העיר מתוך שיתוף פעולה ואחדות הקהילות". הם טובים רק כדי להשתמש בקולות שלהם. לא כדי לחלוק ברווחים, שלא יהיו כמובן, כי אין להם סיכוי לנצח את המירוץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.