רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בינואר 2024

מבזקים

 

✅ גור מנהלת מו"מ עם הסיקריקים - לא רק בית שמש ואלעד: על מה זועמים ב'דגל התורה'? בעמוד 4 ב'יתד נאמן' הבוקר מביאים כתבה שבאה לנקום בסיעה המרכזית, מתברר כי חוץ מנושא בית שמש ואלעד - ב'דגל' זועמים כי מנהיגי הפלג הירושלמי מרנן גדו"י הגר"א דויטש והגר"מ שמידע התקבלו בקודש פנימה אצל מרנן אדמור"י אגודת ישראל.

✅ גור מממנת את הסיקריקים המפעילים טרור נגד בתי העסק הסולולריים - השבוע הם ישבו על שיתוף פעולה בבחירות המוניציפליות, יתכן וישרפו מטות בחירות ויכו עסקנים על פי הוראות מבית הרבי מגור שמנהל אישית את מטות הבחירות המוניציפליות

✅ המחבלים הליטאים מכחישים שעשו הסכם עם גור וש"ס - איתי גדסי ב'קול חי': הוועדה המוניציפלית של סיעת 'בני תורה' מכחישה בתוקף את הדיווחים על סגירה בין הפלג הירושלמי למשה אבוטבול. בוועדה הדגישו כי לעת עתה לא מתנהל כל מו"מ עם אף אחד מהמועמדים לראשות העיר בית שמש, וכי כל דיווח אחר הוא שקר ומקורו בספינים זולים של מועמדים כאלה ואחרים.

✅ המתח ביהדות התורה משליך גם על בני ברק: במטה זייברט שיגרו אמש את מודעת הקמפיין הראשונה לפרסום ביומונים החרדים, ב'יתד נאמן' ו'המבשר' סירבו להכניס את המודעה, לדבריהם "בהוראת גדולי  ישראל"

✅ הפילוג באגודת ישראל בצל המלחמה: בהמודיע מפרסמים על תמיכת גור וויזניץ באבוטבול בבית שמש, בהמבשר מאמר על השתלשלות העניינים ותמיכת רוב החסידויות והקהילות בגרינברג. וב'יתד' לראשונה סיקור על הגר"ש אלתר במסע חיזוק ללונדון.

✅ בבצ'יק נציגו של ר' יעקב אלתר מגור בהתקפה על גדולי התורה הליטאים: 'זמן ישראל': מוטי בבצ׳יק, בעיתון "יתד נאמן" נכתב שאתם בכלל לא מייצגים את יהדות התורה,
"אנחנו לא מייצגים? הם דגל התורה חברים בהסתדרות הציונית. הם יושבים עם הרפורמים שם. מי שיושב עם הרפורמים ביחד מייצג את יהדות התורה? השר גולדקנופף במקום הראשון ברשימת יהדות התורה, הוא שר מטעם יהדות התורה. הוא מייצג את יהדות התורה. הוא בעל הבית".

✅ סקר מאזינים הבוקר ב'קול חי': 69% מהציבור החרדי מתנגד לפילוגים והמחלוקות בין הסיעות החרדיות בבחירות המוניציפאליות. רק 31% תומכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.