רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בדצמבר 2023

המאוס והבזוי שבין הפוליטיקאים הוא גנץ

 

מאת פישל קדוש

אחד המאוסים, המעושים והבזויים שבין הפוליטיקאים הוא גנץ. 
עד עתה ידע כל מי שהכיר אותו שהוא מטומטם. קודמו בתפקיד הרמטכ"ל, גבי אשכנזי, נהג לכנותו "החמור". 
מתברר כי "החמור" גם רשע. בעוד בישראל הוא אומר מול פני האומה, בהצהרת קבינט המלחמה, כי העיסוק ב"יום שאחרי" הוא פוליטיקה ובתואנה זו מסרב להשיב על שאלה אם הוא תומך במדינה פלשתינית, האיש העלוב הזה נותן ראיון לעיתון בסעודיה ובו הוא לא רק תומך במדינה פלשתינית, אלא נותן להם את ירושלים כבירה, עפרא לפומיה של איש רשע ונכלולי זה.
מרבית הישראלים כבר מבינים שמדינה פלשתינית היא עזה מוגדלת  והפעם לא ליד "העוטף" על אלפי תושביו, אלא בירושלים, תל אביב וחיפה, נתניה וכפר סבא, על מיליוני תושביהם. 
כל בר דעת מבין שאם המתקפה היתה מתרחשת לא בבארי וניר עוז אלא בירושלים ות"א.
בעזה ההתיישבות היתה דלילה ובכל זאת היו גדרות וצבא. רק לדמיין מה היה קורה אם ברגע של חולשה היו פורצים עשרות אלפי ערבים ממזרח ירושלים למערבה ובאקדחים וסכינים טובחים במי שנקרה בדרכם. מספר הנטבחים היה עלול רח"ל להגיע למאות אלפים ולהביא לקריסה מיידית של ישראל.
כל זה לא מפריע לרשע המונע בתאוות שלטון לקרוא (בימים אלה, בהם היהודים סופרים את מתיהם בתוצאת המדינה הפלשתינית שישראל הקימה בעזה) להקמת מדינה פלשתינית "שבירתה ירושלים"!!!
פשוט לא ייאמן עד היכן יכולים להגיע הפוליטיקה הנמוכה ורוע.
מתברר כי השתתפות גנץ באירוע הזכרון ליהודים ואנשי חמאס לא היתה החלקה, כפי שרבים ביקשו לתת לו הנחה, אלא גילוי פרצופו האמיתי של אדם שפל, בוגדני ומסוכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.