רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 באוקטובר 2023

הערות והארות

 

אנא פרסם  עזה  עין במספר קטן =7 ז זה 7 ביחד זה 14 יד כול העולם יראה את יד השם בעז ה
=========================
אריאל כהנא: אני אניח את זה פה בשיא הזהירות, אבל אומר כך. אם ראש הממשלה מתכוון לבזבז את האשראי הבינלאומי שביידן נותן לו על ״הכרעת חמאס״ ולא על  מחיקת חמאס, אזי יש פה בעיה רצינית מאוד בקריאת תמונת המצב ובהגדרת יעדי המלחמה. רק לפני חודשיים נתניהו טען ש״חמאס מורתע״. עד כמה הוא טעה, כבר אין צורך לומר.
אבל לחזור על האיוולת הזו?!
=========================
אריה ארליך: הסיוע ההומניטרי שהממשלה מאפשרת לחמאס הוא חילול זכרם של 1,350 ההרוגים שחלקם עוד לא נקברו, יריקה בפרצוף המשפחות שעדיין יושבות שבעה, והפקרה מזעזעת של החטופים שאין מידע לגביהם. אין הגדרה אחרת. זו רפיסות, זה המשך הקונספציה הטראגית ביחס לחמאס. אין אזרח ישראלי שמסוגל להכיל את הפשע הזה
=========================
ביבי השקרן שלא ביטל את הסכמי אוסלו והתחבק עם ידידו עראפת הזמין את דרעי לקבינט המלחמה כדי שישגיח שלא יבטלו את הסכמי אוסלו
=========================
זה צחי הנגבי הבוגד בנה של גאולה כהן שעבר עם שרון לקדימה וביבי הטמבל מינה אותו לראש המלל 
=========================
עמית סגל על הודעת לשכת רה״מ: מה משמעות המילה ״כרגע״? הדבר ההומניטרי ביותר הוא החזרת תינוקות לביתם. עד שיקרה, למה לאפשר לעם של תומכי דעאש אוכל ודלק? :
=========================
גורם מדיני: אין הפסקת אש. אין הכנסת סחורות מכל סוג שהוא. יש דרישות אמריקניות בנושא ההומניטרי. בשלב זה הותר להכניס רק מים לדרום הרצועה שבו אמור להיות אזור לפינוי הומניטרי
=========================
עמרי חיים: אחד מכלי התקשורת החזקים בצד הפלסטיני מודיע שמטא (פייסבוק) מחקה את כל עמודיו בפייסבוק. לפני כמה ימים חברת הלווין שסיפקה שירותי לווין לערוץ אל-אקצא של חמאס - הפסיקה את פעילותה עם הערוץ. ורק בישראל ממשיכים לתת לכלי תקשורת ערבים עוינים לפעול פה באין מפריע 
=========================
אמר רבי יצחק: "שנה שמלך המשיח נגלה בו כל מלכי אומות העולם מתגרים זה בזה. מלך פרס מתגרה במלך הערבי.
והולך מלך הערבי לאדום ליטול עצה מהם. וחוזר מלך פרס ומחריב את כל העולם. וכל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם, ויאחזו אותם צירים כצירי יולדה, וישראל מתרעשים ומתבהלים ואומרים להכין נבוא ונלך להיכן נבוא ונלך. ואומר להם, בני אל תתיראו, כל מה שעשיתי לא עשיתי אל בשבילכם, מפני מה אתם מתיראים, אל תיראו, הגיע ימי גאולתכם..."(מתוך תנא דבי אליהו)
=========================
פישל קדוש - כשאתה שומע את הגברת מכפר עזה שמספרת על קרוביה שנטבחו באכזריות חייתית בידי חמאס, ובנשימה אחת תובעת להפסיק את ההפצצה על, כמובן "מטעמים הומניטריים", אתה מבין ששמאל זה לא עמדה פוליטית, אלא שם של מחלה מסוכנת, שאין -ואף פעם לא יהיה לה- מרפא, וזאת הבעיה האמיתית עימה מתמודדת ישראל.
=========================
פישל קדוש - כולם מתקשקשים על "המחדל המודיעיני", שהוא כמובן בלתי נתפס. אך זו בריחה מהדבר העיקרי, מה שהמיט עלינו את השואה הזאת: אוסלו. שני הברנשים ההם, פרס ורבין, הוזהרו מראש מתוצאות אוסלו, אך זילזלו.
ידיהם דמים מלאו ושמם ינון לעד בזכרון היהודי הארוך כמי שהביאו על אלפי יהודים מוות אכזרי, של מה שרבין הגדיר כ"קורבנות שלום". 
עם ישראל ישפוט אותם.
=========================
יעשו וועדת חקירה!
ואז מה יקרה? ימצאו האשמים, יערפו ראשים.
ואז מה יקרה? יבואו פוליטיקאים אחרים..., אז מה עשינו? כולם שווים!
אחרי מלחמת יום כיפור סילקו את גולדה מאיר ועוד, מי בא במקומו? אדון אוסלו...
מי שבאמת יכול להנהיג טוב את הצבא הם האלופים המוצלחים שאינם פוליטיקאים, גם הציבור הימני אחראי הרבה יותר.
אבל לצערנו מה שהיה הוא שיהיה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.