רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 באוקטובר 2023

מבזקים

 

✅ ראש האופוזיציה לפיד בפתיחת מושב הכנסת: נחזיר את החטופים ולא יהיה יותר חמאס בעזה. זה ייקח הרבה זמן ויצריך הרבה כוח, אם העולם לא יאהב את זה - שלא יאהב.

✅ דיווח: במהלך האזעקות האחרונות רה"מ נתניהו היה בדרכו ממושב הכנסת לדיון ביטחוני בקריה, מאבטחיו עצרו בצד הדרך, הוציאו אותו מרכבו וסוככו עליו בגופם ובאמצעי הגנה נוספים.

✅ ליברמן בישיבת סיעה: מי שמדבר כרגע על סיוע הומאניטרי - אסור שיעבור גרגיר אחד או ליטר מים עד שנציגי צלב אדום לא יראו את השבויים והחטופים שלנו, זה לא יכול להיות. צריכה להיות הדדיות. צריך לעמוד בלחצים גם של חברים הכי טובים שלנו. אחרת זה הפקרת שבויים

✅ ליברמן על דרעי, שאיתו שוחח לראשונה במוצש אחרי זמן ארוך: כרגע כולנו מתמקדים בניצחון וכל החשבונות במגירה למטה. יש לנו אויב אכזר ולא מעניין אותו חרדים או חילונים 

✅ הנשיא הרצוג בפתיחת מושב הכנסת: "אסור לנו לצאת מהמלחמה הזאת כמו שנכנסנו אליה. זה נכון ברמה המדינית, זה נכון ברמה הביטחונית, וזה נכון ברמה הפנים-ישראלית – הפוליטית והחברתית"

✅ מיכאל שמש: דבר אחד טוב, הפוליטיקאים הצליחו להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לנאומים שלהם בכנס פתיחת מושב החורף. לא מובן מאליו

✅ תא"ל במיל' אביגדור קהלני, גיבור ישראל, לזיגמן ב'קול ברמה': "למדתי בחיים שלא מחליפים סוסים בעליה. ניתן לצה"ל את כל מה שהוא צריך כדי לנצח את הטרור ואח"כ נחקור את המחדל. טוב אם יהיו ללוחמים תמונות של ההרוגים והחטופים בכיס. שיבינו ויזכרו על מה ובשביל מי הם נלחמים"

✅ הקרמלין: הנשיא פוטין הביע, בשיחה עם ראש הממשלה נתניהו, את תנחומיו הכנים לבני משפחות הנרצחים הישראלים. השניים דנו ב"הסלמה הקשה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.