רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בספטמבר 2023

מבזקים

 

✅ ירון אברהם: לשכת ראש הממשלה מעדכנת בימים האחרונים את הגורמים המארגנים את הטקס הממלכתי, שראש הממשלה נתניהו לא יגיע לטקס האזכרה הממלכתי לזכרו של רה"מ המנוח יצחק רבין, שייערך בתאריך העברי של הרצח, 26 באוקטובר, ולפיכך אין צורך שיישמר עבורו מקום בשורת המכובדים.

✅ היועמ״שית לבג״ץ נגד חוק הנבצרות: חוק יסוד לא יכול להיות משאב פרטי המסלק בעיות פרסונליות. (אדמקר).

✅ לדעתה של היועמ״שית לכל הפחות לדחות את תחולת החוק לכנסת הבאה וזאת ״במטרה כדי לעצב את ההסדר מתוך ראייה משטרית רחבה, במבט צופה פני עתיד ומאחורי ״מסך בערות".

✅ תאריך היעד להכרזה האמריקנית על הפטור לישראלים מהנפקת אשרת כניסה לארה״ב: 26 בספטמבר, יום למחרת יום הכיפורים. (אריאל כהנא) .

✅ הנשיא לשעבר טראמפ מאשים יהודים מהשמאל בהפסדו בבחירות: "תזכורת ליהודים הליברלים אשר הצביעו למען הרס אמריקה וישראל בגלל שהאמינו בנרטיבים שקריים. הבה נקווה שלמדתם מהטעות שלכם ושתעשו בחירות טובות יותר בעתיד. שנה טובה!"

✅ ערב ראש השנה התשפ"ד ומנהיגים מרחבי העולם פרסמו איחולים ובירכו את העם היהודי. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כתב כי בעוד שתקופה זו בשנה מאופיינת בחשבון נפש ובכפרה, השנה החדשה מביאה עימה תקווה להתחלה חדשה. נשיא טורקיה ארדואן איחל "שלום ורווחה לכל היהודים, במיוחד לאזרחינו" .

✅ אסף רוזנצוייג: "שיהיה הרבה בהצלחה", השיב הערב ביידן עם הגעתו לבית הלבן לכתבים ששאלו אותו על הליך ההדחה שנפתח נגדו בבית הנבחרים .

✅ הערב איילה חסון בכאן 11 תביא סקר שנערך על ידי רשת CBS ומציג נתונים שאמורים להדאיג את הנשיא ביידן - מה חושב הציבור האמריקאי על מידת התאמתו הפיזית והמנטלית להמשך הכהונה כנשיא.

✅ טראמפ על עסקת חילופי האסירים היום: "אני שחררתי 58 אסירים ולא שילמתי דבר. ביידן נתן שישה מיליארד דולר עבור חמישה אנשים, איראן לא נתנה דבר וקיבלה חמישה אנשים. הוא מטומטם" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.