רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בספטמבר 2023

מבזקים

 

✅ ח״כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) אומר לנו הבוקר בקול ברמה על האמירה של נתניהו שמשווה את המפגינים לאיראן ואש״ף: ״מבחינה עובדתית הוא צודק״

✅ ח"כ ביסמוט על הנסיעה של רה"מ לארה"ב: "אלו שיפגינו מחר נגד רה"מ נבחר ויביישו אותו ואת הבוחרים שלו. מבחינתי, הם לא חלק ממני. אם אתה לא מכבד אותי ואת רה"מ שלי, איך אתה חלק מבני עמי" :

✅ ‏היועץ האסטרטגי אביב בושינסקי ב׳גלי ישראל׳: "אני רואה את ההפגנות הללו בניו יורק כהפגנות נגדי, הטענה של נתניהו במקרה הזה למפגינים נכונה. כשמפגינים נגד ראש ממשלת ישראל שמייצג כרגע את מדינת ישראל אני לא  בטוח שזה משרת את מדינת ישראל. זה פוגע בישראל, זה פוגע בכלכלה וכדאי היה להשאיר את המחאה בבית" 

✅ נתניהו: באמריקה הפוליטיקאים בוחרים את השופטים, וזה יוצר מתח טבעי גם היום, וצריך לבחור בדרך האמצע. מאמין שאנשים יבינו זאת. מאמין שישראל תהיה דמוקרטיה חזקה יותר כשהאבק ישקע

✅ נתניהו למאסק : אני משבח אותך על מאבקך באנטישמיות, מחוייבותך לכך (שמש).

✅ ח"כ זאב אלקין לחזקי ברוך בערוץ 7: "אני לא חסיד של הפגנות נגד ראש ממשלת ישראל בחו"ל. כשנתניהו בביקור מדיני חשוב, גם אם יש לי מחלוקת אידיאולוגית איתו, כולנו צריכים להתפלל להצלחתו כי הוא מייצג את כל המדינה".

✅ המחאה והאכיפה: יותר מ-750 תיקים נפתחו מתחילת ההפגנות נגד הרפורמה. רק 4 כתבי אישום הוגשו ע"י הפרקליטות, אחד מהם נגד תומך רפורמה. (כאן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.