רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוגוסט 2023

מבזקים

 

✅ סולימאן מסוואדה: גורמים בכירים במשטרה הזהירו בימים האחרונים את ראש הממשלה ושרים בממשלה שאם ועדת החקירה לבדיקת שימוש ברוגלות, שיוזם שר המשפטים יריב לוין, תאושר היום בישיבת הממשלה - היא תביא לגל התפטרות במשטרה

✅ ׳מעריב׳: הממשלה תאשר היום את הקמת ועדת חקירה לפרשת פגסוס. מקורות בכירים בקואליציה טוענים כי לאחרונה קיבלו מספר  פניות מגורמים משמעותיים המזוהים עם האופוזיציה שבדקו את האפשרות "להגיע להבנות באשר לסוגיות הרפורמה והמשך המחאה תמורת הקבורה של ועדת חקירה לפגסוס או הפיכתה לוועדת חקירה פרלמנטרית, כאשר גם חברי האופוזיציה יקחו בה חלק".

✅ עוד מ׳מעריב׳: לטענת גורמים בקואליציה: ״הקמת ועדת חקירה לפרשת פגסוס מחרידה רבים במערכת המשפט וגם  באופוזיציה. הם כנראה יודעים היטב מי עלול לשלם מחיר כאשר האמת על האזנות הסתר הלא חוקיות תצא לאור. זה לא רק החשש שלהם שמא ממצאי החקירה יקריסו את משפט נתניהו, זה הרבה מעבר לכך״.

✅ נחום ברנע ב׳ידיעות׳: גדעון סער מספר על שיחה שהייתה לו עם גלנט במהלך הקמת הממשלה. סער לגנט: ״אני מכין אותך מראש, אתה תהיה השמאלן בממשלה הזאת, אתה תהיה אחראי לכל פיגוע״. גלנט ענה לו: ״יש לי חדשות בשבילך, כבר הפכתי לשמאלן״.

✅ מוטי קסטל: ישיבת הממשלה הייתה דלילה היום יחסית. חלק מהשרים בחופשה. רגב ביוון, זוהר בגרמניה וברקת סירב לומר היכן הוא "מטעמי אבטחה" (גלנט עדיין בארה"ב) :

✅ מוטי קסטל: עימות בדיון בממשלה על ועדת החקירה לפגסוס - המשנה ליועמ"שית גיל לימון: יש לנו התנגדות לדיון בתיקים פתוחים. יש מספיק תיקים סגורים שאפשר לדון בהם. לימון מקריא מדיוני ועדות חקירה אחרות ומצטט כיצד שמרו על זכויות נאשמים. השר לוין: לא הבנתי, כאן אנחנו לא דנים על זכויות נאשמים אלא על בדיקת גורמי אכיפת החוק. השר סמוטריץ': יריב, יש כאן כאלו שיעמדו להפוך לנאשמים ועליהם הם רוצים להגן

✅ מיכאל שמש: אזהרת המפכ״ל בשיחות סגורות על וועדת הבדיקה לרוגלות: המשטרה מתוחה עד הקצה בשל ההפגנות בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, לדבריו יחד עם הפסקת הרוגלות וצמצום הכלים הטכנולוגיים - המשטרה מתקשה לטפל בפשיעה. וועדת החקירה תקשה עוד יותר על המשטרה. למרות דברי שבתאי השרים אישרו היום את הקמת הוועדה לבדיקת הרוגלות .

✅ המחאה בדעיכה? ח"כ בועז ביסמוט לעוזי ברוך באולפן ערוץ 7: "דועכת או לא דועכת, אני לא יודע. אני יודע בוודאות - היא מתפזרת, במובן הזה שאני כבר לא יודע על מה הם מפגינים. בהתחלה הבנתי שזה על הרפורמה המשפטית, אלא שהבנתי מהר מאוד כמו חבריי לסיעה שזה לא באמת הרפורמה, אלא תוצאות הבחירות". .

✅ העיתונאי אלי ציפורי, לגלסנר ב'קול ברמה': "בתיק 3,000 - דוד שרן, ראש הסגל של ראש הממשלה, נכנס לבית קפה. הפעילו מצלמה ומיקרופון והקליטו שיחה פרטית שלו בתקוה למצוא הרשעה על נתניהו. לאחר שאמרו 'לא היה ולא נברא' הפרקליטות הודתה בזה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.