רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 במאי 2023

מבזקים

 

✅ ישי כהן: אריה דרעי הורה לחברי הכנסת והשרים בסיעה: לא טסים בלי אישור שלי, ולא מבקשים אישור שעתיים לפני ההמראה

✅ דרעי בישיבת הסיעה רומז לדחייה בחוק הגיוס: ״הממשלה הזו נבחרה ל-4 שנים ולא נוותר על יום אחד פחות. את כל היעדים שלנו נשיג בסבלנות ובחכמה״. (שמש)

✅ ח"כ יעקב אשר לנתניהו במליאה: "השוואת תקציב החינוך החרדי הוא צורך בלתי מתפשר מבחינתנו. ממתינים ומאמינים שאישור התקציב שיגיע בזמן הקרוב - ימחק את החרפה הזו מעל מדינת ישראל".

✅ נער חרדי בן 16 ניצל ממוות לאחר שאכל בשוגג גלידה חלבית כאשר הוא אלרגי למוצרי חלב - הרופאים נאלצו  להרדימו ולהנשימו. הנער תושב העיר ירושלים, הובהל ביום שבת האחרון בעודו מורדם ומונשם לבית החולים אסותא אשדוד, לאחר שפיתח תגובה חריפה בעקבות אכילת גלידה והוא רגיש לחלב ומוצריו. לאחר טיפול חירום הוא ניצל .

✅ יאיר לפיד בפתח ישיבת הסיעה תוקף את החרדים: אני רוצה להגיד משהו לחרדים אי אפשר להמשיך ככה. זה פצע פתוח. לא יכול להיות שהילדים שלנו ישרתו את המדינה, יסכנו את חייהם, ואתם תגידו, "זה לא מעניין אותנו" :

✅ ח"כ אביגדור ליברמן במכון הרטמן: "אין שום דרך להגיע להסכמות עם הממסד החרדי, אני רוצה לשחרר את האוכלוסייה החרדית מהשבי, היא מוחזקת בכוח בעוני ובלי השכלה על ידי עסקנים מושחתים" (יואלי ברים) .

✅ הרב זאב וובר, חבר 'ועד משפחות קדושי מירון' וגיסו של הרב אלעזר גולדברג ז"ל, ל'קו מירון': "מעמד הזיכרון השנה אורגן בתיאום מלא איתנו ויהיה תואם לאופי שלנו. רואים אצל השר פרוש והפרויקטור דייטש רגישות מיוחדת למשפחות הנספים, יש קשר יום-יומי והפכנו בחודשים האחרונים למשפחה של ממש. מיד אחרי שפרוש ודייטש קיבלו את האחריות הם נפגשו איתנו ומאז יש להם אוזן קשבת לכל בקשה שלנו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.