רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ שגריר ישראל לשעבר מייקל אורן למנדי ריזל וארי המניק ב׳קול ברמה׳: ״ביידן במשבר מול חברי המפלגה שלו. כל הכספים שהאמריקאים נותנים לישראל חוזר לארה״ב במלאו. אני התנגדתי כשהייתי בכנסת לשוב לבקש סיוע מהם״ .

✅ ח"כ משה ארבל (ש"ס) בתגובה להחלטת בית המשפט לזכות את רומן זדורוב: "זהו יום הכיפורים של מערכת אכיפת החוק" :

✅ עמית סגל: סליחה על ההפרעה בפסטיבל זדורוב, אבל ההכרעה המשמעותית של היום. על הפרק פה לא יואב גלנט אלא במידה רבה שאלת אופיו של הליכוד והאם הוא יישאר מפלגה שמשתרעת עד לימין המתון או כזו שנלחמת על האלקטורט של הבייס הלוהט. לא סתם בן גביר, דיסטל, גוטליב וכו׳ דוחפים לפיטוריו. הם מבינים מה על הפרק

✅ חה"כ שמחה רוטמן בתגובה על זיכוי זדורוב: "הזיקה בין ספיחי משפט זדורוב לבין תיקון מערכת המשפט אדירה. את ההתנהלות הבריונית של פרקליט המדינה דאז שי ניצן, סביב התיק הזה, צריך לראות במשקפי המשפט הציבורי: התנהלותו מוכיחה מדוע חייבים לשנות את הכללים"

✅ יענקי פרבר: תראו איך התנהל משפט זדורוב, את ההתנהלות של שי ניצן, ותבינו איך הפרקליטות מתנהלת, מזל שיש שופטים בירושלים. לקח לפרקליטות שבע וחצי שנים להגיש כתב אישום נגד גל הירש באורך עמוד וחצי על מסים בסיפור לפני 15 שנה. שלא לדבר על סגירת תיקי שוחד מופרכים מחוסר אשמה. שי ניצן לדין .

✅ נתניהו ליועמ"שית: "אני סבור ביתר שאת שמינוי בן גביר ראוי, הוא שינה את דרכיו" .

✅ בכירים בליכוד לחזקי ברוך: ברור שגלנט בדרך למרכז-שמאל ולכן החזרה שלו לתפקיד שר הביטחון תאפשר לו בעתיד להתפטר בעיתוי הכי פחות נוח מבחינת נתניהו ולחבור למפלגות אחרות כדי להפיל את ממשלת הליכוד. "לא ברור איך נתניהו ייתן פרס למי שתומך בסרבנות וזה עניין של זמן עד שיתהפך עלינו" .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.