רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במרץ 2023

זייברט עשה עיסקה עם הליטאים נגד חב"ד


אם הוא לא היה בא למוקדי ומרכזי חב"ד לא הייתי מתייחס אליו, העניין הוא שבכל עת כשהוא זקוק לקולות חב"ד או לסיוע מהם בכל ענין מפלגתי וקהילתי, הוא משחק כאילו שהוא מידידי חב"ד בו בזמן שהוא נותן יד לכל מה שרק אפשר נגד חב"ד, ובבני ברק עשה עיסקה עם הליטאים לתת שמות לכל כך הרבה רבנים רק לא לחב"ד

האמת תיאמר אף אחד לא זקוק לשם רחוב על הרבי מחב"ד ואסביר גם מדוע. כשאני רואה ברחובות פחי זבל שעליהם כתובים כתובות ולדוגמא 'הרב שך 2' או כל מספר אחר, אני שואל אותכם איזה כבוד זה כששם של רב הוא על פח זבל. לכן אני מעדיף שם במקומות מכובדים ולא במקומות שבא יחד עם בזיון מן הסוג הזה

אבל העניין כאן הוא הקשר והמשחק הצבוע, כשצריכים את קולך יבואו אליך, וישחקו ידידים וכי יעשו למענך הכל, ומעשית מכניסים סכין בגב, ועל כך אסור לעבור לסדר היום. כאשר תראו נציג חסידי גור מגיע לריכוז חב"די השאלה הראשונה שתשאלו אותם איך הם נתנו יד למי שכוונתם רעה הם מבקשים לפגוע בחב"ד. מציאות היא שהם לא מוותרים על גדוליהם אבל כל כך הרבה שנים עושים הכל ששמו של הרבי מחב"ד לא יהיה בבני ברק

אני כותב לכם שורות אלו על מנת שתזכרו, בבחירות הקרובות לא מצביעים בבני ברק לרשימה שזייברט שם או כל מי מנציגי גור בשל המעשה שעשו, עדיף שידבר אמת מאשר להתנהג כצבוע

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.