רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במרץ 2023

הם ישמרו שתי שבתות וישובו לחלל שבת


זה לא יאומן מה שקורה. לאחר זעקה גדולה, הודיע מנהל הרכבת כי הוא מסכים שישמרו על שתי השבתות הקרובות בלי חילול שבת, אבל אחר כך ישובו לחלל שבת ברכבת. ראשי 'ועדת השבת' שמחים כי הנה השיגו שבועיים, אבל בעקיפין הסכימו כי לאחר מכן יוכלו להמשיך ולחלל שבת ברכבת, דבר שזועק לשמים ממש. אני הייתי עושה עימם עסקה הפוכה, שיחללו שתי שבתות ואחר כך יפסיקו מוטב שיחללו שתי שבתות מאשר לחלל שבתות הרבה

השאלה היא איך זה ששותקים ולא מגיבים במילה על המצב הנורא של עבודות חילול שבת על ידי ממשלת ישראל. יושבים בממשלה חרדים שנושאים באחריות לחילולי השבת, וזה לא מפריע להם כלל, ההיפך מפריע להם שכותבים וזועקים, הם רוצים שנרד מן הענין, ומכריז פה, שכל עוד הקב"ה נותן לי כח אני ימשיך לזעוק על חילולי השבת הנוראים ובמיוחד נגד החרדים הנושאים באחריות מלאה לחילולי השבת הללו

מאז המעשה הנורא שאירע במירון כאשר במוצאי שבת גרמו החרדים ובמיוחד קהילה ידועה לחילולי שבת של אלפים, מצב השבת בישראל הולך ומתדרדר, ולא נמצא את מי בציבור החרדי ובמיוחד אצל אלו שגרמו לחילולי השבת שיעשו למען חיזוק השבת והפסקת חילולי השבת על ידי הממשלה. בעבר השבת עמד בראש סדר היום הציבורי החרדי והיום דוחקים את השבת לסוף, ואוי לנו שלכך הגענו

נקווה שמשיח יבא לפני השבת השלישית בזכות שתי השבתות שלא יחללו שבת, וככה יעצרו עם חילולי השבת, זו התקווה היחידה, מפני שאם חלילה משיח לא יבא עד אז ישובו לחלל שבת והפעם בהכשר ובהסכמה של חרדים

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.