רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ רשת ב': בפגישה שהתקיימה לאחרונה בין גפני לגנץ, העביר גפני את המסר כי היה רוצה לראות את גנץ מצטרף לקואליציה ומאזן אותה.

✅ ינון מגל: הצעת חוק: להעביר את הפנסיה השמנה והמנופחת של שי ניצן לרומן זדורוב בתור פיצוי.

✅ ׳סרוגים׳: היועמ״שית הלעומתית הגישה חו״ד לוועדת הבחירות שאין להאריך את כהונת הכנסת לשנת 2027: "הכנסת נבחרת לארבע שנים, פרשנות אחרת מהווה סטייה משמעותית מכך". הליכוד דורש לקבוע בחירות אחרי חמש שנים.

✅ מריבה על הכביש בבני ברק: אופנוען תקף בשעות הצהרים אדם מבוגר ברחוב הרב שך פינת ז'בוטינסקי. 2 ערבים שהיו במשאית סמוכה יצאו והגנו על המותקף והפרידו בין הניצים.

✅ ינון מגל: אם נתניהו יחליט להשאיר את גלנט, צריכים להיות לכך שלושה תנאים: 1. טיפול נחוש ולא מתפשר מול הסרבנות. בתוך כך איפוס הרמטכ״ל ומפקד חיל האויר 2. התפטרות מהכנסת לפי החוק הנורבגי 3. התנצלות בפני ראש הממשלה על הסכין.

✅ שר המשפטים יריב לוין מבקש מהציבור להגיע להפגנת הימין הערב בת"א: התמונות של המוני אזרחיות ואזרחים יקרים יוצאים ומפגינים בעד הרפורמה המשפטית מחזקות אותי מאוד ומחממות את לבי. 
אני קורא לכם - השמיעו את קולכם בעוצמה גם בצעדת החירות שמתקיימת היום בשעה 19:00 במוזיאון תל אביב. אל תיגררו לפרובוקציות והימנעו מאלימות.

✅ סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין: הדברים של ח״כ חילי טרופר הבוקר ראויים לכל גינוי. מתברר שמאחורי החזות הממלכתית כביכול, מסתתר דבר אחר לחלוטין.  ח״כ טרופר, בשפה בוטה, מודיע מראש שמבחינת המחנה הממלכתי לא מדובר במשא ומתן ענייני אלא בהצגת תכתיב שמטרתו לפוצץ את השיחות ולהבעיר את המדינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.