רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 במרץ 2023

מבזקים

 

✅הודעה משותפת לראשי סיעות הקואליציה: הצעתו של נשיא המדינה פירושה ביטול מוחלט של השינויים הדרושים במערכת המשפט. היא חד צדדית, מוטה ולא מקובלת. ההצעה מתעלמת מבעיות השורש שהוצגו על ידי הנשיא בנאומו הראשון ואף מחריפה אותן. כל ראשי מפלגות הקואליציה וחברי מפלגות המחנה הלאומי מאוחדים כדי להביא מתווה טוב לאיזון אחראי בין רשויות השלטון .

✅עמית סגל: כידוע, חשבתי שמתווה הנשיא הוא הדרך. אבל זה לא מתווה הנשיא אלא מתווה המכון לדמוקרטיה

✅אף  ימני לא יכול לקבל מתווה שבו אין התגברות, יש סניוריטי, נותרת הסמכות הדיקטטורית של יועמשים, נותרת השליטה האבסולוטית של האקטיביסטים במינוי שופטים. 
אם נתניהו שקל להסכים לזה אז באמת משהו קרה לו

✅טלי גוטליב: רוב לאופוזיציה בוועדה למינוי שופטים. מקורי. בשביל מה לנצח בבחירות? כבר עדיף להפסיד..
מיכל וולדיגר: כבוד הנשיא, מעריכה אותך מאוד ורוצה כמוך אחדות אבל זה לא מתווה העם ובטח לא מתווה פשרה

✅הלל ביטון רוזן: תזכורת - לא הייתה פשרה שבוצעה הונאת בחירות, לא הייתה פשרה שרמסו את החרדים, לא הייתה פשרה כשהעבירו מיליארדים לאחים המוסלמים.
הייתה רק רמיסה גסה והשפלה עד עפר.

✅זאב קם: רק לוודא שהבנתי נכון - גרפיטי של מתנחלים בכפר ערבי עם הכיתוב "דם יהודי אינו הפקר" מוגדר כתג מחיר ואפילו כטרור יהודי, בעוד שהשחתת כביש ומדרכה באמצעות צבע אדום (על פני עשרות מטרים) מצד מתנגדי הרפורמה המשפטית מוגדרת כמחאה אומנותית ויצירתית. הבנתי נכון?

✅יו״ר הקואליציה אופיר כץ בטוויטר:
יצאתי עכשיו מחתונה בבית שאן, לא הצלחתי לספור את כמות האנשים העצומה שפנו אליי והפצירו בי לדחות את מתווה הנשיא ולהמשיך עם הרפורמה. אחרת, הם לא רואים טעם לצאת מהבית בבחירות הבאות. חבל שהנשיא לא התחשב גם בעם הזה במתווה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.